خانهاخبار
میزان فروش iPhone Xs Max از iPhone Xs بیشتر است!

میزان فروش iPhone Xs Max از iPhone Xs بیشتر است!

تحلیل‌گر ارشد اپل در یادداشتی تازه اذعان داشته است که برخلاف انتظارها میزان فروش iPhone Xs Max گران قیمت از iPhone Xs بیشتر بوده است. مینگ چی کو همچنین پیش بینی کرده است که iPhone Xr ارزان قیمت پرفروش‌ترین مدل سه گانه 2018 خواهد بود.
۱۳۹۷/۷/۳

مینگ چی کو، تحلیل گر ارشد در امور اپل، در یادداشتی پژوهشی به اولین برداشت‌ها و تحلیل‌ها درباره فروش تازه‌ترین محصولات اپل ازجمله iPhone Xs، iPhone Xs Max و ساعت هوشمند Apple Watch Series 4 پرداخته است.

کو در این یادداشت مشخصا اعلام کرده که تقاضا برای خرید iPhone Xs Max بیش از انتظار بوده است. این مدل 6.5 اینچی درواقع توانسته حدودا 3 تا 4 برابر بیشتر از iPhone Xs مورد استقبال کاربران قرار گیرد و به فروش بالاتری دست یابد. این تحلیل گر همچنین گفته که نسخه 256 گیگابایتی iPhone Xs Max ظاهرا محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین نسخه آن بوده است. از طرفی به نظر می‌رسد که نسخه 512 گیگابایتی گران قیمت‌ترین آیفون امسال به زودی با مشکل اتمام موجودی مواجه شود چراکه ظاهرا کمپانی سامسونگ تنها تأمین کننده مورداعتماد اپل است.

ما تخمین زده‌ایم که میزان تقاضا برای iPhone Xs Max حدودا 3 تا 4 برابر بیشتر از iPhone Xs بوده است. همچنین نسخه‌های طلایی و خاکستری فضایی این گوشی بیش از نسخه نقره‌ای در بازار به فروش رسیده‌اند. نسخه 256 گیگابایتی فروش بیشتری داشته است و موجودی نسخه 512 گیگابایتی هم احتمالا به زودی به پایان می‌رسد؛ چراکه در حال حاضر تنها سامسونگ می‌تواند قطعه NAND Flash را تأمین کند. ما تقریبا مطمئن هستیم که میزان عرضه و فروش مدل iPhone Xs Max در سه ماهه چهارم سال 2018 باتوجه به بازارهای آسیایی و همچنین فصل خرید هدایا همچنان افزایش می‌یابد.

image

مینگ چی کو همچنین معتقد است که تقاضای بازار برای خرید Apple Watch Series 4 هم از میزان موردانتظار بیشتر بوده است. این تحلیل گر می‌گوید اپل احتمالا در تأمین این ساعت هوشمند مشکلی نخواهد داشت چراکه Compal قرار است به عنوان تأمین کننده ثانوی در کنار Quanta روند تولید انبوه را از ماه نوامبر آغاز کند.

میزان تقاضای بازار برای ساعت هوشمند Apple Watch Series 4 بیش از انتظار است. ظرفیت Quanta در حال حاضر پر است و به همین خاطر میزان موجودی تنها در صورتی بهبود می‌یابد که روند تولید دومین تأمین کننده یعنی Compal از ماه نوامبر آغاز شود. ما هم پیش بینی عرضه Apple Watch Series 4 در بازه زمانی باقی مانده تا آخر سال 2018 را از 18 میلیون واحد به 18.5 تا 19.5 میلیون واحد افزایش داده‌ایم.

کو معتقد است که iPhone Xr ارزان قیمت بدون شک پرفروش خواهد  بود و کاربران بیشتری تمایل نشان می‌دهند که گوشی‌های قدیمی‌تر خود را به آن ارتقا دهند. او همچنین باور دارد مشکلات قبلی اپل در روند تولید و توسعه پنل نمایش LCD در iPhone Xr قطعا تا اواخر ماه اکتبر رفع می‌شوند یا به طرز چشمگیری بهبود می‌یابند. مینگ چی کو هفته گذشته هم در اولین روزهای آغاز پیش فروش آیفون‌های تازه اپل چنین پیش بینی‌هایی کرده بود و حالا به نظر می‌رسد که نظراتش با توجه به آمار فروش دو آیفون سطح بالای 2018 تا حدودی تحقق یافته‌اند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)