خانهاخبار
احتمال معرفی Nokia 7.1 و Nokia 7.1 Plus با پردازنده اسنپ‌دراگون 710

احتمال معرفی Nokia 7.1 و Nokia 7.1 Plus با پردازنده اسنپ‌دراگون 710

تازه‌ترین گزارش‌ها حاکی از آن است که HMD قصد دارد دو میان رده تازه Nokia 7.1 و Nokia 7.1 Plus را در خلال هفته‌های آینده معرفی کند. این دو گوشی از پردازنده مشابه قدرت می‌گیرند اما از نظر طراحی ظاهری متفاوت هستند.
۱۳۹۷/۷/۳

شایعه‌ها متعددی تا به حال درباره گوشی میان رده تازه HMD Global تحت عنوان Nokia 7.1 Plus منتشر شده است که البته برخی از آن‌ها در مواردی با هم تناقض دارند. برخی شایعه‌ها مدعی شده‌اند که این گوشی با بریدگی حاشیه در پنل جلو معرفی می‌شود اما از طرف دیگر چندی پیش شاهد انتشار تصویر پنل نمایش منتسب به این گوشی بودیم که حاشیه نواری تقریبا باریکی در قسمت بالای آن دیده می‌شد. حالا اطلاعات تازه‌ای توسط NokiaPowerUser منتشر شده است که این تناقض‌ها را سرانجام روشن می‌کند.

همان‌طور که در اغلب شایعه‌های اخیر هم شاهدش بودیم، Nokia 7.1 Plus ظاهرا قرار است پا جای پای سایر مدل‌های پلاس بگذارد و با بریدگی حاشیه در قسمت بالای پنل نمایش معرفی شود. از طرفی احتمال رونمایی از یک مدل دیگر با نسبت نمایش 18:9 و به اسم Nokia 7.1 هم وجود دارد. براساس این اطلاعات تازه مدل Nokia 7.1 درواقع جانشین اصلی Nokia 7 Plus که در ابتدای سال جاری میلادی معرفی شد به شمار می‌رود. بدین ترتیب دوباره شاهد ورود یک گوشی با پنل نمایش 6 اینچی خواهیم بود اما قطعا برخی موارد در طراحی ظاهری آن نسبت به گذشته دستخوش تغییر شده است. از نظر مشخصات فنی و داخلی هم انتظار می‌رود که شاهد بهبودهای چشمگیری باشیم. برای مثال، گفته می‌شود که میان رده‌ تازه Nokia 7.1 از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 710 (جانشین اسنپ‌دراگون 660) قدرت می‌گیرد و 4 گیگابایت رم دارد. پیش بینی می‌شود این مدل به 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود و از کارت حافظه جانبی microSD هم برای ارتقای این میزان حافظه پشتیبانی کند. علاوه بر این انتظار می‌رود Nokia 7.1 با سیستم عامل پیش فرض اندروید 9.0 پای به بازار راه یابد و باتری‌ بزرگی با دوام چشمگیر در آن تعبیه شود.

image

گفته می‌شود Nokia 7.1 Plus بزرگ‌تر هم از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 710 قدرت می‌گیرد اما از رم و حافظه داخلی بیشتری بهره می‌برد. همچنین انتظار می‌رود که این مدل نسبت به Nokia 7.1 باتری . صفحه نمایش بزرگ‌تری هم داشته باشد.

کمپانی HMD Global قصد دارد رویداد تازه‌ای را در تاریخ 4 اکتبر (12 مهر) رسما معرفی کند اما هنوز مکان برگزاری آن مشخص نیست. انتظار می‌رود هر دو میان رده تازه و جالب توجه Nokia 7.1 و Nokia 7.1 Plus در خلال برگزاری این رویداد معرفی شوند و سایر اطلاعات و جزئیات تکمیلی‌شان هم در همان تاریخ از سوی سازنده منتشر شود. پیش از این تصور می‌شد که پرچمدار Nokia 9 هم در این رویداد معرفی می‌شود و درواقع ستاره رویداد 4 اکتبر است اما اخیرا در گزارش مرتبطی به احتمال تأخیر در روند تولید و همچنین معرفی این گوشی سطح بالا اشاره شد. بدین ترتیب در حال حاضر پیش بینی می‌شود که پرچمدار Nokia 9 با دوربین اصلی مجهز به 5 لنز مختلف در فوریه سال 2019 معرفی شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)