خانهاخبار
عرضه جهانی پرچمدار Mi 8 Pro شیائومی تأیید شد

عرضه جهانی پرچمدار Mi 8 Pro شیائومی تأیید شد

شیائومی رسما تأیید کرد که پرچمدار Mi 8 Pro خود را روانه بازارهای جهانی می‌کند. این گوشی سطح بالا از حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش و پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 بهره می‌برد و بریدگی حاشیه در طراحی ظاهری آن به کار رفته است.
۱۳۹۷/۷/۳

داناوان سانگ، مدیر محصول و سخنگوی شیائومی، تأیید کرد که Mi 8 Pro، تازه‌ترین گوشی پرچمدار این سازنده، در بازارهای جهانی هم عرضه می‌شود. این مقام ارشد در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: " به زودی در بازارهای جهانی عرضه می‌شود". همان‌طور که از متن مقابل هم برداشت می‌شود، هنوز نمی‌دانیم پرچمدار Mi 8 Pro چه زمانی و در کدام بازارها عرضه خواهد شد اما انتظار می‌رود که شیائومی به زودی اطلاعات تکمیلی را در این باره منتشر کند. این گوشی احتمالا در اروپا و برخی دیگر از کشورهای آسیایی به جز چین ازجمله هند در دسترس قرار می‌گیرد اما هنوز در این باره مطمئن نیستیم.

image

گوشی هوشمند Mi 8 Pro تازه‌ترین پرچمدار شیائومی به شمار می‌رود که بسیار شبیه به Mi 8 و Mi 8 Explorer Edition طراحی شده است اما برخلاف آن‌ها از حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش بهره می‌برد. Mi 8 Pro از هر نظر شبیه Mi 8 به نظر می‌رسد و حتی مانند مدل Explorer Edition در یک نسخه با پنل نمایش شفاف هم روانه بازار شده است. این گوشی از جنس شیشه و فلز ساخته شده است و حاشیه بسیار باریکی در قسمت پایین پنل نمایش آن دیده می‌شود. البته همچنین باید به بریدگی حاشیه یا همان ناچ نه چندان محبوب هم در طراحی این پرچمدار سطح بالا اشاره کنیم. Mi 8 Pro از پردازنده 64 بیتی 8 هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد و در دو نسخه با حافظه رم 6 و 8 گیگابایت معرفی شده است. این پرچمدار تازه شیائومی صفحه نمایش 6.21 اینچی فول اچ دی پلاس با وضوح تصویر 2248 در 1080 از نوع AMOLED دارد و از سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.1 اوریو به همراه پوسته اختصاصی MIUI بهره می‌برد. ماژول دوربین اصلی در پنل پشتی مدل مذکور به دو لنز 12 مگا پیکسلی مجهز شده و ظرفیت باتری دستگاه هم معادل 3000 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع نسخه 4+ گزارش شده است.

گوشی سطح بالای Mi 8 Pro تنها یکی از چند گوشی پرچمداری به شمار می‌رود که شیائومی در خلال سال 2018 معرفی کرده است و همچنین انتظار می‌رود که این غول تکنولوژی چینی در خلال ماه‌های آینده از یک مدل پرچمدار متفاوت دیگر هم تحت عنوان Mi MIX 3 پرده بردارد. Mi MIX 3 قرار است با طراحی کاملا متفاوتی توسعه یابد و در کنار کاهش حاشیه‌های صفحه نمایش آن شاهد تعبیه حسگرهای مختلف ازجمله دوربین سلفی در قالب قطعه‌ای پاپ آپ باشیم که با دستور کاربر از بدنه بیرون می‌زند. همچنین انتظار می‌رود که Mi MIX 3 به اندازه سری پرچمداران Mi 8 سازنده توانمند باشد و از مشخصات سطح بالا بهره ببرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)