خانهاخبار
تصویر پنل جلوی گوشی LG V40 ThinQ با حاشیه‌های فوق‌العاده باریک!

تصویر پنل جلوی گوشی LG V40 ThinQ با حاشیه‌های فوق‌العاده باریک!

تصویری که اخیرا از پنل جلوی گوشی پرچمدار LG V40 ThinQ به‌دست آمده است، تأیید می‌کند این مدل با بریدگی در بالای نمایشگر و نسبت ابعاد صفحه‌نمایش به بدنه خیره‌کننده ارائه خواهد شد.
۱۳۹۷/۷/۲

شرکت کره‌ای ال‌جی تاکنون دو گوشی جدید از سری V در سال 2018 معرفی کرده است؛ در ابتدای سال، پرچمدار LG V30S ThinQ معرفی شد و با گذشت چندین ماه، ال‌جی LG V35 ThinQ را با ارتقای مشخصات سخت‌افزاری در ایالات متحده عرضه کرد. این سازنده همچنین گوشی پرچمدار دیگری را در نیمه اول سال معرفی کرده است که LG G7 ThinQ نامیده می‌شود؛ مدل مذکور به عنوان اولین گوشی ال‌جی با بریدگی بالای نمایشگر (ناچ) عرضه شد.

image

تصویر رندر از گوشی LG V40 ThinQ

حال رقیب سامسونگ در حال آماده‌سازی گوشی دیگری است که از سری V عرضه خواهد شد؛ این مدل که LG V40 ThinQ نامیده می‌شود، به عنوان چهارمین گوشی رده‌بالای ال‌جی در سال 2018 ارائه می‌شود تا پرچمداران 2018 اپل و گلکسی نوت 9 سامسونگ را به چالش بکشد. براساس گزارشاتی که پیش‌تر از جانشین LG V30 منتشر شده است، انتظار داریم پرچمدار جدید ال‌جی در بالای صفحه‌نمایش خود بریدی داشته باشد. حتی تصاویر رندر پرچمدار LG V40 ThinQ منتشر شده است که طراحی احتمالی این گوشی را به نمایش می‌گذارد و آخرین خبرها پیرامون پرچمدار آینده ال‌جی، پنل صفحه‌نمایش آن‌را فاش می‌کند. 

image

مانند آنچه که پیش‌تر در شایعات دیده بودیم، پرچمدار جدید ال‌جی در بالای صفحه‌نمایش خود بریدگی خواهد داشت. بریدگی که ال‌جی در بالای نمایشگر V40 ThinQ تعبیه کرده، ابعاد کمی دارد و این موضوع باعث شده است تا فضای زیادی از بالای صفحه‌نمایش را به خود اختصاص ندهد. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، ناچ میزبان دو سنسور و بلندگوی مکالمه است و به‌نظر نمی‌رسد که سنسور دیگری در بریدگی بالای صفحه‌نمایش جای بگیرد. ظاهرا هدف ال‌جی از معرفی V40 ThinQ ارائه گوشی با طراحی تمام‌صفحه حقیقی است؛ به‌نظر می‌رسد نزدیک به 90 درصد از پنل جلوی گوشی به صفحه‌نمایش آن اختصاص خواهد یافت.

image

در صورتی‌که علاقه چندانی به طراحی ترند فعلی ندارید و مایل نیستید گوشی را با بریدگی در بالای صفحه‌نمایش خریداری کنید، احتمالا LG V40 ThinQ انتظارات‌تان را به کمک برخی قابلیت‌های نرم‌افزاری برآورده می‌سازد؛ آخرین پرچمدار ال‌جی از سری G با نمایش رنگ مشکی در نوار وضعیت و فضای اطراف بریدگی (ناچ)، باعث می‌شود تا تشخیص زائده بالای صفحه‌نمایش چندان ساده نباشد. بعید نیست چنین ویژگی برای پرچمدار LG V40 ThinQ درنظر گرفته شود و کاربران بتوانند با فعال کردن یک گزینه، بریدگی بالای صفحه‌نمایش را مخفی کنند؛ البته بد نیست اشاره کنیم پرچمدار جدید ال‌جی از سری V در مقایسه با گوشی LG G7 ThinQ عملکرد بهتری در زمینه مخفی کردن بریدگی دارد زیرا از پنل OLED استفاده خواهد کرد که رنگ مشکی را بهتر نمایش می‌دهد.

image

شرکت ال‌جی گوشی V40 ThinQ را با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام، جک هدفون 3.5 میلی‌متری در لبه‌ی پایین دستگاه و پورت USB تایپ C ارائه می‌دهد. شایعه شده است که گوشی جدید ال‌جی به دوربین سه‌گانه در قاب پشتی مجهز خواهد شد؛ چیشن سنسورها در پنل پشتی V40 ThinQ به صورت افقی خواهد بود. همچنین سنسور اثرانگشت با نمایشگر ادغام نخواهد شد و در قاب پشتی دستگاه جای می‌گیرد. 

انتظار می‌رود طی چند روز آینده جزئیات بیشتری از پرچمدار آینده شرکت ال‌جی به صورت رسمی منتشر شود. شما جی‌اس‌امی‌ها چه انتظاری از LG V40 ThinQ دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Benyamin

۱۳۹۷/۷/۴
الجی از G4 تا الان جز بهترین دوربین ها رو تو گوشی داشته اطلاع نداری نظر نده مشکل سایه انداختن تو 2 مدل V 10 و G5 بوده تو V 20 هم خیلی کم پیش اومده ولی از G6 به بعد این مشکل حل شده بوت لوپم همینطور من هم V10 داشتم هم V20 هیچکدومشون به مشکل برنخوردن همه شرکت ها یه سری نقص ها دارن نمونش شارژ سریع نسل 2 سامسونگ!آتیش گرفتن نوت 7!

حمید

۱۳۹۷/۷/۲
بدرد نمیخوره به جای 3 دوربین یک دوربین خوب بزنه هیچوقت جزو 5 دوربین برتر نبوده و مشکل همیشگی یعنی سایه انداختن و پیکسل سوختن رو داره و شاید بوت لوپ