خانهاخبار
تصاویر رندری باکیفیت از Mate 20 Pro، شارژر بی سیم و NM Card هوآوی

تصاویر رندری باکیفیت از Mate 20 Pro، شارژر بی سیم و NM Card هوآوی

تازه‌ترین تصاویر رندری منتشر شده گوشی پرچمدار Mate 20 Pro هوآوی را به همراه شارژ بی سیم و اولین NM Card این برند به نمایش گذاشته است. این محصولات 24 مهر رسما معرفی خواهند شد.
۱۳۹۷/۷/۲

گوشی‌های سطح بالای متعددی قرار است در خلال ماه‌های آینده معرفی شوند و در این میان پرچمداران Mate 20 و Mate 20 Pro از مهم‌ترین آن‌ها به شمار می‌روند که هوآوی تأیید کرده است 24 مهر رونمایی می‌شوند. این گوشی‌ها قرار است به HiSilicon Kirin 980 که اولین پردازنده 7 نانومتری جهان شمرده می‌شود مجهز شوند و از مشخصات فنی و ظاهری سطح بالای دیگری هم بهره  ببرند. در کنار همه تصاویری که تا به حال منتسب به این دو گوشی منتشر شده است حالا شاهد انتشار تصاویر باکیفیت و رندری تازه‌ای منتسب به Mate 20 Pro هستیم که طراحی ظاهری این پرچمدار تازه هوآوی را به خوبی به تصویر کشیده است. این تصاویر شامل تعدادی تصویر رندری از Mate 20 Pro در قاب محافظ و همچنین تصاویر دیگری از NM Card و شارژر بی سیم هوآوی است.

image

در این تصاویر هم به خوبی می‌توان بریدگی حاشیه نه چندان کوچک را در قسمت بالای صفحه نمایش Mate 20 Pro مشاهده کرد. البته حاشیه نواری پایین صفحه بسیار باریک طراحی شده و به نظر می‌رسد که حسگر اثرانگشت هم زیر پنل جلو تعبیه شده است. دوربین سلفی تکی و بلندگوی مکالمه در این ناچ قرار گرفته‌اند و همچنین انتظار می‌رود که ماژول تشخیص چهره سه بعدی هم در آن تعبیه شده باشد. علاوه بر این حاشیه‌های دو طرف پنل نمایش در تصاویر رندری پیش رو تا حدامکان کاهش یافته‌اند. پورت ارتباطی USB Type-C در لبه پایینی طراحی شده است و جک هدفون 3.5 میلی متری هم در لبه بالایی بدنه دیده می‌شود. در پنل پشتی Mate 20 Pro هم شاهد طراحی دوربین اصلی با ماژول مربعی هستیم که سه لنز در آن جای گرفته‌اند و فلش LED هم آن‌ها را همراهی می‌کند.

شارژر بی سیم هوآوی

شارژر بی سیم هوآوی هم در یک تصویر رندری دیگر به نمایش درآمده است. توان این شارژر 15 وات است و از استاندارد Qi برای شارژ بی سیم دستگاه‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند. سطح رویه این دستگاه از جنس سیلیکون طراحی شده است تا مانع سر خوردن دستگاه از روی آن شود و همچنین از تکنولوژی Foreign Object Detection هم بهره می‌برد و قادر است به جز گوشی موبایل سایر دستگاه‌ها را هم شناسایی کند.

image

همان‌طور که اشاره کردیم، تصاویری هم منتسب به NM Card هوآوی با سرعت 90 مگابایت بر ثانیه منتشر شده است. این محصول در دسته بندی محصولات تولیدی هوآوی کاملا تازه است و سرعت آن هم با سطح سرعت پردازش استاندارد موردنیاز برای ضبط ویدیوهای 4K منطبق به نظر می‌رسد.

گوشی پرچمدار Mate 20 Pro قرار است از پردازنده Kirin 980 قدرت بگیرد. این پردازنده 8 هسته‌ای با ساختار 7 نانومتری ساخته شده است که 4 هسته آن Cortex A73 با قدرت پردازش 2.36 گیگاهرتز هستند و 4 هسته دیگرش هم Cortex A53 با قدرت پردازش 1.84 گیگاهرتز طراحی شده‌اند. هوآوی قرار است این گوشی را در دو نسخه با حافظه رم 6 و 8 گیگابایت معرفی کند و حافظه داخلی آن هم 64، 128 و 256 گیگابایت بعلاوه پشتیبانی از کارت حافظه جانبی microSD باشد.

شایان ذکر است که دستگاه مرموزی شبیه به Mate 20 Pro چندی پیش در نمایشگاه بین المللی IFA 2018 برلین دیده شده بود اما کیفیت تصاویر منتسب به آن چندان زیاد نبود و نمی‌توانستیم به طور قطع اعلام کنیم که پرچمدار آینده هوآوی است. حالا دیگر زمانی تا رونمایی رسمی باقی نمانده است و انتظار می‌رود هوآوی در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) از سه پرچمدار تازه Mate 20، Mate 20 Pro و Mate 20 Porsche Design پرده بردارد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۷/۲
میت‌ِپرو مگه میشه بخری؟
روزی بیاد که همه بریم ۱۱۰۰ نوکیا بخریم و متصل کنیم کمربندمان مثل سابق.
چون شُل بیایی قاپیدن‌ش?