خانهاخبار
تازه‌ترین تصویر Pixel 3 گوگل از وجود حاشیه‌های ضخیم حکایت دارد!

تازه‌ترین تصویر Pixel 3 گوگل از وجود حاشیه‌های ضخیم حکایت دارد!

تازه‌ترین تصویر رندری منتسب به پرچمداران تازه گوگل دو مدل Pixel 3 و Pixel 3 XL را در کنار هم به نمایش می‌گذارد. این گوشی‌ها قرار است دو هفته دیگر با پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 معرفی شوند.
۱۳۹۷/۷/۲

انتشار تصاویر رندری و مفهومی منسوب به گوشی‌ها و سایر محصولات هوشمند اصلا خبر تازه‌ای نیست اما در خلال ماه اخیر بارها شاهد افشای تصاویر و ویدیوهای رندری و زنده منتسب به پرچمداران تازه گوگل بوده‌ایم. تعداد این خبرها به بیش از 15 بار می‌رسد و امروز هم دوباره شاهد انتشار تصویر دیگری از Pixel 3 و Pixel 3 XL در کنار هم توسط ایوان بلاس، افشاگر معروف، هستیم.

همان‌طور که گفتیم، در خلال هفته‌های اخیر اخبار متعددی درباره این گوشی‌های سطح بالا منتشر شده است و دیگر تقریبا همه مشخصات آن‌ها را می‌دانیم. به همین خاطر می‌توان ادعا کرد که جزئیات تازه‌ای درباره Pixel 3 و Pixel 3 XL وجود ندارد و آنچه منتشر می‌شود به نوعی تأیید یا تکذیب اطلاعات موجود به شمار می‌رود. براساس این اطلاعات که اخیرا فاش شده است، Pixel 3 کوچک‌تر از نسبت نمایش 18:9 پشتیبانی می‌کند و حاشیه‌های نواری در قسمت‌های بالا و پایین صفحه نمایش آن تقریبا ضخیم هستند. از طرف دیگر Pixel 3 XL بزرگ‌تر حاشیه نواری ضخیمی پایین پنل نمایش دارد و بریدگی حاشیه بزرگی هم در قسمت بالای پنل جلوی آن طراحی شده است. صرف نظر از این موارد در طراحی ظاهری، هر دو مدل از دوگانه تازه گوگل قرار است به دوربین سلفی دوگانه و بلندگوهای اسپیکر مجهز شوند.

image

دوگانه Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل از پردازنده 64 بیتی 8 هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرند و 4 گیگابایت رم دارند. پیش بینی می‌شود گوگل پرچمداران تازه خود را در نسخه‌های متعدد با حافظه داخلی متفاوت 64، 128 و 256 گیگابایت معرفی کند اما حداکثر رم در آن‌ها همچنان 4 گیگابایت باشد و از کارت حافظه جانبی microSD هم پشتیبانی نکنند. Pixel 3 احتمالا به باتری با ظرفیت 2915 میلی آمپر ساعت مجهز می‌شود و Pixel 3 XL هم از باتری بزرگ‌تری با ظرفیت 3430 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد. علاوه بر این انتظار می‌رود که هر دو مدل مذکور از تکنولوژی‌های شارژ سریع و شارژ بی سیم هم پشتیبانی کنند. همان‌طور که می‌دانید، گوگل صاحب امتیاز سیستم عامل محبوب اندروید است و بدین ترتیب شکی نیست که پرچمداران تازه‌اش هم با نسخه 9.0 پای روانه بازار می‌شوند. Pixel 3 و Pixel 3 XL هم مانند سایر نسل‌های قبلی از اندروید ناب بهره می‌برند و قادر خواهند بود به سرعت به تازه‌ترین نسخه‌های این پلتفرم محبوب موبایلی ارتقا یابند.

گوگل قرار است گوشی‌های Pixel 3 و Pixel 3 XL خود را تا دو هفته آینده رسما معرفی کند. تا آن زمان احتمالا خبرهای دیگری هم درباره این پرچمداران منتشر می‌شود و امیدواریم در این گزارش‌ها شاهد جزئیات تازه‌تری باشیم. شایان ذکر است که گوگل در توسعه نسل سوم پرچمداران پیکسل همچنان قصد دارد از دوربین اصلی تکی بهره ببرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)