خانهاخبار
تصاویر زنده جدید از پرچمدار Pixel 3 XL گوگل فاش شد

تصاویر زنده جدید از پرچمدار Pixel 3 XL گوگل فاش شد

تصاویر واقعی تازه منتشر شده، مجددا شایعات گذشته را پیرامون پرچمدار 6.7 اینچی گوگل با نام تجاری Pixel 3 XL تأیید می‌کند.
۱۳۹۷/۷/۲

با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل، جزئیات و تصاویر بیشتری پیرامون گوشی‌های هوشمند غول جست‌وجو منتشر می‌شود. تاکنون بسیاری نسبت به بریدگی نسبتاً عجیب و غریب پرچمدار Pixel 3 XL گوگل خرده گرفته‌اند؛ گوگل به جای تعبیه بریدگی کوچک، بخش زیادی از بالای نمایشگر را به ناچ اختصاص داده که طراحی پیکسل 3 ایکس‌ال را نسبت به رقبایش تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

image

در تصاویری واقعی جدیدی که از گوشی جدید گوگل به‌دست آمده، بار دیگر شاهد Pixel 3 XL هستیم که طراحی آن‌را فاش می‌کند. مانند آنچه که در شایعات قبلی دیده بودیم، پرچمدار امسال گوگل در بالای نمایشگر خود بریدگی خواهد داشت و ضمن اینکه دو دوربین در بالای صفحه‌نمایش تعبیه شده است. بین سنسورهای دوربین سلفی، بلندگوی مخاطب به چشم می‌خورد. در پایین صفحه‌نمایش اما خبری از حاشیه باریک نیست؛ گوگل از فضایی که ناچارا در پایین نمایشگر پرچمدار جدیدش وجود دارد، برای تعبیه بلندگوی دوم دستگاه استفاده کرده است. در نسل قبل یعنی گوشی Pixel 2 XL نیز بلندگوی دوم در پایین صفحه‌نمایش جای گرفته بود.

image

در قاب پشتی که احتمالا ناامیدتان خواهد کرد، خبری از دوربین دوگانه نیست؛ تاکنون در هیچ‌یک از تصاویری که از پرچمدار Pixel 3 XL در اختیار داریم، به دوربین دوگانه اشاره نشده است. هرچند برخی ادعا می‌کنند که سال آینده، گوگل گوشی با دوربین دوگانه ارائه خواهد داد و امسال همچنان به عرضه پرچمدارانش با یک دوربین در قاب پشتی ادامه می‌دهد؛ این در حالی است که سازندگان دیگر برای افزایش تعداد سنسورهای دوربین اصلی تلاش می‌کنند. هوآوی تا چند هفته دیگر از سری «میت 20» رونمایی خواهد کرد که شامل دو گوشی با دوربین سه‌گانه است و حتی سامسونگ درنظر دارد تا گوشی را مجهز به چهار دوربین ارائه دهد. در مقابل یعنی اپل نیز احتمالا سال آینده، آیفون‌ جدیدی را با دوربین سه‌تایی عرضه خواهد کرد. 

image

حسگر اثرانگشت نیز در پنل پشتی جای داده شده است و همچنین طراحی قاب پشتی، مانند نسل‌های قبل است؛ بخشی از بدنه مات بوده و بخش دیگر براق است. منبع انتشار این تصاویر ادعا می‌کند که اسلات سیم‌کارت در لبه‌ی پایین گوشی جای خواهد گرفت که از آنچه در پرچمداران پیشین گوگل دیده بودیم، متفاوت‌تر است. Pixel 3 XL با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام، نمایشگر 6.7 اینچی QHD+ از نوع OLED، قابلیت Active Edge، حداقل چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. همچنین ظاهرا گوشی جدید گوگل قادر است هویت کاربران را با بررسی چهره آن‌ها تشخیص دهد اما هنوز نمی‌دانیم این سیستم تا چه اندازه ایمن است و آیا می‌تواند با Face ID آیفون‌های اپل رقابت کند یا خیر.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)