خانهاخبار
آیفون 40 میلیونی Xs Max بی‌عیب نیست؛ افشای یک مدل با نمایشگر معیوب!

آیفون 40 میلیونی Xs Max بی‌عیب نیست؛ افشای یک مدل با نمایشگر معیوب!

کاربری بدشانس آیفون Xs Max را با یک اشکال سخت‌افزاری دریافت کرده است؛ ظاهرا این نسخه با نمایشگر معیوب همراه شده است که خط عمودی و باریکی را در تمامی حالات به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۷/۷/۱

اپل به‌تازگی iPhone Xs و iPhone Xs Max را در بازار عرضه کرده است و برخی مدل‌ها در بازار کشورمان با قیمت 40 میلیون تومان فروخته می‌شوند! اما آیا گوشی که تا این اندازه گران باشد، بی‌نقص است؟

یکی از خریداران iPhone Xs Max متوجه شده که گوشی جدیدش از نمایشگری معیوب استفاده می‌کند. شرکت اپل نسخه 64 گیگابایتی آیفون 6.5 اینچی خود را با قیمت 1099 دلار به فروش می‌رسد و زمانی‌که برای گوشی تا این اندازه هزینه می‌کنید؛ انتظار دارید محصول نهایی بی‌عیب و نقص باشد. اما به‌نظر می‌رسد که این موضوع برای یکی از خریداران بدشانس iPhone Xs Max صحت ندارد؛ فردی که آیفون خود را از اپراتور Vodafone در استرالیا خریداری کرده است. به‌نظر می‌رسد خریدار آیفون 1100 دلاری اپل، چنین انتظار نداشته است که آیفون جدیدش از نمایشگری معیوب استفاده کند.

image

به گفته‌ی این کاربر، iPhone Xs Max معیوب وی روی نمایشگر خود خط سفیدی دارد که از پایین بریدگی تا لبه‌ی پایین گوشی کشیده شده است؛ این خط تنها زمانی مشاهده می‌شود که نمایشگر روشن باشد و هنگامی‌که گوشی را خاموش کنید، iPhone Xs Max مجددا محصولی بی‌نقص خواهد بود! در رابطه با علت چنین مشکلی، دلایل مختلفی برشمرده می‌شود؛ برخی مدعی هستند که اشکال به‌وجود آمده ناشی از یک نقص در هنگام تولید دستگاه است و اپل احتمالا باید دستگاه را به رایگان با یک مدل جدید تعویض نماید. برخی دیگر مدعی هستند که در هنگام تحویل دستگاه، ضربه‌ای به گوشی iPhone Xs Max وارد شده است که باعث شده نمایشگر آسیب ببیند. هرچند برخی دیگر نیز مدعی هستند که خود صاحب دستگاه به عمد و با استفاده از فتوشاپ تصمیم گرفته تا دستگاه خود را معیوب جلوه دهد!

اگر گمان می‌کنید که مشکل با به‌روزرسانی نرم‌افزاری برطرف خواهد شد؛ احتمالا باید تجدیدنظر کنید. لازم به‌ یادآوری است که سامسونگ نیز گوشی‌های Galaxy S7 را با چنین مشکلی ارائه داده بود؛ کاربران پس از مدتی از نمایش خط صورتی‌رنگ در گوشی‌های هوشمند خود گله‌مند بودند که به مرور زمان، ضخامت این خط افزایش می‌یافت. مشکلی که در گوشی‌های سامسونگ به وجود آمده بود، یک اشکال سخت‌افزاری است که خریداران را مجاب می‌کرد تا صفحه‌نمایش گوشی خود را تعویض نمایند.

صرف‌نظر از اینکه چه عاملی باعث شده است تا iPhone Xs Max با نمایشگر معیوب به دست مشتری برسد، مسلما انتظار ندارید که چنین مشکلی در نسخه‌های اولیه پرچمدار 6.5 اینچی اپل پدیدار شود! آن هم در شرایطی که اپل روی فروش آیفون‌های 2018 خود حساب باز کرده است و انتظار دارد با فروش مدل‌های جدید، افت فروش آیفون‌های خود را جبران نماید. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

دانیال

۱۳۹۷/۷/۲
داداش این مشکل از اپل نیست صفحه های اولد این مشکل دارن چه رو آیفون چه رو گلکسی

Babak

۱۳۹۷/۷/۱
معصومه ها هم منزه و بی عیبن

مهمان

۱۳۹۷/۷/۱
شما با ریال محاسبه نکنید،اگر قرار باشه با ریال ایران حساب کنید که خودرو BMW سری 7 مدل 2018 رو باید نزدیک ۲،۵ میلیارد خرید!در صورتیکه قیمت جهانی و واقعی این ارقام نیست.قیمت واقعی آیفون XS MAX هم ۱۱۰۰ دلار ناقابل هست که برای مردم ایران داشتنش آرزوست،مثل بقیه کالاها.

Fazel

۱۳۹۷/۷/۱
اگه اين ايراد همه گاني باشه... اين ايراد صحيحه
هست.
تاره يه روز از فروشش تو اپل استور گذشته هر اتفاقي بي افته جز آب خوردگي شامل گارنتي و خدمات ميشه.
اونجا ك مثل ايران نيست:))

بابک

۱۳۹۷/۷/۱
جااان؟ به هنگام تحویل ، ضربه ای به دستگاه وارد آمده باشد؟!! ????
مثلا فروشنده گوشی رو کوبونده رو سر مشتری ،گفته: عههههه ، بیا اینم آیفونت.?????