خانهاخبار
احتمال معرفی دو مدل Galaxy S10 با پنل خمیده و یک مدل با صفحه نمایش تخت

احتمال معرفی دو مدل Galaxy S10 با پنل خمیده و یک مدل با صفحه نمایش تخت

تازه‌ترین خبرها درباره پرچمداران Galaxy S10 حاکی از آن هستند که سامسونگ سه مدل مختلف از این سری را در دست توسعه دارد و در این میان یک نسخه به صفحه نمایش تخت مجهز می‌شود.
۱۳۹۷/۷/۱

پرچمداران سری Galaxy S9 سامسونگ در ابتدای سال جاری میلادی رسما معرفی و روانه بازار شدند. گزارش شده که این غول تکنولوژی حالا پس از عرضه پرچمدار Galaxy Note 9 در تلاش است خود را برای رونمایی از نسل تازه پرچمداران سری Galaxy S در ابتدای سال 2019 آماده کند. تازه‌ترین خبر درباره این سری حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد Galaxy S10 را در سه مدل مختلف که ابعاد پنل نمایش در هرکدام از آن‌ها متمایز است، معرفی کند. براساس ادعای Ice Universe که از افشاگران معتبر دنیای مجازی شناخته می‌شود، این سه مدل با شناسه‌های SM-G970، SM-G973 و SM-G975 در دست توسعه قرار دارند. به گفته افشاگر مذکور، اولین نسخه پنل نمایش تخت 5.8 اینچی دارد در حالی که دو نسخه دیگر به پنل‌های نمایش خمیده در ابعاد 5.8 و 6.44 اینچ مجهز می‌شوند.

image

آخرین پرچمداری که سامسونگ با پنل نمایش تخت معرفی کرد، Galaxy S7 نام داشت و در سال 2016 به همراه Galaxy S7 Edge روانه بازار شد. این سازنده کره‌ای پس از آن رویکرد خود را در توسعه ظاهری پرچمداران خود دستخوش تغییر کرد و بدین ترتیب پس از مدل‌های مذکور شاهد رونمایی از گوشی‌های سطح بالای سری‌های Galaxy S و Galaxy Note با پنل‌های خمیده بودیم. همچنین بعد از معرفی رسمی Galaxy S7 Edge دیگر هیچ گوشی هوشمندی از سامسونگ با برند یا پسوند Edge عرضه نشد. اگر این شایعه تازه صحت داشته باشد و پرچمداران Galaxy S10 سامسونگ واقعا در سه نسخه با مشخصات مذکور معرفی شوند، به نظر می‌رسد که سامسونگ دوباره باید پنل‌های نمایش تخت خود را این بار با Galaxy S10 معرفی کند. بدین ترتیب پیش بینی می‌شود که دو مدل مجهز به پنل نمایش خمیده سطح بالاتر باشند و S10 با صفحه نمایش تخت به عنوان نقطه آغاز دوباره پرچمداران ساده‌تر و البته ارزان‌تر عرضه شود. همچنین شایان ذکر است که این شناسه‌ها روز گذشته در گزارش دیگری هم به چشم خورده بودند. این گزارش حاکی از آن بود که سامسونگ در حال آزمون فرم ویر Galaxy S10 با شناسه‌های SM-G970، SM-G973 و SM-G975 است. از طرفی چند روز پیش خبر مشابه دیگری منتشر شد و ادعا کرد که 4 نسخه مختلف از Galaxy S10 معرفی می‌شود. براساس ادعای این گزارش دو مدل سطح بالای S10 کاملا مشابه به یکدیگر بودند اما تنها یکی از این دو نسخه قادر بود از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی کند.

مقامات سامسونگ چندی پیش رسما تأیید کردند که با ورود Galaxy S10 شاهد تغییرات چشمگیری در طراحی ظاهری پرچمداران این سازنده خواهیم بود. تازه‌ترین شایعه‌ها هم معتقدند که این نسل تازه از نسبت تصویر 19:9 پشتیبانی می‌کند و با توجه به بازار هدف از تازه‌ترین پردازنده پرچمدار کوالکام اسنپ‌دراگون یا اگزینوس قدرت می‌گیرد. علاوه بر این موارد باید به احتمال تعبیه دوربین اصلی با لنزهای سه گانه در پنل پشتی پرچمداران Galaxy S10 اشاره کنیم. انتظار می‌رود که سامسونگ این سری سطح بالا را در سه ماهه اول سال 2019 رسما معرفی کند اما هنوز هیچ‌کدام از این خبرها رسما توسط سامسونگ تأیید نشده‌اند. گفته می‌شود که این غول تکنولوژی کره‌ای همچنین قصد دارد در سال آینده از اولین گوشی هوشمند خود با صفحه نمایش تاشو پرده بردارد. بدین ترتیب در سال 2019 شاهد رونمایی از پرچمداران Galaxy S10، Galaxy F و Galaxy Note 10 خواهیم بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علیمردانی

۱۳۹۷/۷/۱
ای کاش صفحه تخت یکم بزرگتر بود و 6 اینچ بود ....واقعا افسوس که سخت افزاری قدرتمند در یک صفحه کوچک خلاصه شده