خانهاخبار
شیطنت تازه هوآوی و اهدای پاوربانک رایگان به خریداران iPhone Xs

شیطنت تازه هوآوی و اهدای پاوربانک رایگان به خریداران iPhone Xs

روز گذشته به همراه آغاز عرضه آیفون‌های تازه اپل در برخی کشورها، هوآوی هم وارد میدان شد. نمایندگان این برند در جهت دست انداختن باتری‌های کوچک تعبیه شده در iPhone Xs و Xs Max تعداد زیادی پاوربانک را به طور رایگان تقدیم مشتریان این گوشی‌ها کردند.
۱۳۹۷/۷/۱

سرانجام تاریخ عرضه آیفون‌های تازه اپل فرا رسید. این کمپانی از روز گذشته در کشورهای متعدد دو مدل iPhone Xs و Xs Max را در دسترس کاربران قرار داد و افراد بسیاری همچنان در صف دریافت این گوشی‌ها هستند. به نظر می‌رسد که کمپانی هوآوی این موقعیت را فرصت مناسبی یافته است تا با شیطنتی جالب به نقطه ضعف پرچمداران 2018 اشاره کند.

image

اپل در مراسم رونمایی از این سه مدل تازه از ظرفیت باتری آن‌ها سخن نگفت اما چند روز پیش اطلاعات مربوط به ظرفیت باتری هر سه توسط خبرگزاری‌ها چینی افشا شد. این سه آیفون تازه برخلاف بسیاری از ویژگی‌های خلاقانه‌شان ابهز باتری‌هایی با ظرفیت پایین مجهز شده‌اند. اپل در مراسم رونمایی از iPhone Xs، Xs Max و Xr مشخصا به بهینه سازی مدل‌های مذکور اشاره کرد و مدعی شد که دوام باتری آن‌ها از نسل قبلی بیشتر است. از طرف دیگر، سازندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی در اغلب موارد دستگاه‌های خود را به باتری‌های بسیار بزرگ‌تری مجهز می‌کنند که دوام زیادی دارند. در هر صورت هنوز نتوانسته‌ایم دوام باتری هیچکدام از این آیفون‌های تازه را در دنیای واقعی به محک بگذاریم و همچنین باید این موضوع را هم خاطرنشان شویم که اپل اصرار دارد آیفون‌های تازه را با آیفون‌های قدیمی‌تر و نه محصولات سایر سازندگان مقایسه کنیم.

image

از طرف دیگر این موضوع نتوانسته است هوآوی را از شیطنت تازه خود در سنگاپور باز دارد. نمایندگان این غول تکنولوژی چینی در کشور سنگاپور و در مقابل فروشگاه‌های اپل که مشتریان زیادی برای تهیه iPhone Xs و Xs Max صف کشیده بودند حاضر شدند و به این افراد یک پاور بانک برند هوآوی تقدیم کردند. روی بسته این پاور بانک نوشته شده است " این پاوربانک تقدیم به شما. به آن نیاز پیدا می‌کنید".

image

بسیاری از هواداران برند هوآوی ناراحتی خود را از این موضوع در شبکه‌های اجتماعی ابراز کرده‌اند. آن‌ها معتقدند که هوآوی باید این پاوربانک 70 دلاری را به جای 200 کاربر آیفون به آن‌ها که طرفدارش هستند، تقدیم می‌کرد. باخبر شدیم بعد از سنگاپور حالا نوبت به آمستردام رسیده است. تصویری که در این باره فاش شده، کاناپه سفید رنگی را با لوگوی هوآوی به نمایش می‌گذارد که مقابل درب فروشگاه اپل قرار گرفته است تا مشتریان مجبور نباشند در صف‌ها طولانی ایستاده منتظر بمانند یا وادار به نشستن روی زمین شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

مهمان

۱۳۹۷/۷/۲
اگر ایران بود برای گرفتن پاوربانک رایگان میرفتن آیفون میخریدند

Mahdi

۱۳۹۷/۷/۲
یکی به مسئولین هواوی بگه صف طرفداران خرید اپل مثل هواوی نیست چندنفر باشن با چند تا کاناپه درست بشه اگه قرار باش برای طرفداران و خریداران اپل کاناپه بذارن یک خیابان باید کاناپه باش
ای مگس عرصه سیمرغ
نه جولانگه توست ?

رامین

۱۳۹۷/۷/۱
این صف کشیدنا منو یاد مردم خودمون انداخت از بس قدرت خریدشون بالاست ب لطف اقتصاد خوبمون.حق با هواوی است یکی از دوستان ایفون 8 پلاس صفر خرید باطریش که تو ایفونا هشت پلاس شاخ بود .افتضاح بود
هزار دلار میدی باطری خوبی ندن بهت
ظلمه

بابک

۱۳۹۷/۷/۱
چه کار چیپ و مسخره ای. عه عه عه ???

مهمان

۱۳۹۷/۷/۱
???