خانهاخبار
افشای نمونه واقعی هوآوی میت 20 پرو در تصاویر جدید

افشای نمونه واقعی هوآوی میت 20 پرو در تصاویر جدید

تصاویر واقعی تازه منتشر شده از پرچمدار میت 20 پرو هوآوی نشان می‌دهد این گوشی به نمایشگر با لبه‌های منحنی مجهز خواهد شد و بریدگی در بالای صفحه‌نمایش خود دارد.
۱۳۹۷/۷/۱

در کم‌تر از یک ماه دیگر، هوآوی به صورت رسمی از اعضای جدید سری «میت» رونمایی خواهد کرد؛ در این مراسم که در تاریخ 16 اکتبر در لندن برگزار می‌شود، دو گوشی میت 20 و میت 20 پرو به صورت رسمی معرفی خواهند شد. سری «میت» همواره با مشخصات رده‌بالا و طراحی خیره‌کننده جلب‌توجه می‌کند؛ همین موضوع باعث شده است تا انتظارات از جانشین میت 10 و میت 10 پرو بالا باشد. تاکنون تصاویری را از پرچمداران جدید هوآوی دیده‌ایم و تصویری که اخیرا منتشر شده است، جزئیات بیشتری را پیرامون طراحی احتمالی نسخه «پرو» میت 20 فاش می‌کند.

با توجه به آنچه که در این تصاویر دیده می‌شود؛ هوآوی میت 20 پرو در بالای صفحه‌نمایش خود بریدگی خواهد داشت. ضخامت بریدگی که در بالای نمایشگر پرچمدار جدید هوآوی اعمال شده، نسبتا زیاد است؛ گمان می‌رود تجهیز این گوشی به سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی، باعث شده تا میت 20 پرو بزرگ‌ترین بریدگی را در میان محصولات هوآوی به خود اختصاص دهد. در لبه‌ی سمت راست گوشی نیز شاهد جای‌گیری کلید یکپارچه تنظیم صدا و کلید پاور هستیم؛ دکمه‌ی پاور با یک رنگ جدید از کلید تنظیم صدا متمایز شده است. در این تصاویر همچنین تأیید می‌شود که پرچمدار آینده هوآوی نمایشگری با لبه‌های منحنی خواهد داشت. هوآوی تاکنون گوشی میت 9 پرو را از سری «میت» با صفحه‌نمایش لبه منحنی ارائه داده است اما اعضای سری «میت 10» چنین قابلیتی نداشتند. 

image

جدا از سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی که هوآوی برای پرچمدار جدیدش درنظر گرفته است؛ انتظار داریم میت 20 پرو به سنسور اثرانگشت درون صفحه‌نمایش مجهز باشد. کاربر می‌تواند با لمس بخشی از صفحه‌نمایش، به سرعت دستگاه خود را آنلاک کند. برتری سنسور اثرانگشت درون نمایشگر نسبت به سنسورهایی که در قاب پشتی جای می‌گیرند؛ دسترسی راحت‌تر به آن است. در رابطه با میت 20 که از سری «میت» تا چند هفته دیگر معرفی خواهد شد؛ باید اشاره کرد که این مدل برخلاف نسخه «پرو» بریدگی ضخیمی در بالای نمایشگر خود ندارد و بریدگی که در بالای صفحه‌نمایش این گوشی اعمال شده، به شکل قطره آب است و تنها دوربین سلفی را درون خود جای می‌دهد. ضمن اینکه جانشین هوآوی میت 10 فاقد صفحه‌نمایش با لبه‌های منحنی است اما همچنان انتظار داریم که این گوشی به نمایشگر از نوع OLED مجهز شده باشد.

آنچه سری «میت 20» را نسبت به گوشی‌های دیگر بازار برجسته‌تر می‌کند؛ طراحی بدون حاشیه یا سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی نیست. هوآوی اعضای جدید سری «میت» را با سه دوربین عرضه خواهد کرد؛ چینش سنسورها به صورت مربعی است و فلاش LED نیز در کنار آن‌ها جای می‌گیرد. مانند دیگر گوشی‌هایی که از سوی شرکت چینی عرضه شده است؛ انتظار داریم دوربین میت 20 و میت 20 پرو با همکاری Leica توسعه یافته باشد. همکاری هوآوی با برند آلمانی Leica در سری «پی 20 پرو» به اوج خود رسیده بود که توانست این گوشی را به برترین مدل برای عکاسی تبدیل نماید. حال باید منتظر ماند و دید که هوآوی تا چه اندازه دوربین سه‌گانه سری «میت 20» را بهبود می‌دهد تا فاصله پرچمدارانش را با دیگر مدل‌ها در زمینه عکاسی افزایش دهد.

تراشه Kirin 980 نیز برای گوشی‌های سری میت 20 درنظر گرفته خواهد شد؛ این پردازنده 7 نانومتری هشت هسته پردازشی دارد و در نمایشگاه IFA 2018 از آن رونمایی شده است. جانشین چیپ‌ست Kirin 970 که از آن در سری میت 20 و دیگر پرچمداران هوآوی در نیمه اول سال 2019 استفاده خواهد شد؛ قدرت پردازشی بالاتری نسبت به نسل قبل ارائه می‌دهد. ضمن اینکه عملکرد واحد پردازش عصبی (NPU) بهبود یافته است. هوآوی همچنین عملکرد واحد پردازش گرافیکی (GPU) را نیز بهبود داده تا پرچمداران جدیدش حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. براساس شایعات، سری میت 20 در چهار رنگ معرفی خواهد شد؛ انتظار داریم رنگ آبی، مشکی، سبز تیره و Twilight (ترکیب دو رنگ آبی و بنفش) برای پرچمداران آینده هوآوی درنظر گرفته شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۷/۱
این گوشی با بهترین‌های بازار شاخ به شاخ میشه و شاخِ همه را هم میشکنه

سامان

۱۳۹۷/۷/۱
چه وضعشه؟ خیلی کند شدین،خبرایی که مال ده روز پیش هست رو میزارین،قبلا خیلی بهتر بودین،کم کار هم شدین,خیلی کم خبر میزارین،درضمن این سایتتون به خاطر موبایل اینقد بازدید کننده داره،نه ماشین،ولی جدیدا تموم خبراتون شده ماشین،متاسفم واقعا