خانهاخبار
تصویر رندر گوشی Nokia 7.1 Plus منتشر شد

تصویر رندر گوشی Nokia 7.1 Plus منتشر شد

تصویر رندری تازه منتشر شده از گوشی Nokia 7.1 Plus نشان می‌دهد که شرکت HMD Global میان‌رده جدید خود را با بریدگی نمایشگر و دوربین دوگانه عرضه خواهد کرد.
۱۳۹۷/۶/۳۱

مدتی پیش، تصویری از گوشی Nokia X7 (با نام Nokia 7.1 Plus نیز عرضه خواهد شد) به‌دست آمد که پنل جلوی آن‌را به نمایش می‌گذاشت؛ در تصویر به‌دست آمده برخلاف آنچه که انتظار می‌رفت و گزارش‌های قبل آمده بود، خبری از بریدگی یا ناچ نیست. با این‌حال، به‌تازگی تصویر رندر جدیدی منتشر شده است که این مدل را به نمایش می‌گذارد؛ البته منبع انتشار این تصویر مدعی است که طراحی گوشی Nokia 7.1 Plus را فاش کرده. شرکت HMD Global میان‌رده مذکور را با نام تجاری Nokia X7 در بازار چین عرضه خواهد کرد و نامی که برای نسخه جهانی آن درنظر گرفته شده، Nokia 7.1 Plus است. فنلاندی‌ها پیش‌تر گوشی Nokia X6 را با نام تجاری Nokia 6.1 Plus در خارج از بازار چین عرضه کرده‌اند؛ همچنین گوشی Nokia X5 با نام تجاری Nokia 5.1 Plus در بازارهای جهانی به فروش رسیده است.

image

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌شود، شرکت HMD Global در بالای نمایشگر گوشی جدید نوکیا بریدگی اعمال کرده؛ ضخامت بریدگی بالای نمایشگر چندان زیاد نیست اما حاشیه‌ی نسبتا ضخیمی در پایین صفحه‌نمایش به چشم می‌خورد که می‌تواند یک امتیاز منفی برای میان‌رده جدید Nokia X7 تلقی شود. درون بریدگی بالای صفحه‌نمایش، دوربین سلفی و بلندگوی مخاطب جای گرفته است؛ به همین جهت، ضخامت بریدگی کم است. طراحی قاب پشتی، گوشی‌های پیشین نوکیا را از سری X تداعی می‌کند؛ شرکت سازنده از دوربین دوگانه با لنزهای کارل زایس استفاده کرده است و حسگر اثرانگشت نیز در پنل پشتی دستگاه به چشم می‌خورد.

در رابطه با مشخصاتی که میان‌رده جدید نوکیا ارائه می‌دهد، باید گفت که این مدل به تراشه اسنپدراگون 710 کوالکام مجهز شده است؛ همچنین احتمالا از قابلیت شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی خواهد کرد. انتظار داریم شرکت سازنده، نوکیا 7.1 پلاس را با سیستم‌عامل اندروید پای 9.0 در زمان عرضه ارائه دهد؛ لازم به‌ذکر است که این مدل تحت پروژه Android One عرضه خواهد شد و به همین جهت، رابط‌کاربری آن فاقد شخصی‌سازی‌های گسترده از سوی شرکت سازنده است. شرکت HMD Global در تاریخ 4 اکتبر مراسم خبری برگزار خواهد کرد و ممکن است از گوشی جدیدش یعنی Nokia 7.1 Plus یا Nokia X7 به صورت رسمی رونمایی کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

میلاد

۱۳۹۷/۷/۱
واقعا که، من این گوشی های نوکیا جدید رو داشتم، اصلا حس دست گرفتن نوکیا به آدم نمیده، واقعا نوکیا سابق نیست با اینکه تعصب دارم ولی گوشی های خیلی خوبیه نسبت به هواوی و شیاومی و در سطح سامسونگ

r

۱۳۹۷/۶/۳۱
شما سعی کن دیدت رو حرفه ایی تر کنی الان ترند طراحی گوشی همینه اتفاقا بهترین راه حل برای طراحی یه گوشی با صفحه بزرگ و ابعاد مناسب و ارگونومی بالا هست
و هیچ ربطی نداره به اینکه نوکیا اون نوکیا سابق نیست و این نتیجه گیری شما خیلی آبکی هست دوست عزیز
من خودم الان نوکیا 6.1پلاس رو دارم و بسیار عالی هست ناچ هم هیچ چیز از زیبایی گوشی کم نکرده

علیمردانی

۱۳۹۷/۶/۳۱
از شرکتی با اصالتی مثل نوکیا انتظار نداشتم اون ناج مسخره رو استفاده کنه . این نشون میده که این نوکیا نوکیا سابق نیست !!!!
نوکیا اگر برای مشتریانش احترام قائل بود طراحی های متفاوت با رابط کاربری اختصاصی داشت