خانهاخبار
تبلیغات رسمی Mate 20 این بار در فروشگاه‌های فیزیکی

تبلیغات رسمی Mate 20 این بار در فروشگاه‌های فیزیکی

هوآوی در فروشگاه‌های فیزیکی خود در اروپا اقدام به تبلیغ Mate 20 کرده است. همچنین به نظر می‌رسد که ابعاد Mate 20 و Mate 20 Pro باتوجه به استند شیشه‌ای سهوا مورد تأیید قرار گرفته است.
۱۳۹۷/۶/۳۱

چیزی به رونمایی رسمی از پرچمداران سری Mate 20 هوآوی باقی نمانده و این غول تکنولوژی هم در روزهای اخیر این گوشی‌ها را در قالب تیزرهای ویدیویی متعددی در مرکز توجه قرار داده است. هوآوی حتی پا را فراتر هم گذاشته است و Mate 20 و Mate 20 Pro خود را حالا در فروشگاه‌های فیزیکی در سرتاسر اروپا تبلیغ می‌کند.

هوآوی در اقدامی عجیب و در کانتر ارائه محصولات مختلفش قطعاتی شیشه‌ای را با گوشه‌های خمیده و برچسب علامت سوال به نمایش گذاشته است. هنوز نمی‌دانیم ابعاد این قطعات شیشه‌ای واقعا نشان دهنده ابعاد Mate 20 و Mate 20 Pro است یا خیر اما اگر P20 Pro را با آن مقایسه کنیم، اینگونه به نظر می‌رسد که با گزارش‌های اخیر درباره پرچمدار تازه هوآوی و ابعاد آن‌ها در یک راستا قرار دارند.

image

در این فروشگاه‌های فیزیکی معمولا فهرست کوتاهی هم از مشخصات فنی و ظاهری محصولات هوشمند در کنار آن‌ها به چشم می‌خورد. از آنجا که Mate 20 و Mate 20 Pro هنوز رسما معرفی نشده‌اند، هوآوی به جای این فهرست مشخصات از یک پوستر تبلیغاتی استفاده کرده است که در آن علاوه بر لوگوی تعمیرات و ساخت و ساز همچنین عبارت Coming Soon هم به چشم می‌خورد. معتقدیم این شواهد برای اثبات ارتباط استند شیشه‌ای به پرچمداران Mate 20 کفایت می‌کند.

علاوه بر دو مدل Mate 20 و Mate 20 Pro همچنین انتظار می‌رود که هوآوی از یک مدل سطح بالاتر هم به نام Mate 2 Porsche Design پرده بردارد. همچنین گفته می‌شود که نسل تازه هدفون‌های بی سیم هوآوی هم در رویداد 16 اکتبر (24 مهر) رسما رونمایی می‌شوند.

image

دو پرچمدار Mate 20 و Mate 20 Pro هوآوی قرار است از پردازنده 7 نانومتری HiSilicon Kirin 980 قدرت بگیرند و حداقل 6 تا حداکثر 8 گیگابایت رم داشته باشند. دوربین سلفی تکی 24 مگا پیکسلی در پنل جلوی هر دو مدل تعبیه می‌شود و سیستم دوربین سه گانه در پنل پشتی هم از لنزهای 12، 8 و 5 مگا پیکسلی از نوع اصلی، زاویه باز و تله فوتو بهره می‌برد. Mate 20 احتمالا صفحه نمایش 6.2 اینچی دارد و از باتری 4200 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. حاشیه‌های صفحه نمایش در این مدل بسیار کمتر هستند چراکه Mate 20 از سیستم تشخیص چهره سه بعدی پشتیبانی نمی‌کند و حسگر سلفی به همراه بلندگوی مکالمه آن درون ناچ قطره‌ای و بسیار کوچکی تعبیه می‌شوند. از طرف دیگر بریدگی حاشیه در Mate 20 Pro به خاطر تعبیه سیستم تشخیص چهره پیشرفته سه بعدی شبیه به ناچ آیفون 10 اپل طراحی شده است. این مدل از پنل نمایش 6.9 اینچی بهره می‌برد و ظرفیت باتری‌اش احتمالا معادل 5000 میلی آمپر ساعت است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

drpapa

۱۳۹۷/۶/۳۱
این ناچ چیه اخه :| شورشو در اوردن اپل هر کاری میکنه همه شرکت ها هم پشتش راه میفتن. طراحی میت 10 از این خیلی بهتره :/