خانهاخبار
تیزر تبلیغاتی تازه Mate 20 از امکان تصویربرداری زیر آب خبر می‌دهد

تیزر تبلیغاتی تازه Mate 20 از امکان تصویربرداری زیر آب خبر می‌دهد

هوآوی در تازه‌ترین تیزر تبلیغاتی کوتاه خود درباره پرچمدار Mate 20 حالا به قابلیت Underwater Mode دوربین در شرایط زیر آب اشاره کرده است. به نظر می‌رسد که Mate 20 و Mate 20 Pro قادر هستند زیر آب هم تصاویر باکیفیتی را به ثبت برسانند.
۱۳۹۷/۷/۱

دو روز پیش گزارشی از رمزگشایی EMUI 9 مبتنی بر اندروید 9.0 پای منتشر کردیم که در آن به برخی قابلیت‌های تازه و خلاقانه در Mate 20 Pro هوآوی اشاره شده بود. یکی از این ویژگی‌ها Underwater Mode نام دارد که کاربر را قادر می‌سازد حتی زمانی که زیر آب است هم تصاویر باکیفیت و واضحی را به ثبت برساند.

image

هوآوی هم در خلال روزهای اخیر با انتشار تیزرهای ویدیویی کوتاهی پیش از معرفی پرچمداران Mate 20 خود به تبلیغ آن‌ها اقدام کرده و به صورت جزئی به برخی ویژگی‌های‌شان اشاره کرده است. حالا سومین تیزر تبلیغاتی کوتاه این غول تکنولوژی در یوتیوب منتشرشده و قابلیت جالب توجه Underwater Mode را هم مورد تأیید قرار داده است. از طرفی ممکن است منظور هوآوی از انتشار این ویدیوی کوتاه تبلیغاتی اصلا تأیید ویژگی مقاومت بدنه در مقابل نفوذ آب باشد اما این قابلیت که اصلا تازه نیست و Mate 10 Pro هم سال گذشته با همین ویژگی معرفی شد. با همین استدلال ساده می‌توان نتیجه گرفت که هدف هوآوی از انتشار این تیزر کوتاه درواقع اشاره به امکان ثبت تصویر و فیلم برداری زیر آب بوده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

هادی

۱۳۹۷/۷/۲
از دم قسط‌میدن جواز کسب بزاریم یدونه بخریم