خانهاخبار
برگزاری رویداد نوکیا در تاریخ 12 مهر؛ احتمال رونمایی از Nokia 9 و Nokia 7.1 Plus

برگزاری رویداد نوکیا در تاریخ 12 مهر؛ احتمال رونمایی از Nokia 9 و Nokia 7.1 Plus

نوکیا با انتشار دعوتنامه‌ای رسمی تأیید کرده است که قصد دارد رویدادی رسمی در تاریخ 4 اکتبر (12 مهر) در لندن برگزار کند و در خلال آن از گوشی تازه‌ای پرده بردارد. پیش بینی می‌شود در این رویداد شاهد معرفی نسخه جهانی Nokia 7.1 Plus باشیم.
۱۳۹۷/۶/۳۱

انتشار خبرهای اخیر درباره پرچمدار Nokia 9 و همچنین تصاویر مختلفی که منتسب به Nokia 7.1 Plus در روزهای گذشته منتشر شدند از احتمال برگزاری یک رویداد تازه توسط HMD Global خبر دادند. این سازنده فنلاندی حالا با انتشار یک دعوتنامه رسمی تأیید کرده است که قصد دارد 4 اکتبر (12 مهر) در خلال برگزاری یک رویداد رسمی و تازه گوشی هوشمند دیگری را به مجموعه محصولات خود اضافه کند.

HMD Global حالا به سایر کمپانی‌های بزرگ و مهمی پیوسته است که قصد دارند در خلال ماه اکتبر از یک یا دو گوشی تازه و حتی پرچمدار پرده بردارند. رویداد تازه این سازنده در لندن برگزار می‌شود و حدس می‌زنیم که حداقل یک گوشی در خلال برگزاری آن معرفی شود. دعوتنامه رسمی این رویداد همچنان در حال انتشار برای رسانه‌های مختلف است و همچنین به نظر می‌رسد که علاوه بر لندن شاهد برگزاری رویداد دیگر به طور هم زمان در میلان ایتالیا باشیم.

image

در این دعوتنامه رسیم به اسم یا اسامی محصولاتی که قرار است از برند نوکیا معرفی شوند، اشاره نشده است. از طرفی باید یادآور شویم که سامسونگ، Razer، LG، گوگل، هوآوی و وان پلاس همگی می‎خواهند در ماه اکتبر رویدادی اختصاصی برگزار کنند و در آن از محصولات جالب توجهی پرده بردارند. به همین خاطر نوکیا نمی‌تواند رویداد 4 اکتبر خود را برای معرفی محصولی سطح پایین یا تکراری برگزار کند. به عبارت دیگر انتظار می‌رود محصول یا محصولاتی که در این رویداد رونمایی می‌شوند، تاب رقابت با LG V40 ThinQ، Razer Phone 2 و Pixel 3 را داشته باشند.

image

از طرف دیگر برخی معتقدند که احتمال معرفی جهانی گوشی Nokia 7.1 Plus در این رویداد از احتمال معرفی هر دستگاه دیگری بیشتر است. در ادامه باید به احتمال معرفی Nokia 9 اشاره کنیم که البته چندان قوی به نظر نمی‌رسد. HMD Global در سال 2018 از پرچمدار Nokia 8 Sirocco پرده برداشت اما همچنان منتظر هستیم تا پیش از پایان امسال پرچمدار تازه‌تر و سطح بالاتری را معرفی کند. گفته می‌شود این گوشی از دوربین اصلی با لنزهای 5 گانه بهره می‌برد در حالی که دوربین اصلی در پنل پشتی Nokia 7.1 Plus تنها دو لنز دارد. Nokia 9 همچنین قرار است با پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 معرفی شود اما نسخه جهانی میان رده Nokia 7.1 Plus به اسنپ‌دراگون 710 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم مجهز می‌شود. این گوشی هوشمند همچنین صفحه نمایش 6.1 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 2280 دارد و در دو نسخه با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت بعلاوه پشتیبانی از کارت جانبی microSD عرضه می‌شود. ظرفیت باتری Nokia 7.1 Plus معادل 3300 میلی آمپر ساعت است و در طراحی پنل جلوی آن بریدگی حاشیه در ابعاد کوچک دیده می‌شود. ماژول دوربین اصلی با لنزهای دوگانه و چینش عمودی در میانه عرض پنل پشتی آن طراحی شده است و فلش LED به همراه حسگر فیزیکی اثرانگشت زیر آن قرار گرفته‌اند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۷/۱
صد برابر کیفیتش از هنگ جی بوت لوپی بهتره

میلاد

۱۳۹۷/۷/۱
واقعا که، من این گوشی های نوکیا جدید رو داشتم، اصلا حس دست گرفتن نوکیا به آدم نمیده، واقعا نوکیا سابق نیست با اینکه تعصب دارم ولی گوشی های خیلی خوبیه نسبت به هواوی و شیاومی و در سطح سامسونگ

رضا

۱۳۹۷/۶/۳۱
چه قدرم عالیه زنده باد نوکیا برند دوم مورد علاقم