خانهاخبار
اولین گوشی 5G هوآوی با صفحه نمایش منعطف توسعه می‌یابد

اولین گوشی 5G هوآوی با صفحه نمایش منعطف توسعه می‌یابد

مدیر ارشد هوآوی اعلام کرده است که اولین گوشی هوشمند این کمپانی با پشتیبانی از 5G همچنین به صفحه نمایش تاشو هم مجهز می‌شود. این گوشی احتمالا اواسط سال 2019 معرفی خواهد شد.
۱۳۹۷/۶/۳۱

کن هو، از اعضای هیئت مدیره کمپانی هوآوی، در روزهای اخیر رسما تأیید کرد که اولین گوشی هوشمند این سازنده با پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G همچنین قرار است از صفحه نمایش تاشو هم بهره ببرد. این گوشی هوشمند در اواسط سال 2019 معرفی می‌شود اما هوآوی هنوز رسما تأیید نکرده است که گوشی مورد نظر همچنین اولین گوشی هوشمند منعطف سازنده خواهد بود یا خیر.

image

پیش از این گفته شده بود که هوآوی همه تلاش خود را به کار بسته است تا اولین سازنده‌ای باشد که گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو را معرفی می‌کند. در اغلب گزارش‌های اخیر اشاره شده بود که هوآوی درواقع تمایل دارد تا سامسونگ را در زمینه توسعه این گوشی‌های خلاقانه شکست دهد و گوی سبقت را از این غول تکنولوژی برباید. حالا ادعای کن هو از طرف دیگر به نحوی نشان می‌دهد که برنامه‌های هوآوی برای معرفی اولین گوشی هوشمند منعطف جهان احتمالا با تأخیر مواجه شده است. خبرهای اخیر حاکی از آن هستند که سامسونگ ممکن است اولین گوشی هوشمند خود را با صفحه نمایش منعطف در نوامبر امسال معرفی کند و بدین ترتیب هوآوی هم احتمالا فرصت کافی را برای تکمیل روند توسعه محصول مشابه خود نخواهد یافت.  همان‌طور که اشاره کردیم، Galaxy F یا Galaxy X در ماه نوامبر امسال رسما رونمایی می‌شود اما حدس می‌زنیم که تا سال 2019 در دسترس قرار نگیرد. شایعه شده است که گوشی هوشمند تاشوی هوآوی پنل نمایش 8 اینچی دارد. هوآوی این پنل را از سازنده‌ای به نام BOE تأمین می‌کند و با ارائه آن در تلاش است به مفهوم گوشی – تبلت در دنیای تکنولوژی معنای تازه‌تری ببخشد. از طرف دیگر گفته می‌شود که سامسونگ در تلاش است تا این محصول تازه را در قالب یک تبلت نوین با قابلیت حمل آسان‌تر توسعه دهد. البته شایان ذکر است که در حال حاضر اطلاعات ما درباره هر دو محصول هوشمند تاشو بسیار اندک است و همچنان باید منتظر انتشار خبرهای تازه‌تری بمانیم.

هوآوی ممکن است اولین گوشی هوشمند منعطف خود را در اواسط سال 2019 میلادی معرفی کند اما معتقدیم که این کمپانی همچنان در زمره اولین سازندگانی قرار می‌گیرد که موفق به دستیابی به این تکنولوژی می‌شوند و همچنان در ردیف اولین سازندگان گوشی‌های هوشمند منعطف قرار خواهد گرفت. هوآوی این محصول تازه را با پشتیبانی از 5G و پلتفرم گوشی – به – کامپیوتر که ابتداسال گذشته با پرچمدار Mate 10 معرفی شد، توسعه می‌دهد و پیش بینی می‌شود که بتواند به کمک این قابلیت‌های کارآمد بسیاری از کاربران را تشویق به خرید گوشی هوشمند منعطف خود کند و این کاربران هم با کمال میل محصول خلاقانه هوآوی را جایگزین لپتاپ‌های خود کنند. ریچارد یو، مدیر عامل هوآوی، چندی پیش در این باره صحبت کرد و به یکی از خبرگزاری‌های آلمانی گفت که گوشی‌های هوشمند مجهز به صفحه نمایش تاشو در آینده قادر خواهند بود جایگزین کامپیوترهای شخصی کاربران شوند. اولین گوشی هوشمند منعطف هوآوی احتمالا از تکنولوژی‌های نوین و متعددی بهره می‌برد و به همین خاطر پیش بینی می‌شود که حداقل 1000 دلار قیمت داشته باشد. برخی تحلیل گران پیش بینی کرده‌اند که اولین گوشی هوشمند منعطف سامسونگ هم ممکن است حداقل 1500 دلار قیمت داشته باشد. از طرف دیگر سازندگان چینی متعددی وجود دارند که در تلاش برای رقابت با سامسونگ همواره محصولات هوشمند خود را با قیمت بسیار کمتری روانه بازار می‌کنند و ممکن است این موضوع علاوه بر این حقیقت که قیمت پنل‌های منعطف تأمین کنندگان چینی کمتر است، باعث شود در آینده شاهد کاهش قیمت تمام شده و در نتیجه قیمت فروش این محصولات نوین باشیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مصطفی

۱۳۹۷/۶/۳۱
نیومده عاشقش شدم فرقی هم نمیکنه سام بزنه یا هوآوی ولی بعد از چندین سال مزه واقعی فناوری در گوشی رو میشه حس کرد درست مثل اون زمان که تازه گوشی p900 سونی اریکسون اومده بود. ولی قطعا داشتن همچین گوشی ای بسیار گران تمام خواهد شد.

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۶/۳۱
فعلاً پول دادن به گوشیای منعطف اشتباهی بَس‌بزرگ است. چون پولِ زیادی می‌خواد ضمنِ اینکه این گوشی پُر از اشکالاتیه که به مرور زمان رفع میشن‌.. بنابراین فعلاً براش هزینه نکنید تا نسخه‌های جدیدتر و کم‌عیب‌تر