خانهاخبار
قیمت آیفون‌های 2018 منطقی است؛ تنها 1 دلار بابت خرید آن‌ها پرداخت کنید!

قیمت آیفون‌های 2018 منطقی است؛ تنها 1 دلار بابت خرید آن‌ها پرداخت کنید!

تیم کوک در مصاحبه‌ای مدعی شده است که قیمت‌ آیفون‌های جدید منطقی بوده و کاربران حتی در صورتی‌که به دنبال گران‌قیمت‌ترین مدل باشند، می‌توانند آن‌را با پرداخت 30 دلار در ماه خریداری نمایند.
۱۳۹۷/۶/۳۱

اپل امسال سه گوشی آیفون معرفی کرده است؛ آیفون Xr (تِن آر) که ارزان‌قیمت‌ترین گوشی اپل است، به عنوان جانشین آیفون 8 ارائه شده و دو مدل دیگر یعنی آیفون Xs (تِن اس) و آیفون Xs Max (تِن اس مکس) برای کاربرانی مناسب است که به دنبال گوشی پرچمدار با برند اپل هستند. کوپرتینویی‌ها تمامی آیفون‌های امسال خود را با طراحی بدون حاشیه و ناچ ارائه می‌دهند و آن‌ها را به سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی مجهز کرده‌اند؛ حتی مدل ارزان‌قیمت‌تر آیفون Xr نیز چنین ویژگی‌هایی را به همراه دارد. تغییراتی که در آیفون‌های جدید اپل اعمال شده است، باعث شده تا بهترین نسخه که آیفون Xs Max محسوب می‌شود؛ 1100 دلار قیمت داشته باشد و همچنین آیفون Xr نیز با قیمت پایه 750 دلار به فروش می‌رسد.

image

ارائه گوشی 1100 دلاری از سوی اپل دور از انتظار نبود اما بسیاری نسبت به افزایش قیمت آیفون‌های جدید خرده می‌گیرند؛ لازم به‌ذکر است که iPhone Xs Max در نسخه‌ای با 512 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت بالای 1500 دلار ارائه خواهد شد. با این‌حال، رئیس اپل از قیمت بالای آیفون‌های 2018 دفاع می‌کند و آن‌ها را منطقی می‌داند؛ تیم‌ کوک مدعی است که خرید آیفون‌های جدید از اپراتورها، می‌تواند تجربه گران‌قیمت‌ترین نسخه‌ها را نیز که بیشتر از 1000 دلار قیمت‌ دارند، امکان‌پذیر نماید. در همین رابطه، تیم‌ کوک در مصاحبه‌ای اعلام کرده است:

آیفون جدید با دوربین دیجیتال شما جایگزین شده است؛ شما دیگر به یک دوربین مجزا نیازی ندارید. این گوشی همچنین با دوربین فیلم‌برداری شما جایگزین شده است؛ همچنین به عنوان جایگزین پخش‌کننده موسیقی‌تان به شمار می‌رود. آیفون جدید با تمامی این وسایل مختلف جایگزین شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که مردم به دنبال محصولی نوآورانه هستند و مسلماً چنین گوشی (که انتظارات را برآورده کند) ارزان نخواهد بود. 

اغلب مردم (در ایالات متحده و برخی کشورها) با قرارداد با اپراتور خود، گوشی را خریداری می‌کنند و هزینه‌ای را به صورت ماهانه بابت آن پرداخت می‌کنند؛ به همین جهت، حتی در صورتی‌که به دنبال گوشی با قیمت بیشتر از 1000 دلار باشید، تنها 30 دلار برای آن در ماه هزینه می‌کنید. این هزینه در روز با 1 دلار برابر است.

اگر از قیمت بالای آیفون‌های جدید صرف‌نظر کنید، محصولات 2018 اپل قابلیت‌های جذابی را به همراه دارند؛ iPhone Xs Max بزرگ‌ترین گوشی است که تاکنون از سوی اپل معرفی شده. این مدل از نمایشگر 6.5 اینچی از نوع OLED بهره می‌گیرد؛ این در حالی است که تا پیش از معرفی iPhone Xs Max، بزرگ‌ترین گوشی اپل آیفون X بود که صفحه‌نمایش 5.8 اینچی داشت. در مدل‌های OLED یعنی iPhone Xs و iPhone Xs Max حافظه رم به 4 گیگابایت افزایش یافته است و همچنین از دوربین دوگانه در این مدل‌ها استفاده شده که عملکرد بهتری نسبت به دوربین اصلی iPhone X دارد. تراشه Apple A12 Bionic نیز برای آیفون‌های 2018 درنظر گرفته شده است که واحد پردازش گرافیکی آن چهار هسته پردازشی دارد و نسبت به GPU به‌کار گرفته شده در Apple A11 Bionic تا 50 درصد سریع‌تر است. همچنین عملکرد پردازشی هسته‌های قدرت‌مند تا 15 درصد و هسته‌های کم‌مصرف تا 50 درصد نسبت به هسته‌های پردازشی تراشه Apple A11 بهبود یافته است.

اپل آیفون‌های جدیدش را در سه نسخه با 64، 256 و 512 گیگابایت حافظه ارائه می‌دهد؛ نسخه پایه iPhone Xs با 64 گیگابایت حافظه 1000 دلار قیمت دارد و همان‌طور که گفته شد، آیفون iPhone Xs Max با قیمت پایه 1100 دلار به فروش می‌رسد. هر دو مدل OLED را می‌توانید حداکثر با 512 گیگابایت حافظه داخلی خریداری نمایید که برای نسخه 6.5 اینچی، مدل 512 گیگابایتی 1500 دلار قیمت‌گذاری شده است. آیفون Xr نیز که نمایشگر 6.1 اینچی از نوع LCD دارد، در دو نسخه با 64 و 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سعید

۱۳۹۷/۶/۳۱
دقیقا-اینجوری به هیچکس هم فشار نماید و همه میتونن آیفون داشته باشن
کاش ابراتورهای ما هم یاد میگفتن....

sajad

۱۳۹۷/۶/۳۱
خب واسه ما که نیس

بنیامین

۱۳۹۷/۶/۳۱
مفت مفته.
البته تو امریکای شمالی و اروپای غربی که ٱپراتورهای این کشورها شرایط رو برای مردم مهیا میکنند