خانهاخبار
تصاویر جدید از پرچمدار میت 20 پرو هوآوی در کنار رقیب AirPods اپل

تصاویر جدید از پرچمدار میت 20 پرو هوآوی در کنار رقیب AirPods اپل

هوآوی در حال توسعه هدفون‌های جدیدی است که FreeBuds 2 Pro نامیده می‌شوند؛ تصاویر فاش شده از این هدفون‌، طراحی احتمالی پرچمدار جدید میت 20 پرو را به نمایش می‎گذارد.
۱۳۹۷/۶/۳۱

شرکت هوآوی در تاریخ 16 اکتبر از پرچمداران سری «میت 20» به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد؛ احتمالا دو یا سه مدل گوشی جدید توسط این سازنده چینی در مراسم مذکور در لندن به نمایش گذاشته خواهد شد. معرفی میت 20 و میت 20 پرو که جانشین میت 10 و میت 10 پرو خواهند بود؛ دور از ذهن نیست. ضمن اینکه انتظار داریم گوشی لاکچری توسط شرکت چینی با همکاری با برند «پورش دیزاین» ارائه شود که احتمالا میت 20 پورش دیزاین خواهد بود؛ مانند مدل‌هایی که سال‌های گذشته از سری «میت» با همکاری پورش دیزاین ارائه شده است. 

image

افشاگر معروف نیز به‌تازگی تصاویری را از پرچمدار میت 20 پرو هوآوی منتشر کرده است که طراحی احتمالی این گوشی را به نمایش می‌گذارد؛ با توجه به تصاویر ارائه شده از سوی Roland Quandt، پرچمدار آینده هوآوی نمایشگری با لبه‌های منحنی خواهد داشت. همچنین شرکت چینی به تبعیت از ترند رایج بازار موبایل ادامه می‌دهد و به همین جهت، پرچمدار آینده خود را با ناچ (بریدگی در بالای صفحه‌نمایش که سنسورهای ضروری را درون خود جای می‌دهد) عرضه خواهد کرد؛ ضخامت بریدگی که در بالای صفحه‌نمایش هوآوی میت 20 پرو اعمال شده است، نسبت به بریدگی میت 20 بیشتر خواهد بود. احتمال می‌دهیم تفاوت طراحی در پنل جلوی گوشی‌های هوآوی میت 20 و میت 20 پرو به دلیل تجهیز نسخه «پرو» به سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی باشد. در مقابل، نسخه استاندارد که میت 20 خواهد بود؛ از بریدگی به شکل قطره آب بهره می ‌گیرد. دیگر تفاوتی که میان میت 20 و میت 20 پرو وجود دارد؛ تجهیز نسخه «پرو» به نمایشگری با لبه‌های منحنی است. به‌نظر می‌رسد هوآوی تصمیم گرفته است به تبعیت از سامسونگ، گوشی‌ پرچمدار جدیدش را با صفحه‌نمایش لبه‌منحنی ارائه دهد؛ البته پیش‌تر نیز شرکت چینی میت 9 پرو را معرفی کرده بود که صفه‌نمایش با لبه‌‌های منحنی داشت. 

تصاویری که Roland Quandt از پرچمدار میت 20 پرو منتشر کرده است، این گوشی را در کنار  FreeBuds 2 Pro (رقیب ایرپادهای اپل) به نمایش می‌گذارد. در تصاویر دیگری که از سوی افشاگر معروف منتشر شده است، قاب پشتی میت 20 پرو دیده می‌شود؛ در پنل پشتی پرچمدار آینده هوآوی از سه سنسور برای دوربین اصلی استفاده شده است و فلاش LED نیز در کنار سنسورهای دوربین جلب‌توجه می‌کند. آنچه بیشتر از همه به چشم می‌آید، طراحی مربعی شکل دوربین اصلی است که باعث تمایز میت 20 پرو از پرچمدار هوآوی پی 20 پرو خواهد بود. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، هوآوی پی 20 پرو اولین گوشی هوآوی با سه دوربین است که در اوایل بهار از آن رونمایی شده بود. 

image

پرچمداران جدید هوآوی با تراشه Kirin 980 همراه خواهند شد؛ تراشه‌ای که برخلاف نسل قبل بر مبنای فرآیند ساخت 7 نانومتری توسعه یافته است و قدرت پردازشی بالاتری نسبت به Kirin 970 خواهد داشت. هوآوی همچنین عمکلرد واحد پردازش عصبی را در این چیپ‌ست بهبود داده است تا سری میت 20 و دیگر پرچمداران شرکت چینی یا برند آنر که با تراشه Kirin 980 عرضه خواهند شد؛ عملکرد بهتری در زمینه پردازش محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی داشته باشند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Fazel

۱۳۹۷/۷/۱
من ديگه حرفي ندارم?
تكنولوژي پارسال????????????

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۶/۳۱
افسارِ تکنولوژی در دستانِ هوآویوست.. می‌کشد هرجا که خاطرخواه، اوست

علی

۱۳۹۷/۶/۳۱
اون ایر پاد چی میگه