خانهاخبار
مشخصات تبلت کروم بوک Pixelbook 2 گوگل با حسگر اثرانگشت و صفحه‌کلید جداشونده

مشخصات تبلت کروم بوک Pixelbook 2 گوگل با حسگر اثرانگشت و صفحه‌کلید جداشونده

تصاویر رندری تازه‌ای منتسب به یک تبلت کروم بوک تازه از گوگل منتشر شده است که انتظار می‌رود ماه آینده معرفی شود. گزارش شده است که Pixelbook 2 گوگل با اسم رمز Nocturne در دست توسعه قرار دارد و با قابلیت اتصال به صفحه کلید معرفی می‌شود.
۱۳۹۷/۶/۳۱

تصویر رندر شده تازه‌ای منتسب به تبلت کروم بوک بعدی گوگل منتشر شده است. علاوه بر این همچنین تصاویر دیگری منتشر شده‌اند و صفحه کلید بلوتوثی آینده این سازنده را که مخصوص دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل کروم ازجمله Pixelbook 2 توسعه یافته است به نمایش گذاشته‌اند. انتشار این سری تصاویر رندری تازه که می‌توانید آن‌ها را در ادامه مطلب مشاهده کنید، باعث شده است کارشناسان پیش بینی کنند حداقل یکی از مدل‌های Pixelbook 2 آینده گوگل احتمالا تبلت هوشمند خواهد. اگر این پیش بینی صحت داشته باشد، تصویر رندری پیش رو درواقع اولین تصویر منتسب به تبلت Pixelbook گوگل خواهد بود.

image

مدت‌هاست گفته می‌شود که گوگل قصد دارد ماه آینده بیش از یک دستگاه هوشمند تازه مجهز به سیستم عامل کروم معرفی کند. در ادامه همچنین برخی منابع مدعی شده‌اند که یکی از این مدل‌ها احتمالا کروم بوک جدایی پذیری با اسم رمز Nocturne خواهد بود. بدین ترتیب می‌توان نتیجه گرفت که پیش از این هم از احتمال معرفی چند مدل کروم بوک صحبت به میان آمده است اما تصاویر پیش رو اولین تصاویر منتشر شده و منتسب به این محصول به شمار می‌روند. در تصویر اصلی هم به خوبی می‌توان شاهد تبلت که به صورت جداگانه و مجزا طراحی شده است بود. تصویر منتسب به صفحه کلید جدایی پذیر هم نشان می‌دهد که تبلت مجزا در صورت اتصال به این صفحه کلید پیشرفته می‌تواند به یک کروم بوک تمام و عیار تبدیل شود. علاوه بر این اجازه دهید یک بار دیگر توجه‌تان را به تصویر دوم در آلبوم پیش رو جلب کنیم. این صفحه کلید ظاهرا به شکل یک قطعه مجزا توسعه یافته است و به نظر می‌رسد که نیازی به اتصال فیزیکی آن به بدنه تبلت وجود ندارد. انتظار می‌رود که هر دو مدل صفحه کلید این آلبوم به کمک بلوتوث به تبلت‌های سازگار کروم بوک متصل شوند. از طرف دیگر پیش بینی می‌شود که تبلت کروم بوک تازه گوگل از کارت حافظه جانبی microSD پشتیبانی نکند اما به حسگر اثرانگشت مجهز شود. با کمی توجه به اولین تصویر موجود در آلبوم پیش رو به خوبی قادر خواهید دکمه حسگر اثرانگشت را در قسمت بالای این دستگاه مشاهده کنید.

کمپانی ایسر چندی پیش یک تبلت مجهز به سیستم عامل کروم را معرفی کرد و به همین خاطر کمپانی گوگل هم قطعا قصد دارد چنین دستگاه هوشمندی را توسعه دهد. در ارائه دلیلی دیگر برای توجیه احتمال رونمایی از این تبلت همچنین می‌توان به این موضوع اشاره کرد که  اپلیکیشن‌ها در سیستم عامل کروم اخیرا آسان کاربردتر شده‌اند. بدین ترتیب ورود یک تبلت مجهز به سیستم عامل کروم که توسط گوگل ساخته شده است ضمن تأیید برنامه‌های این غول تکنولوژی در زمینه توسعه تبلت‌های کروم همچنین می‌تواند راهکار سخت افزاری تازه‌ای را که به این کمپانی وابسته است ارائه دهد.

همان‌طور که اشاره کردیم، گزارش شده است گوگل قصد دارد در رویداد سخت افزاری آینده خود از دو دستگاه کروم بوک پرده بردارد. باتوجه به خبرهای تازه پیش بینی می‌شود که یکی از این دستگاه‌ها تبلت جدایی پذیر و مدل دیگر هم یک Pixelbook متداول دیگر باشد. گوگل تأیید کرده است که رویداد آینده‌اش را 9 اکتبر (17 مهر) برگزار می‌کند و انتظار می‌رود هر دو کروم بوک تازه‌اش هم در خلال برگزاری همین رویداد معرفی شوند.

برخی مشخصات این تبلت تازه به شرح زیر هستند:

  • پردازنده نسل هشتم Intel Kaby Lake
  • صفحه کلید جدایی پذیر با نور پس زمینه
  • حسگر اثرانگشت فیزیکی
  • سیستم تشخیص چهره به کمک دوربین

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)