خانهاخبار
پرچمدار Pixel 3 در فروشگاه‌های اینترنتی به نمایش درآمد

پرچمدار Pixel 3 در فروشگاه‌های اینترنتی به نمایش درآمد

پرچمداران Pixel 3 این بار در یک وب‌سایت فروشگاهی چینی دیده شده‌اند. فروشگاه آنلاین JD.com با انتشار تصویر رندری هر دو مدل Pixel 3 و Pixel 3 XL ضمن تأیید وجود این دو پرچمدار تازه که هنوز رسما معرفی نشده‌اند، مدل Pixel 3 را معادل 729 دلار قیمت گذاری کرده است.
۱۳۹۷/۶/۳۱

ظاهرا گوشی هوشمند Pixel 3 گوگل به قیمت حدودی 729 دلار در وب‌سایت فروشگاهی چینی JD.com دیده شده است اما فعلا نمی‌توان این قیمت را به عنوان قیمت رسمی‌اش شناخت چراکه گوگل هنوز پرچمداران نسل تازه خود را رسما معرفی نکرده و ممکن است شاهد رونمایی از Pixel 3 و Pixel 3 XL با قیمت‌های متفاوت دیگری باشیم. اطلاعات چندانی در این صفحه درج نشده است اما تصویر رندر شده‌ای را منتسب به Pixel 3 به نمایش می‌گذارد که در خلال هفته‌های اخیر در گزارش‌های دیگری هم منتشر شده بود. در این تصویر شاهد Pixel 3 در رنگ مشکی و سفید هستیم و در کنار آن مدل Pixel 3 XL هم در هر دو نمای روبرو و پشت به تصویر کشیده شده است.

گوشی‌های هوشمند متعددی تا به حال پیش از معرفی رسمی در وب‌سایت‌های فروشگاهی جانبی دیده شده‌اند و همان‌طور که می‌دانید، اخیرا گزارش‌های بسیاری درباره پرچمداران نسل تازه گوگل منتشر شده است. به همین خاطر دیگر تقریبا همه مشخصات فنی و طراحی ظاهری این دو گوشی را می‌دانیم و با توجه به افشای همه این اطلاعات اصلا عجیب نیست که JD.com و سایر فروشندگان به تدریج دوگانه Pixel 3 و Pixel 3 XL را در صفحات خود به نمایش بگذارند. بدین ترتیب نمایش این گوشی‌ها توسط وب‌سایت‌های مختلف عجیب به نظر نمی‌رسد اما جالب است که حالا وب‌سایت‌های چینی به افشای پرچمداران گوگل اقدام کرده‌اند در حالی که این غول تکنولوژی تا به حال نسل‌های قبلی از گوشی‌های خود را رسما در بازار چین عرضه نکرده است. همان طور که می‌دانید، در سال‌های اخیر عرضه گوشی‌های پیکسل و نکسوس گوگل به صورت محدود صورت می‌گرفت اما ممکن است این کمپانی تصمیم گرفته باشد رویکرد خود را با معرفی Pixel 3 و Pixel 3 XL تغییر دهد.

گوگل قرار است 9 اکتبر (17 مهر) از تازه‌ترین گوشی‌های پرچمدار خود پرده بردارد. انتظار می‌رود که با توجه به اختلاف قیمت میان دو مدل تازه گوشی Pixel 3 طرفداران بیشتری داشته باشد و تعداد بیشتری هم از آن در بازار به فروش برسد. با توجه به تصاویر فاش شده به نظر می‌رسد که Pixel 3 در طراحی ظاهری همچنان روند قبلی را در پیش می‌گیرد و حاشیه‌های باریک نواری در قسمت‌های بالا و پایین پنل نمایش آن به کار گرفته می‌شود. از طرف دیگر پیش بینی می‌شود که گوگل در توسعه Pixel 3 XL از ترند بریدگی حاشیه بهره ببرد و این پرچمدار سطح بالا را با ناچ کوچک معرفی کند. انتظار می‌رود هر دو مدل مذکور از پردازنده 64 بیتی 8 هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت بگیرند و با بهره گرفتن از اندروید ناب بتوانند به سرعت به تازه‌ترین نرم افزارهای منتشرشده به روزرسانی شوند. علاوه بر این موارد گفته می‌شود که هیچکدام از این دوگانه به دوربین اصلی دوگانه مجهز نمی‌شوند و تنها یک لنز در ماژول پنل پشتی‌شان تعبیه می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد که از تکنولوژی حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش هم در آن‌ها خبری نباشد و همچنان شاهد طراحی حسگر فیزیکی در میانه عرض پنل پشتی باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)