خانهاخبار
تصاویر رندری جدید از OnePlus 6T به دوربین دوگانه اشاره دارند

تصاویر رندری جدید از OnePlus 6T به دوربین دوگانه اشاره دارند

تازه‌ترین تصاویر رندری منتسب به OnePlus 6T این پرچمدار تازه را با دوربین دوگانه اصلی به نمایش می‌گذارند. پیش از این انتظار می‌رفت وان پلاس در توسعه دومین پرچمدار 2018 خود از تازه‌ترین گوشی سطح بالای OPPO الهام بگیرد و آن را به دوربین سه گانه مجهز کند.
۱۳۹۷/۶/۳۰

پیش از این انتظار می‌رفت که کمپانی چینی وان پلاس پرچمدار OnePlus 6T خود را با دوربین اصلی سه گانه معرفی کند اما تصاویر رندری متعددی منتسب به این گوشی منتشر شده که پنل پشتی آن را با دوربین اصلی دوگانه در حالی که درون قاب‌های محافظ رنگی قرار گرفته است به نمایش می‌گذارد.

image

اما پیش بینی درباره دوربین اصلی سه گانه چگونه به OnePlus 6T نسبت داده شد؟ این سازنده در توسعه گوشی‌های هوشمند خود معمولا از محصولات برند OPPO که همکارش به شمار می‌رود، الهام می‌گیرد. کمپانی OPPO هم چندی پیش گوشی هوشمند R17 Pro را با دوربین اصلی سه گانه معرفی کرد و به همین خاطر انتظار می‌رفت که وان پلاس گوشی پرچمدار OnePlus 6T را مانند این محصول به دوربین اصلی سه گانه مجهز کند. حالا تصاویر رندری منتشر شده توسط کمپانی ZGAR که سازنده این قاب‌های محافظ است، شایعه‌های مبتنی بر مجهز شدن پرچمدار وان پلاس به دوربین اصلی دوگانه را تأیید می‌کند. روز گذشته همچنین تصاویر رندر شده دیگری منتسب به OnePlus 6T منتشر شدند و آن را با دوربین اصلی دوگانه به نمایش گذاشتند. با توجه به این تصاویر تازه که توسط منابع متفاوتی فاش شده‌اند، به نظر می‌رسد که احتمال طراحی دوربین اصلی دوگانه در این گوشی تازه بیشتر باشد.

صرف نظر از آنکه پرچمدار تازه وان پلاس از چند لنز بهره می‌برد، انتظار می‌رود که دوربین اصلی OnePlus 6T به عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول تازه معرفی شود و سازنده هم در کمپین‌های تبلیغاتی مخصوصا بر آن تأکید کند. البته این ویژگی تنها ویژگی جالب توجه در طراحی OnePlus 6T نیست بلکه همچنین باید به پشتیبانی آن از حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش هم اشاره کنیم چراکه در تصاویر رندری اخیرش هم این حسگر دیده نشده است. از طرفی پیش بینی می‌شود که جک هدفون 3.5 میلی متری برخلاف ادعای وان پلاس از طراحی این گوشی هوشمند تازه حذف شود. البته در سال 2018 شاهد بودیم که سازندگان متعدد این قابلیت را از گوشی‌های تازه خود حذف کردند و عدم تعبیه جک هدفون در OnePlus 6T چندان عجیب به نظر نمی‌رسد. در هر صورت حذف جک هدفون و همچنین تعبیه حسگر اثرانگشت در OnePlus 6T باعث ایجاد تغییرات بسیاری در این گوشی هوشمند می‌شود در حالی که وان پلاس دومین پرچمدار هر سال خود را معمولا با اعمال تغییرات چشمگیر نسبت به مدل قبلی معرفی نمی‌کند. این گوشی قرار است در ماه اکتبر رسما معرفی شود و انتظار می‌رود که در خلال هفته‌های آینده شاهد انتشار خبرهای بیشتری درباره آن باشیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)