خانهاخبار
اولین رندر دقیق از نسل جدید شورلت کوروت منتشر شد

اولین رندر دقیق از نسل جدید شورلت کوروت منتشر شد

شرکت شورولت در حال توسعه نسل جدید خودروی کوروت است. به تازگی اولین رندر دقیق از این خودرو به فضای مجازی راه پیدا کرده است.
۱۳۹۷/۶/۳۰

نسل جدید خودروی کوروت در حال توسعه قرار دارد. اخیرا رندری از خودروی شورلت کوروت C8 در اینترنت منتشر شده که طراحی آن را به نمایش می‌گذارد. در گذشته این خودروی موتور وسط در پیست نوربرگ رینگ مورد آزمایش قرار گرفته بود. در حالی که این محصول از پوشش محافظ بهره می‌برد، طراحی آن تا حدودی قابل مشاهده بود.

image

رندر شورولت کوروت C8 توسط استودیوی KSS طراحی شده است. بر اساس اعلام این استودیو، رندر منتشر شده شباهت زیادی به نسخه نهایی این خودرو دارد. بسیاری از علاقه‌مندان به صنعت خودرو با طراحی این محصول آشنایی دارند. در جلوی این خودرو شاهد حضور چراغ‌های مثلثی شکل هستیم. برای این خودرو چندین ورودی هوا در نظر گرفته شده که با محصولات موجود در بازار متفاوت است.

image

در این خودرو یک ورودی هوا بر روی هر یک از درب‌های آن قرار گرفته است. در این رندر می‌توان به خوبی طراحی بخش جلویی و همچنین نمای جانبی این محصول اسپرت را مشاهده کرد. در این رندر بخش پشتی این خودرو به نمایش گذاشته نشده است. در حالی که طراحی این خودرو مانند نسل جدید فورد GT کاملا تهاجمی و اسپرت نیست، در مقایسه با نسل گذشته خود تغییرات زیادی را تجربه می‌کند. با توجه به این رندر نمی‌توان طراحی نسل آینده شورلت کورت را زیبا دانست با این حال برای قضاوت نهایی در رابطه با آن باید تا زمان معرفی رسمی صبر کنیم.

image

انتظار می‌رود شورلت برای این محصول خود موتور 8 سیلندر تنفس طبیعی در نظر بگیرد. علاوه بر این موتور شاهد استفاده از موتوری 8 سیلندر مجهز به توربوشارژر دوقلو نیز خواهیم بود. این موتورها به ترتیب قدرتی برابر با 600 و 800 اسب بخار تولید می‌کنند. این احتمال وجود دارد که قدرتمندترین نمونه این خودرو به موتور برقی با امکان تولید 200 اسب بخار قدرت مجهز شود. در صورت تحقق این امر، قدرتمندترین نمونه نسل آینده شورولت کوروت دارای موتور 8 سیلندر با توربوشارژر دوقلو و یک موتور برقی خواهد بود که در مجموع قدرتی برابر با 1000 اسب بخار را به تمامی چرخ‌های آن منتقل می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)