خانهاخبار
فراری مونزا SP1 و SP2 معرفی شدند؛ محصولات مدرن با طراحی کلاسیک!

فراری مونزا SP1 و SP2 معرفی شدند؛ محصولات مدرن با طراحی کلاسیک!

فراری از خودروهای سفارشی و تولید محدود جدید خود رونمایی کرد. فراری مونزا SP1 و SP2 طراحی شبیه به خودروهای مسابقه‌ای قدیمی این برند دارند.
۱۳۹۷/۶/۳۱

فراری تصمیم گرفته برای طراحی خودروهای تولید محدود جدیدش از خودروهای مسابقه‌ای قدیمی خود الهام بگیرد. این دو محصول جدید قیمت بسیار بالایی دارند به گونه‌ای که شاید برای تصاحب آن‌ها نیاز به سرقت از بانک داشته باشید!

image

فراری امروز در یک مراسم خصوصی از خودروهای مونزا SP1 و SP2 به صورت رسمی رونمایی کرد. این خودروها برای کلکسیونرها و طرفداران سرسخت محصولات فراری که پول بسیار زیادی در حساب بانکی خود دارند، طراحی و تولید شده است. این محصولات فاقد شیشه جلو هستند. در حالی که خودروی مونزا SP1 قادر به حمل یک سرنشین است، خودروی مونزا SP2 می‌تواند دو نفر را به مقصد برساند.

image
image

شرکت‌های زیادی در بازار مشغول تولید خودروهای سفارشی هستند. در این میان می‌توان به لامبورگینی و مک‌لارن اشاره کرد. در حالی که مک‌لارن به تازگی از هایپرکار سنا با طراحی بسیار مدرن رونمایی کرده، فراری تصمیم گرفته برای توسعه جدیدترین خودروی تولید محدودش طراحی محصولات کلاسیک را مدنظر قرار دهد.

image
image

خودروهای فراری مونزا SP1 و SP2 به موتور یکسانی مجهز شده‌اند. در این محصولات شاهد حضور موتور 12 سیلندر با امکان تولید 800 اسب بخار قدرت هستیم. سرعت جدیدترین خودروهای سفارشی فراری در مدت زمان 2.9 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این شتاب، محصولات جدید فراری را در رده هایپرکارهای مطرح بازار قرار می‌دهد.

image
image

یکی از دلایل شتاب 2.9 ثانیه‌ای این خودروها مربوط به وزن کم آن‌هاست. فراری برای توسعه جدیدترین محصولات خود از پنل‌های بدنه با جنس فیبر کربن استفاده کرده است. خودروی فراری مونزا SP1 فراری وزنی برابر با 1499 کیلوگرم داشته و وزن خودروی مونزا SP2 به 1520 کیلوگرم می‌رسد. این خودرو مناسب بسیاری از رانندگان نیست چرا که فاقد شیشه جلو است. فراری برای تولید تجهیزات جانبی این خودرو با شرکت‌های Loro Piana و Berluti همکاری نزدیکی داشته است.

image
image

این شرکت‌ها برای تجربه رانندگی با یک خودروی مسابقه‌ای، تجهیزاتی مانند کلاه، دستکش و کفش برای خریداران این خودروها در نظر گرفته‌اند. این محصولات در کلاس خودروهای Icona این برند ایتالیایی قرار می‌گیرند. در آینده محصولات بیشتری از این کلاس توسعه پیدا می‌کنند که فراری برای طراحی آن‌ها از خودروهای دهه 50 میلادی خود الهام می‌گیرد. این کمپانی به تازگی اعلام کرده تا سال 2022 از 15 خودروی جدید رونمایی می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)