خانهاخبار
نشانه‌هایی از عرضه Galaxy S10 سامسونگ در 4 مدل و پشتیبانی از 5G!

نشانه‌هایی از عرضه Galaxy S10 سامسونگ در 4 مدل و پشتیبانی از 5G!

وجود پرچمدار Galaxy S10 سامسونگ این بار در کدهای به روزرسانی Galaxy S9 Plus تأیید شده است. به نظر می‌رسد این گوشی سطح بالا در 4 نسخه مختلف معرفی شود و یکی از این نسخه‌ها از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی کند.
۱۳۹۷/۶/۲۹

تازه‌ترین گزارش درباره پرچمداران آینده سامسونگ ادعا می‌کند که این سازنده 4 مدل مختلف را از سری Galaxy S10 در دست توسعه دارد. این اطلاعات درواقع از به روزرسانی اندروید 9.0 پای برای Galaxy S9 Plus کشف شده که در آن به شناسه‌های beyond0، beyond1، beyond2 و beyond 2 5G اشاره شده است. هر سه شناسه ابتدایی پیش از این هم فاش شده بودند اما اولین بار است که شناسه beyond 2 5G را در گزارشی می‌بینیم. این شناسه کاملا تازه مشخصا به نسخه‌ای از Galaxy S10 اشاره دارد که از شبکه ارتباطی 5G هم پشتیبانی می‌کند. اگر همه اطلاعاتی که تا به حال منتشر شده‌اند صحت داشته باشند، همه شناسه‌های beyond منتشرشده درواقع متعلق به نسخه‌های مختلف از پرچمدار Galaxy S10 هستند.

image

گزارش‌ها و اطلاعات مختلف منتسب به Galaxy S10 مدت‌هاست که در فضای مجازی منتشر می‌شود. آخرین خبر درباره این گوشی با استناد به نتیجه بنچمارک HTML5 مدعی شد که پرچمدار تازه سامسونگ از نسبت تصویر 19:9 بهره می‌برد در حالی که بسیاری از گوشی‌های موجود سازنده ازجمله نسل قبلی سری Galaxy S با نسبت 18.5:9 توسعه یافته‌اند. علاوه بر این همچنین شایعه شده است که سامسونگ قصد دارد Galaxy S10 را با تغییرات چشمگیر طراحی کند و بدین ترتیب آن را از دو نسل Galaxy S8 و S9 متمایز سازد. مدیر عامل کمپانی سامسونگ در همین راستا با اعلام عبارت "تغییر چشمگیر" تأیید کرد که در نسل آینده پرچمداران این غول تکنولوژی کره‌ای شاهد اعمال تغییرات ظاهری بسیاری خواهیم بود. در برخی دیگر از شایعه‌های قبلی به احتمال تعبیه دوربین اصلی با لنزهای سه گانه در پنل پشتی این مدل اشاره شده بود و همچنین برخی منابع معتقدند که سامسونگ ممکن است Galaxy S10 را در رنگ‌های مختلف و تازه ازجمله سبز زمردی روانه بازار کند.

کدهای کشف شده از به روزرسانی اندروید 9.0 پای برای گوشی Galaxy S9 Plus نشان می‌دهند که Galaxy S10 با پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G در راه است اما این همه اطلاعاتی نیست که با مشاهده کدهای پیش رو به دست آورده‌ایم. اعدادی که پسوند کلمه beyond هستند درواقع نشان دهنده ابعاد احتمالی این نسخه‌ها هستند. برای مثال، beyond0 کوچک‌ترین نسخه از Galaxy S10 است در حالی که beyond 2 بزرگ‌ترین آن‌ها خواهد بود. این موضوع همچنین بدین معنیست که Galaxy S10 5G بزرگ‌ترین نسخه از این پرچمدار سطح بالاست. حالا اگر حرف q در شناسه‌ها دیده شود یعنی این نسخه از پردازنده کوالکام قدرت می‌گیرد و اگر این حرف مانند آنچه در این شناسه‌ها شاهدش هستیم درج نشده باشد یعنی پردازنده موجود در آن اگزینوس سامسونگ است. انتظار می‌رود پرچمداران Galaxy S10 سامسونگ در سه ماهه اول سال 2019 و در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC برلین معرفی شوند. تا آن زمان مدت تقریبا زیادی باقی مانده است و انتظار می‌رود که اطلاعات بیشتری درباره گوشی مذکور منتشر شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ایرانی

۱۳۹۷/۶/۲۹
یه خبر رو اطلاع بدم راه اندازی 5Gماه آینده در منچستر انگلستان بصورت آزمایشی https://www.thesun.co.uk/tech/7303604/vodafone-5g-speeds-trial-cities-steph-houghton-hologram/

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۶/۲۹
من آن "زمرد" را می‌خواهم?