خانهاخبار
هوآوی از ساعت هوشمند Watch X با اسنپ‌دراگون 3100 خبر می‌دهد

هوآوی از ساعت هوشمند Watch X با اسنپ‌دراگون 3100 خبر می‌دهد

هوآوی یک ساعت هوشمند تازه را به نام Watch X در دست توسعه دارد. نام تجاری این ساعت حالا رسما ثبت شده است و پیش از این هم توانسته با نام دیگری مجوز EEC دریافت کند.
۱۳۹۷/۶/۲۹

گجت‌های هوشمند پوشیدنی و مخصوصا ساعت‌های هوشمند توانسته‌اند در خلال سال‌های اخیر به محبوبیت زیادی نزد کاربران دست پیدا کنند. رقابت هم در این بخش بازار تکنولوژی سنگین است و کمپانی هوآوی را هم قطعا باید یکی از مهم‌ترین سازندگان و عرضه کنندگان این گجت هوشمند دانست. گزارش تازه‌ای در این باره منتشر شده است نشان می‌دهد سازنده چینی مذکور اخیرا نام تجاری مخصوص برای چند مدل ساعت هوشمند تازه را در EUIPO به ثبت رسانده است.

image

EUIPO اسناد مربوط به درخواست ثبت Huawei Watch X را توسط سازنده مذکور دریافت کرده و اطلاعات مربوط به آن حالا در دسته بندی پوشیدنی هوشمند دیده شده است.

پیش‌تر مؤسسه IDC آمار جالبی را در ارتباط با پوشیدنی‌های هوشمند منتشر کرد. در گزارش مؤسسه مذکور اشاره شده که هوآوی در سه ماهه دوم سال 2018 حدودا 1.8 میلیون دستگاه گجت هوشمند پوشیدنی روانه بازار کرده است. جالب است بدانید این رقم نسبت به آمار عرضه در بازه زمانی مشابه اما در سال 2017 تقریبا 118% افزایش داشته است. این موضوع به خوبی می‌تواند نشان دهد که هوآوی به محبوبیت و فروش بالای گجت‌های هوشمند خود واقف است.

image

یو چنگ دانگ در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC که در فوریه سال جاری برگزار شد اعلام کرد که هوآوی به طور جدی قصد دارد در سال جاری میلادی بیش از گذشته در توسعه و تولید گجت‌های هوشمند متمرکز شود و همچنین در تلاش است تا Watch 2 2018 خود را تا آوریل امسال حتما عرضه کند.

همچنین چندی پیش یک ساعت هوشمند هوآوی به نام Watch GT توانست مجوز EEC روسیه را دریافت کند. براساس گزارش برخی از رسانه‌ها ساعت هوشمند Watch GT از صفحه نمایش گرد با حاشیه‌های باریک بهره می‌برد.

image

این ساعت هوشمند همچنین ممکن است از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 3100 قدرت بگیرد و از 768 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه بهره ببرد. گفته می‌شود که Watch GT به سیستم عامل Wear OS مجهز خواهد شد.

هنوز نمی‌دانیم ساعت هوشمند بعدی هوآوی Watch X یا Watch GT نامیده می‌شود اما گزارش‌های منتسب به آن توانسته‌اند در همین مرحله هم توجه بسیاری را به خود جلب کنند. در هفته‌های آینده قطعا خبرهای بیشتری درباره این گجت هوشمند فاش می‌شود و ما هم شما را در جریان تازه‌ترین اطلاعات مرتبط با آن خواهیم گذاشت.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)