خانهاخبار
اطلاعاتی از اسپیکر هوشمند Google Home Hub با نمایشگر ۷ اینچی!

اطلاعاتی از اسپیکر هوشمند Google Home Hub با نمایشگر ۷ اینچی!

براساس تصاویر منتشر شده، گوگل درحال توسعه یک اسپیکر هوشمند با نمایشگر ۷ اینچی و دستیار هوشمند Google Assistant می‌باشد
۱۳۹۷/۶/۲۹

همه ما می‌دانیم که گوگل قصد دارد در تاریخ ۹ اکتبر سال جاری، رویدادی را برگزار کند؛ رویدادی که درآن شاهد رونمایی از دو تلفن هوشمند جدید این شرکت یعنی Pixel 3 و Pixel 3 XL‌ خواهیم بود. پیش از این تصور می‌شد که تنها ستاره‌های اصلی این مراسم، تلفن‌های هوشمند گوگل هستند، اما براساس گزارش و تصاپیر منتشر شده، به نظر می‌رسد که گوگل در این رویداد قصد دارد از یک اسپیکر هوشمند جدید با نمایشگر اختصاصی خود رونمایی کند. برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

برخی مدل‌های اسپیکرهای هوشمند موجود در بازار، برای ارائه طیف گسترده تری از اطلاعات به کاربر، به یک نمایشگر مجهز می‌شوند؛ موردی که پیش از این در اسپیکرهای هوشمند لنوو و البته آمازون دیده بودیم. گوگل نیز قصد دارد با عرضه این محصول که Google Home Hub نام دارد وارد میدان رقابت شود. در نگاه اول به این اسپیکر، فکر می‌کنید که با یک تبلت متصل شده به یک پایه طرف هستید، اما در واقع این اسپیکری هوشمند با یک نمایشگر ۷ اینچی لمسی است. مانند تمام محصولات گوگل، Google Home Hub از دستیار صوتی این شرکت یعنی Google Assistant برخوردار بوده و به همین سبب کاربران می‌توانند از این اسپیکر سوالات خود را پرسیدن و یا با دستورات صوتی، درخواست انجام کاری را بدهد. البته در نظر داشته باشید که وجود نمایشگر ۷ اینچی بر روی این محصول، این امکان را به کاربر می‌دهد که بدون نیاز به دستورات صوتی از طریق رابط کاربری برنامه به کار خود بپردازد.

علاوه بر این، نمایشگر ۷ اینچی موجود بر روی این محصول اطلاعاتی همچون وضعیت آب و هوا، ترافیک، لیست انجام کارها و موارد این‌چنینی را نمایش خواهد داد. در نهایت اعلام شده که Google Home Hub با سایر سرویس‌های گوگل از جمله Google Photos برای نمایش تصاویر در ارتباط خواهد بود.  در حال حاضر مشخص نیست که این محصول با چه قیمتی روانه بازار خواهد شد، اما انتظار می‌رود که درطی مراسم ۹ اکتبر، شامل رونمایی رسمی و منتشر شدن جزییات رسمی این محصول باشیم. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)