خانهاخبار
تصاویر رسمی Pixel 3 و Pixel 3 XL پیش از رونمایی رسمی فاش شد

تصاویر رسمی Pixel 3 و Pixel 3 XL پیش از رونمایی رسمی فاش شد

در فاصله چند‌ هفته‌ای تا رونمایی از جدید ترین تلفن‌های هوشمند گوگل، تصاویر رسمی این دو تلفن هوشمند یعنی Pixel 3 و Pixel 3 XL فاش شده است.
۱۳۹۷/۶/۲۹

همانطور که می‌دانید، گوگل به طور رسمی اعلام کرده است که این شرکت قصد دارد در تاریخ ۹ اکتبر سال جاری از دو تلفن هوشمند جدید خود یعنی Pixel 3 و Pixel 3 XL رونمایی کند؛ محصولاتی که تا به امروز اطلاعات و تصاویر فوق العاده زیادی از آن‌ها منتشر شده است. به نظر می‌رسد که گوگل سعی دارد با برخی اقدامات، جلوی انتشار این تصاویر را بگیرد، اما به نظر می‌رسد که این شرکت در این زمینه چندان موفق نبوده و باری دیگر شاهد منتشر شدن تصاویری رسمی از دو تلفن هوشمند Pixel 3 و Pixel 3 XL هستیم. برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید. 

به جرات می‌توان گفت که گوگل در زمینه محافظت از اطلاعات محرمانه پیرامون تلفن هوشمند Pixel 3 اصلا موفق عمل نکرده است؛ مدتی می‌شود که منابع مختلف در سراسر دنیا، مشغول پوشش دادن اخبار لو رفته از این محصول هستند و حتی شاهد به فروش رفتن چند نسخه از تلفن هوشمند Pixel 3 XL با قیمت ۲۰۰۰ دلار در بازار سیاه بودیم.

چندی پیش شایعه‌ای مطرح شد که بر اساس آن، گوگل خود Pixel 3 های دروغین را به این منابع داده تا طراحی متفاوت‌تری را در زمان معرفی به نمایش بگذارد، اما امروز شاهد منتشر شدن تصاویری رسمی از این دو هستیم. همانطور که می‌بینید، Pixel 3 در واقع نسخه کوچکتر شده پرچمدار سال قبل گوگل یعنی Pixel 2 XL است.

حاشیه بالا و پایین نمایشگر‌ آنقدرها کم نیست اما حداقل می‌دانیم که گوگل درون این دو حاشیه، اسپیکرهای قدرتمندی قرار داده و خبری از زبانه بالای نمایشگر نیست، هرچند برای Pixel 3 XL شرایط متفاوت است. همانطور که می‌بینید، در بالای نمایشگر Pixel 3 XL یک زبانه نمایشگر بزرگ و غیر متعارف وجود دارد که از نظر بسیاری، طراحی دستگاه را بشدت تحت تاثیر قرار داده است. در تصویر بعدی نیز شاهد نمای پشتی دستگاه هستیم و اگرچه که این دو درون کیس قرار دارند، می‌توان دید که ظاهر پشت دستگاه تغییرات آنچنانی نسبت به گذشته نداشته است.

انتظار می‌رود که Pixel 3 و Pixel 3 XL با دوربین‌های بهتر‌ نمایشگرهای بهبود یافته، سخت افزار جدید، قابلیت شارژ بیسیم و اندروید ۹ پای در تاریخ ۹ اکتبر رونمایی شوند. نظر شما چیست؟ آیا طراحی Pixel 3 XL و Pixel 3  را می‌پسندید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)