خانهاخبار
مشخصات Razer Phone 2 کمی ناامیدکننده است

مشخصات Razer Phone 2 کمی ناامیدکننده است

براساس گزارش‌های تازه، به نظر می‌رسد که Razer Phone 2 مشخصات مشابهی با نسل قبل خود دارد و خبری از بکارگیری پردازنده جدید در این محصول نیست.
۱۳۹۷/۶/۲۸

چندی پیش بود که شرکت ریزر به طور رسمی اعلام کرد که تلفن هوشمند جدید این شرکت یعنی Razer Phone 2 در تاریخ ۱۰ اکتبر رونمایی خواهد شد. نسخه اول این محصول با داشتن  اسپیکرهای قدرتمند، نمایشگری با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بر ثانیه، پردازنده سریع  و طراحی خاص توانست نظر بسیاری را به سوی خود جلب کند. حال امروز جزییاتی تازه از نسخه دوم این محصول منتشر شده که برخلاف گزارش‌های قبلی، کمی ناامید کننده هستند. برای جزییات بیشتر، در ادامه با جی اس ام همراه شوید. 

image

اخیرا اعلام شده بود که Razer Phone 2 قرار است از مشخصاتی همچون پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ و ۸ گیگابایت حافظه رم استفاده کند که این‌ها در واقع مشخصات اکثر پرچمداران سال ۲۰۱۸ است، اما گزارش جدید برای بسیاری از هواداران این محصول کمی ناامیدکننده خواهد بود، چرا که به نظر می‌رسد که ریزر قصد دارد از پردازنده قدیمی تر اسنپدراگون ۸۳۵ در Razer Phone 2 استفاده کند. این دقیقا همان پردازنده‌ای است که در نسل اول Razer Phone و البته برخی پرچمداران سال گذشته استفاده شده بود و دیدن آن در سال ۲۰۱۸ کمی عجیب به نظر می‌رسد.

به گفته برخی از توسعه دهندگان XDA، این تلفن هوشمند که با اسم رمز Aura شناخته می‌شود، قرار است با سیستم عامل اندروید ۸.۱، پردازنده انسپدراگون ۸۳۵ و ۸ گیگابایت حافظه رم، نمایشگر ۵.۷ اینچی QHD و طراحی مشابه Razer Phone نسل اول  روانه بازار خواهد شد. مشخصا این مشخصات شباهتی به مشخصات یک پرچمدار سال ۲۰۱۸ را ندارند و امیدواریم که این حرکت ریزر، تنها بخاطر کاهش قیمت این محصول باشد.

سال گذشته، Razer Phone نسل اول با قیمت ۶۹۹ عرضه شد و انتظار داریم که نسل جدید این محصول با قیمتی کمتر به دست کاربران برسد. درکل باید صبر کرد و دید که ریزر برای نسل دوم تلفن هوشمند خود چه برنامه‌هایی خواهد داشت. نظر شما چیست.؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)