خانهاخبار
احتمال تأخیر در معرفی نوکیا 9 تا سال آینده!

احتمال تأخیر در معرفی نوکیا 9 تا سال آینده!

پس از انتشار تصاویر زنده منتسب به Nokia 9 انتظار می‌رفت که این پرچمدار تازه پیش از پایان سال 2018 رسما معرفی شود. حالا گزارش تازه‌ای منتشر شده است و ادعا می‌کند که رونمایی از Nokia 9 احتمالا به فوریه سال 2019 موکول می‌شود.
۱۳۹۷/۶/۲۸

در خلال هفته‌های اخیر شاهد انتشار خبرها و شایعه‌های متعددی بودیم که از احتمال معرفی تازه‌ترین پرچمدار HMD Global تحت عنوان Nokia 9 تا آخر سال 2018 خبر می‌دادند. این گوشی که ظاهرا از دوربین اصلی با لنزهای دوگانه بهره می‌برد قرار است همچنین به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 هم مجهز شود. در حالی که منتظر بودیم تا HMD Global با انتشار دعوتنامه رسمی تاریخ معرفی این گوشی جالب را تأیید کند، گزارشی منتشر شد و ادعا کرد که این سازنده فنلاندی تصمیم گرفته است تا رونمایی رسمی از پرچمدار Nokia 9 را تا فوریه سال 2019 به تعویق بیندازد.

به نظر می‌رسد که تاریخ برای Nokia 9 هم تکرار می‌شود. همان‌طور که پرچمدار Nokia 8 Sirocco در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC 2018 رسما معرفی شد اما پیش از آن قرار بود که در سال 2017 رونمایی شود. درواقع انتظار می‌رفت که گوشی مذکور در سپتامبر 2017 معرفی شود اما جوهو سرویکاس، مدیر ارشد محصول نوکیا، تصمیم گرفت و اعلام کرد که این گوشی هنوز برای معرفی در این بازه زمانی آمادگی لازم را کسب نکرده است. همین موضوع باعث شد که HMD Global برخلاف برنامه قبلی وادار شود رونمایی از Nokia 8 Sirocco را به نمایشگاه MWC 2018 موکول کند. حالا تقریبا یک سال از آن زمان می‌گذرد و به نظر می‌رسد که باز هم شاهد تکرار این اتفاقات باشیم.

image

براساس ادعای منابع آگاه، روند توسعه Nokia 9 با دوربین اصلی 5گانه ماه‌ها پیش آغاز شده و از ابتدا هم قرار بوده است که این گوشی اصلی‌ترین پرچمدار 2018 برند محبوب نوکیا باشد. حالا به نظر می‌رسد که روند توسعه Nokia 9 علی رغم انتظار گزارش‌های متعددی مبنی بر بهره گرفتنش از دوربین اصلی فوق العاده از نظر جوهو سرویکاس هنوز به مرحله بی نقص نرسیده است. این موضوع باعث شده است تا رونمایی از پرچمدار نوکیا به جای پاییز و زمستان 2018 بار دیگر تا فوریه سال آینده در خلال برگزاری نمایشگاه MWC 2019 به تأخیر بیفتد. به تعویق افتادن رونمایی از Nokia 9 ظاهرا باعث ابراز نارضایتی بسیاری از کارمندان شاغل درون کمپانی HMD Global شده است. همچنین گفته می‌شود که این کارمندان ناراضی در روزهای اخیر عمدا تصاویر زنده متعددی را از این گوشی فاش کرده‌اند تا نارضایتی خود را از تأخیر در معرفی Nokia 9 ابراز کنند.

در حال حاضر هیچ کدام از این خبرها رسما از سوی HMD Global رسما مورد تأیید قرار نگرفته‌اند و تنها زمان می‌تواند نشان دهد که آیا رونمایی از پرچمدار Nokia 9 واقعا به تعویق افتاده است یا خیر. از طرفی پیش از این هم خبری درباره تاریخ احتمالی معرفی این گوشی منتشر نشده بود و به همین خاطر تأخیر در رونمایی رسمی Nokia 9 ممکن است ما را شگفت زده نکند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

rafa_

۱۳۹۷/۶/۲۸
از بس طولش دادن صدا خودشونم دراومده ۳۰ ساله دارن میگن نوکیا ۹ میخواد بیاد ، رقبا هر کدوم ۳ پرچمدار دادن و هنو نیومده

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۶/۲۸
لابد هر چی هست بخاطرِ چیدمان دوربینشه. شده مثل غنچه‌ء نَشکفتهء سنبل..
دوربینه بیشتر از سه‌تا هر کارش کنی جلوهء زشتی داره