خانهاخبار
Galaxy A9 Pro با دوربین 4تایی و اسنپ‌دراگون 710 در راه است

Galaxy A9 Pro با دوربین 4تایی و اسنپ‌دراگون 710 در راه است

سامسونگ قرار است ماه آینده یک میان رده سطح بالای تازه را با 4 دوربین معرفی کند. این گوشی Galaxy A9 Pro نام دارد و احتمالا از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 710 قدرت می‌گیرد.
۱۳۹۷/۶/۲۸

سامسونگ با انتشار تیزری تبلیغاتی تأیید کرده است که قصد دارد یک گوشی تازه از سری Galaxy A را 11 اکتبر (19 مهر) رسما معرفی کند. این گوشی احتمالا Galaxy A9 Pro نام دارد و انتظار می‌رود که اولین گوشی سری Galaxy A با پشتیبانی از مشخصات و قابلیت‌های پرچمدار باشد. این گوشی درواقع اولین گوشی میان رده سامسونگ به شمار می‌رود که قرار است ویژگی‌های پرچمدار در توسعه آن به کار گرفته شود.

image

پیش از این هم براساس ادعای برخی افشاگران گزارش کردیم که Galaxy A9 Pro ممکن است به دوربین 4 گانه مجهز شود. حالا باید به قابلیت دیگری هم در این باره اشاره کنیم و آن احتمال بهره گرفتن از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 710 است. بدین ترتیب میان رده مذکور همچنین اولین گوشی هوشمند سامسونگ خواهد بود که به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 710 مجهز می‌شود. اگر این پیش بینی تازه صحت داشته باشد، Galaxy A9 Pro حتی از دوگانه سطح بالای Galaxy A8 و A8 Plus که سال گذشته معرفی شدند هم پیشرفته‌تر خواهد بود.

image

هنوز هیچ تصویر رندر شده‌ای به طور رسمی منتسب به این مدل منتشر نشده است و نمی‌دانیم نمای ظاهری نهایی Galaxy A9 Pro چگونه خواهد بود. از طرفی انتظار می‌رود که این مدل بسیار شبیه به Galaxy A9 Star که در ابتدای سال 2018 معرفی شد، طراحی شود. اگر این پیش بینی صحت داشته باشد، Galaxy A9 Pro به دوربین اصلی دوگانه با چینش عمودی در گوشه بالا سمت چپ پنل پشتی مجهز می‌شود و دوربین سلفی آن در حاشیه بالای صفحه نمایش از دو لنز بهره می‌برد. به نظر نمی‌رسد که Galaxy A9 Pro اولین گوشی هوشمند سامسونگ با حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش باشد و انتظار می‌رود که حسگر فیزیکی اثرانگشت در این مدل هم در پنل پشتی تعبیه شود. نما و طراحی ظاهری پنل جلوی این میان رده تازه احتمالا شبیه به Galaxy A8 Plus خواهد بود. البته حاشیه‌های صفحه ممکن است باریک‌تر در نظر گرفته شوند اما به طور کلی انتظار می‌رود که قالب صفحه نمایش اینفینیتی سامسونگ در Galaxy A9 Pro هم حفظ شود.

همان‌طور که گفتیم، Galaxy A9 Pro قرار است 11 اکتبر معرفی شود. انتظار می‌رود که اطلاعات تکمیلی درباره این گوشی تازه در خلال هفته‌های آینده منتشر شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علیمردانی

۱۳۹۷/۶/۲۸
باید به جای 4 دوربین بی کیفیت ، 1 دوربین درست و حسابی روی گوشی قرار بدن !