خانهاخبار
نسخه نهایی iOS 12 و watchOS 5 منتشر شد

نسخه نهایی iOS 12 و watchOS 5 منتشر شد

اپل طبق برنامه نسخه نهایی سیستم عامل‌های آی‌اواس 12 و واچ اواس 5 را برای کاربران آیفون/آیپد/آیپاد تاچ و کاربران ساعت هوشمند اپل واچ منتشر کرد.
۱۳۹۷/۶/۲۷

همانطور که اپل در مراسم معرفی آیفون‌های ۲۰۱۸ اعلام کرده بود، شب گذشته ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران نسخه نهایی iOS 12 و watchOS 5 در اختیار کاربران قرار گرفت. دوازدهمین نسخه آی‌اواس برای سری محصولات اپل از جمله آیفون 5s، آیپد ایر، آیپد مینی نسل دوم و آیپاد تاچ نسل ششم به بعد عرضه شده است. همچنین پنجمین نسخه واچ اواس نیز برای همه مدل‌های این ساعت غیر از نسل اول آن عرضه شده است. 

image

برای دریافت و آپدیت خودکار iOS 12 می‌توانید مسیر Settings > General > Software Update را در آیفون یا آیپد خود دنبال کنید. توجه داشته باشید که بهتر است قبل از به‌روزرسانی یک نسخه پشتیبان از دستگاه خود با کمک آیتونز تهیه کنید.

آپدیت واچ اواس 5 نیز از طریق اپلیکیشن Watch روی آیفون قابل دریافت است. همچنین tvOS 12 نیز شب گذشته در اختیار کاربران اپل تی‌وی قرار گرفته و کاربرانی که از اسپیکر هوشمند HomePod استفاده می‌کنند نیز می‌توانند نسخه جدید فرمور آن را دانلود و نصب نمایند. 

بیشتر بخوانید:

12 ویژگی دوست داشتنی در iOS 12

نگاهی به ویژگی‌های جدید watchOS 5

با نحوه مدیریت عمر باتری در iOS 12 آشنا شوید

فهرست تمامی دستگاه‌هایی که از iOS 12 پشتیبانی می‌کنند

چگونه از اپلیکیشن Podcasts در watchOS 5 استفاده کنیم؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حمید

۱۳۹۷/۶/۳۰
سلام ios 12 را دانلود کردم با گوشی اما نصب نمیکنه و ارور میده چکار کنم؟یادمه وقتی ۱۱ هم اومد همین مشکل داشتم که مجبور شدم ریست کنم که همه اطلاعاتم از بین رفت لطفا راهنمایی کنید

مهمان

۱۳۹۷/۶/۲۷
شب گذشته آیفون ۱۰ آپدیت شد،همچنان مشکل جویدن باطری وجود داره!هنوز هم تو بعضی اجراها لگ زدن احساس میشه.