خانهاخبار
جمع‌بندی شایعه‌ها درباره گوشی هوشمند Xiaomi Mi 8 Youth Edition

جمع‌بندی شایعه‌ها درباره گوشی هوشمند Xiaomi Mi 8 Youth Edition

شیائومی تا دو روز آینده رویداد تازه‌ای در چین برگزار می‌کند و قصد دارد در خلال آن از چند محصول مختلف از سری Mi 8 پرده بردارد. انتظار می‌رود دو گوشی Mi 8 Youth Edition و Mi 8 Screen Fingerprint Edition هم در خلال برگزاری این رویداد رسما معرفی شوند.
۱۳۹۷/۶/۲۷

شیائومی قصد دارد در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) از گوشی هوشمند Mi 8 Youth Edition پرده بردارد. در روزهای اخیر گزارش‌های مختلفی درباره این مدل منتشر شد و تقریبا همه اطلاعات را درباره آن فاش کرد. کمپانی سازنده هم در کنار این خبرها برخی تصاویر رندر شده منتسب به Mi 8 Youth Edition را منتشر کرد و این گوشی تازه را در نسخه‌های مختلف با رنگ‌های متفاوت به نمایش گذاشت. علاوه بر این موارد مجوز TENAA چندی پیش برای این گوشی صادر شد و پایگاه این آژانس رگولاتوری هم فهرستی از مشخصات کلیدی Mi 8 Youth Edition را در اختیار عموم قرار داد. در ادامه می‌خواهیم همه این شایعه‌ها و خبرهای مهم را درباره این گوشی که تا دو روز آینده معرفی می‌شود، جمع بندی کنیم.

image

رویداد معرفی Mi 8 Youth و Mi 8 Screen Fingerprint Edition

رویداد معرفی گوشی Mi 8 Youth Edition در تاریخ 28 شهریور در چین برگزار می‌شود اما این مدل تنها گوشی هوشمندی که در این رویداد معرفی می‌شود نخواهد بود. کمپانی چینی سازنده ادعا کرده است که قصد دارد در خلال برگزاری این رویداد از دستگاه‌های دیگری هم از همین سری Mi 8 پرده بردارد. به همین خاطر پیش بینی می‌شود که شیائومی در تاریخ 19 سپتامبر از گوشی دیگری هم به نام Mi 8 Screen Fingerprint Edition در کنار Youth Edition رونمایی کند. این گوشی ظاهرا از همان مشخصات فنی نسخه Mi 8 Youth Edition بهره می‌برد اما برخلاف آن به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش هم مجهز شده است.

مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت Mi 8 Youth Edition

در هفته گذشته یک گوشی شیائومی با شناسه M1808D2TE مجوز TENAA دریافت کرد و فهرستی هم از مشخصات کلیدی آن توسط آژانس مذکور منتشر شد. این گوشی صفحه نمایش 6.26 اینچی از نوع IPS LCD با نسبت تصویر 19:9 دارد و با طراحی بریدگی حاشیه توسعه یافته است. این پنل نمایش همچنین از وضوح تصویر فول اچ دی پلاس 2280 در 1080 پشتیبانی می‌کند. Mi 8 Youth Edition در ابعاد 156.4 × 75.8 × 7.5 میلی متر طراحی شده است و 169 گرم وزن دارد.

image

گوشی تازه Mi 8 Youth Edition شیائومی از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 710 قدرت می‌گیرد. این غول تکنولوژی چینی پیش از این هم مدل Mi 8 SE را در ماه مه با همین پردازنده معرفی کرده بود و بدین ترتیب Mi 8 Youth Edition دومین گوشی هوشمند این برند خواهد بود که به اسنپ‌دراگون 710 مجهز می‌شود. Mi 8 Youth Edition همچنین قرار است در نسخه‌های مختلف با 3، 4 و 8 گیگابایت رم معرفی شود و حافظه داخلی این نسخه‌ها هم به ترتیب 32، 64 و 128 گیگابایت خواهد بود.

image

شیائومی این مدل تازه را در جهت جلب توجه کاربران جوان به دوربین سلفی 24 مگا پیکسلی با پشتیبانی از هوش مصنوعی مجهز کرده است. دوربین اصلی دوگانه هم با چینش افقی در گوشه بالا سمت چپ پنل پشتی تعبیه شده است و از دو لنز 12 مگا پیکسلی بهره می‌برد. حسگر اثرانگشت Mi 8 Youth Edition به صورت فیزیکی طراحی شده و در میانه عرض پنل پشتی زیر دوربین اصلی قرار گرفته است. سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و پوسته اختصاصی MIUI به صورت پیش فرض این گوشی نصب می‌شوند سایر ویژگی‌های آن شامل باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، حسگر اینفرارد و درگاه کارت حافظه جانبی microSD می‌شود.

شیائومی تأیید کرده است که Mi 8 Youth Edition در رنگ‌هایی مانند طلایی، آبی و خاکستری تیره عرضه می‌شود. پیش بینی می‌شود که قیمت فروش این گوشی هوشمند در بازار چین 1999 یوان معادل 291 دلار باشد.

پیش فروش Mi 8 Youth Edition در حال حاضر در کشور چین آغاز شده است. انتظار می‌رود شیائومی این گوشی تازه را در برخی دیگر از کشورهای آسیایی هم عرضه کند اما هنوز اطلاعات دقیقی در این باره در دسترس نیست. همچنین گفته می‌شود که Mi 8 Youth Edition ممکن است تحت عنوان Mi 8 Lite در سایر کشورها بجز چین معرفی شود.

مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت Mi 8 Screen Fingerprint Edition

انتظار می‌رود که Mi 8 Screen Fingerprint Edition مانند آیفون‌های تازه اپل در رنگ طلایی معرفی شود. همچنین گفته می‌شود که این مدل سطح بالا از 8 گیگابایت رم بهره می‌برد و در دو نسخه با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت به بازار راه می‌یابد. هنوز اطلاعاتی درباره قیمت نهایی و همچنین بازارهای هدف آن در دسترس نیست.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)