خانهاخبار
تصویر فاش‌شده از LG V40 ThinQ بریدگی حاشیه نمایشگر آن را تأیید می‌کند

تصویر فاش‌شده از LG V40 ThinQ بریدگی حاشیه نمایشگر آن را تأیید می‌کند

تازه‌ترین تصویر فاش شده و منتسب به V40 ThinQ این پرچمدار تازه ال جی را بار دیگر با طراحی بریدگی حاشیه به نمایش گذاشته است. به نظر می‌رسد که امکان تغییر ناچ به حاشیه نواری رایج به کمک تنظیمات صفحه نمایش در این مدل هم فراهم شود.
۱۳۹۷/۶/۲۷

 با توجه به تفاوت قیمت عرضه دو پرچمدار G7 ThinQ و V35 ThinQ ال جی تنها یک دلیل برای انتخاب V35 ThinQ و ترجیح آن بر G7 ThinQ وجود دارد.

ترند بریدگی حاشیه پس از معرفی در آیفون 10 اپل حالا به طراحی گوشی‌های پرچمدار هم راه پیدا کرده است اما همچنان کاربران بسیاری وجود دارند که حاشیه‌های متقارن را ترجیح می‌دهند و تمایل دارند این حاشیه‌ها به نسبت مشخص و تقریبا متناسبی در هر گوشه پنل OLED تقسیم شوند.

image

شاید شما از آن دسته کاربرانی باشید که امیدوار هستند V40 ThinQ هم ظاهر رایج در سایر پرچمداران سری V ال جی را همچنان حفظ کند اما اغلب شایعه‌های اخیر خلاف این موضوع را گزارش کرده‌اند و تصویر فاش شده تازه و پیش رو هم این ادعا را رد می‌کند.

منبع انتشار این خبر تازه ماه پیش هم تصاویر رندر شده متعددی را منتسب به LG V40 ThinQ منتشر کرد و این پرچمدار تازه را در زوایای مختلف به نمایش گذاشت. در این تصاویر هم به خوبی می‌توانستیم ناچی را که به طور نرم افزاری توسط حاشیه قابل تغییر پنهان شده بود، مشاهده کنیم.

انتظار می‌رود که V40 ThinQ هم مانند پرچمدار Galaxy S10 سامسونگ که در ابتدای سال 2019 معرفی می‌شود، 5 دوربین ازجمله سه لنز در پنل پشتی و دوربین سلفی دوگانه مجهز شود.

image

ال جی مشخصا در توسعه این پرچمدار تازه تلاش کرده است بهبودهایی در بخش‌های مختلف اعمال کند اما بریدگی حاشیه در قسمت بالای پنل نمایش V40 ThinQ همچنان به بزرگی ناچ طراحی شده در G7 ThinQ به نظر می‌رسد. این موضوع به خوبی نشان می‌دهد که ال جی همچنان موفق نشده است پرچمدار تازه خود را به سیستم تشخیص چهره پیشرفته و سه بعدی مجهز کند چراکه تعبیه این ماژول مستلزم طراحی ناچ بزرگ‌تری است. از طرف دیگر تلاش این سازنده در کاهش حاشیه‌های کناری و پایین صفحه ستودنی است.

این گوشی قرار است ماه اکتبر معرفی شود و با توجه به نزدیک شدن تاریخ رونمایی از آن انتظار می‌رود که در هفته‌های آینده شاهد انتشار خبرهای بیشتری درباره‌اش باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حمید

۱۳۹۷/۶/۲۸
حیف که پیکسل میسوزونه و بوت لوپ میشه

رضا

۱۳۹۷/۶/۲۷
کی گفته که ال جی همچنان موفق نشده است پرچمدار تازه خود را به سیستم تشخیص چهره پیشرفته و سه بعدی مجهز کند چراکه تعبیه این ماژول مستلزم طراحی ناچ بزرگ‌تری است لطفا خبر چرت و پرت نذار