خانهاخبار
پوسترهای رسمی +Galaxy J6 و +J4 سامسونگ؛ تأیید پنل اینفینیتی و دوربین دوگانه

پوسترهای رسمی +Galaxy J6 و +J4 سامسونگ؛ تأیید پنل اینفینیتی و دوربین دوگانه

سامسونگ پوسترهای تبلیغاتی دو میان رده تازه Galaxy J6+ و Galaxy J4+ را رسما منتشر کرد. این پوسترها وجود صفحه نمایش اینفینیتی، دوربین اصلی دوگانه و حسگر اثرانگشت در کناره بدنه را تأیید می‌کنند.
۱۳۹۷/۶/۲۶

چندی پیش گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کرد سامسونگ دو گوشی میان رده تازه را از سری Galaxy J به نام‌های Galaxy J6+ و Galaxy J4+ در دست توسعه دارد. همچنین گفته شده که ممکن است مدل Galaxy J6+ در برخی بازارها با نام تجاری Galaxy J6 Prime عرضه شود. حالا وب‌سایت رسمی سامسونگ هند چند پوستر تبلیغاتی منتسب به هر دو مدل را منتشر کرده و برخی از ویژگی‌های آن‌ها را ازجمله صفحه نمایش اینفینیتی و دوربین اصلی دوگانه مورد تأیید قرار داده است.

image

احتمال معرفی Galaxy J6+ و Galaxy J4+ به زودی

میان رده Galaxy J6+ قرار است صفحه نمایش 6 اینچی اینفینیتی از نوع LCD با وضوح تصویر 1480 در 720 داشته باشد و پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 425، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی هم قدرت بگیرد. علاوه بر این پیش بینی می‌شود که مدل مذکور از باتری 3300 میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی دوگانه با لنزهای 13 و 5 مگا پیکسلی هم بهره ببرد.

مدل Galaxy J4+ هم احتمالا مشخصات فنی مشابهی خواهد داشت و تنها در دو یا چند مورد معدود از مدل J6+ متفاوت خواهد بود. پیش بینی می‌شود این تفاوت در قالب انتخاب پردازنده متفاوت، رم یا حافظه کمتر و یا حتی صفحه نمایش کوچک‌تر نمود پیدا کند. هنوز اطلاعات مشخصی در این باره دسترس قرار نگرفته است و نمی‌توانیم درباره تفاوت دو مدل میان رده تازه سامسونگ از سری Galaxy J اظهار نظر کنیم.

image

همان‌طور که گفتیم، پوسترهای تبلیغاتی تازه Galaxy J6+ و Galaxy J4+ که توسط وب‌سایت رسمی سامسونگ هند منتشر شده‌اند، به قابلیت‌های صفحه نمایش اینفینیتی و همچنین امکان ثبت تصویر با پس زمینه تار اشاره دارند. البته این قابلیت‌ها حالا دیگر شگفت زده‌مان نمی‌کنند چراکه به ویژگی‌های تقریبا رایجی در میان رده‌های برند سامسونگ تبدیل شده‌اند. همچنین گفته می‌شود که ویژگی تازه‌تری هم تحت عنوان Emotify در توسعه J6+ و J4+ به کار گرفته شده است. این قابلیت جالب در نگاه اول شبیه به ویژگی AR Emoji موجود در پرچمداران سامسونگ به نظر می‌رسد.

پیش از این گزارش شد که سامسونگ حسگر فیزیکی اثرانگشت را در طراحی Galaxy J6+ در کناره بدنه آن تعبیه می‌کند. حالا پوسترهای منتشر شده هم در تأیید این موضوع با توضیح بیشتر اشاره کرده‌اند که این حسگر زیر دکمه پاور قرار می‌گیرد.

image

باتوجه به انتشار این پوسترهای تبلیغاتی توسط وب‌سایت رسمی سامسونگ به نظر می‌رسد که این غول تکنولوژی قصد دارد به زودی از دو مدل Galaxy J6+ و Galaxy J4+ به طور رسمی پرده بردارد. هنوز مشخص نیست این مدل‌ها با چه قیمتی روانه بازار می‌شوند و اصلا در کدام کشورها در دسترس قرار می‌گیرند اما پیش بینی می‌شود که در هفته‌های آینده اخبار تکمیلی درباره تازه‌ترین میان رده‌های سری Galaxy J سامسونگ منتشر شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)