خانهاخبار
اولین گوشی هوشمند سامسونگ با دوربین 4 گانه در راه است

اولین گوشی هوشمند سامسونگ با دوربین 4 گانه در راه است

تصویر رندری منتسب به گوشی Galaxy A9 Star Pro سامسونگ منتشر شده و این محصول تازه را با دوربین اصلی 4 گانه به نمایش گذاشته است. پیش بینی می‌شود این گوشی 11 اکتبر (19 مهر) و احتمالا تنها در برخی بازارهای مشخص معرفی شود.
۱۳۹۷/۶/۲۶

یکی از کاربران دنیای مجازی تصویر رندر شده‌ای منتسب به اولین گوشی هوشمند سامسونگ که قرار است با دوربین اصلی 4 گانه توسعه یابد، منتشر کرده است. منبع انتشار تصویر پیش رو ادعا کرده که گوشی موردنظر تحت عنوان Galaxy A9 Star Pro معرفی می‌شود و آن را با دوربین اصلی چهارگانه که به صورت عمودی چینش شده به تصویر کشیده است. این گوشی هوشمند قرار است در رویداد 4x Fun در تاریخ 11 اکتبر (19 مهر) رسما معرفی شود و سامسونگ هم با انتشار پوستری این مراسم را مورد تأیید قرار داده است.

image

براساس تازه‌ترین شایعه‌های مرتبط، احتمالا شاهد عرضه این گوشی تحت عنوان Galaxy A9 Star Pro در رنگ‌های مختلفی شامل دو رنگ گرادیان مشابه P20 هوآوی خواهیم بود. در تصویر پیش رو هم به دو رنگ گرادیان صورتی و آبی اشاره شده است. در حال حاضر مشخص نیست که سامسونگ برای عرضه این محصول تازه چه برنامه‌ای دارد و آیا Galaxy A9 Star Pro قرار است علاوه بر بازار رقابتی آسیا روانه کشورهای اروپایی و آمریکایی هم بشود یا خیر. همچنین پیش از این گزارش شده بود که سامسونگ قصد دارد تازه‌ترین میان رده سطح بالای خود را با حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش معرفی کند اما این پیش بینی هم ممکن است با ورود Galaxy A9 Star Pro محقق نشود؛ هرچند گفته می‌شود که سامسونگ برخی پروتوتایپ‌های گوشی مذکور را با حسگر زیر صفحه نمایش مورد آزمون قرار داده است.

گوشی Galaxy A9 Star Pro احتمالا اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین 4 گانه اصلی خواهد بود و براساس ادعای کارشناسان حوزه موبایل قرار است در آینده شاهد تعبیه دوربین‌های پیشرفته‌تری با تعداد لنزهای بیش از این هم باشیم. سامسونگ همچنین اولین سازنده‌ای به شمار می‌رود که دوربین موجود روی گوشی‌های خود را با دیافراگم متغیر توسعه داد اما رتبه بهترین طراحی همچنان به هوآوی تعلق می‌گیرد که پرچمدار P20 Pro خود را با دوربین اصلی 3 گانه روانه بازار کرد. این غول تکنولوژی چینی که رقابت نزدیکی هم با سامسونگ دارد، قرار است ماه اکتبر از تازه‌ترین پرچمداران سری Mate 20 خود باز هم با دوربین اصلی سه گانه اما چینش متفاوت رونمایی کند و باز هم سامسونگ را به چالش بکشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

سلینا

۱۳۹۷/۸/۱۴
به نظر من گوشی خیلی خوبیه.الکی هم نگید فلان باشه اینجوری باشه به هر حال ما که طراح گوشی نیستیم که احتمالا دلیلی داره که دوربینش عمودیه،تازه عمودی خیلی شیکتره و اول از اون اپل تقلب کار سامسونگ گوشی تمام لمسی زد بعدش اپل اومد آیفون ایکس رو زد،و البته این گوشی پشتش جای اثر انگشت داره که کارمون رو خیلی راحت‌تر می‌کنه.و تمام

محمد

۱۳۹۷/۶/۲۸
رضا خالی بند چون چرت و پرت زیاد میگی نظرات بچگانه ت تایید نمیشه

رضا

۱۳۹۷/۶/۲۷
چرا نظرات رو منتشر نمیکنید ؟

Sahand

۱۳۹۷/۶/۲۷
دیگه داره موبایل هم مسخررره میشه

مشدی

۱۳۹۷/۶/۲۷
بنظرم دوربین ها اگه افقی قرارگرفته بود بهتربود...یا در میانه گوشی..