خانهاخبار
کنترل هوای خانه را از راه دور به دست بگیرید

کنترل هوای خانه را از راه دور به دست بگیرید

چه در ایران و چه در کشورهای پیشرفته مدت زمان کار کردن به زمان شخصی در حال غلبه کردن است.
۱۳۹۷/۶/۲۶

در حقیقت می‌توان گفت به‌نوعی مرز بین زندگی شخصی و کار در حال کم رنگ‌تر شدن است. به همین خاطر شرکت­های تولید کننده لوازم خانگی به سمتی رفته­اند تا وقتی فردی زمان استراحت خود را می گذراند بیشترین راحتی را تجربه کند و بدون دردسر و فقط با فشار دادن چند گزینه از راه دور همه چی را تحت کنترل خود بگیرد. در این میان محصولات و لوازم پیشرفته‌ای مانند لوازم‌خانگی هوشمند ال‌جی می‌توانند با تضمین امنیت و قابلیت کنترل از راه دور، تجربه جدیدی در اختیار همه افراد  قرار داده و زندگی آنها را راحت­تر کنند. ولی چگونه؟

image

 با استفاده از اپلیکیشن Smart ThinQ در گوشی‌های ال‌جی و اتصال وای-فای می‌توان به‌جای استفاده از ریموت، کنترل دستگاه تهویه مطبوع هوا و دیگر لوازم هوشمند ال‌جی را به دست گرفت. در حقیقت با این اپلیکیشن می­توانید لوازم خانگی ال­جی را با برنامه کاربردی چندمنظوره Smart ThinQ ال‌جی برای تلفن همراه، هر جا و هر زمانی که دلتان خواست، کنترل کنید. با فرمان‌های ساده از طریق تلفن همراه، شما می‌توانید زمان برنامه‌های پیش‌شست‌وشو را تغییر دهید، حواستان به غذاهای موجود در یخچال باشد و حتی فرایند تمیزکاری خودکار در مایکروویو خود را بررسی کنید.

جالب اینجاست که در کولر های گازی جدید ال­جی مثل مدل ARTCOOL هم از فناوری جدید  Smart ThinQ بهره برده شده است، و با استفاده از اتصال به اینترنت، امکان دسترسی به کولر گازی و اعمال تغییرات مختلف اعم از روشن و خاموش کردن دستگاه، تغییر حالت عملکرد دستگاه و … از راه دور بر روی دستگاه را برای کاربر ممکن می سازد.

با ااین فناوری همه اعضای خانواده می‌توانند میزان دما و سرعت فن کولر را بر اساس علایق شخصی خود تنظیم کنند و بعد از ذخیره کردن این حالت، می‌توانند از طریق اپلیکیشن سریع تنظیمات خود را اعمال کنند. همچنین از طریق فناوری وای‌فای و اپلیکیشن مخصوص ال‌جی می‌توانید کولرگازی خود در هر زمان و در جایی کنترل کنید و کارهایی مانند خاموش و روشن کردن، تعیین دما، کنترل دریچه کولر، نظارت بر مصرف انرژی و البته عیب‌یابی هوشمند را به راحتی انجام دهید.

در زمانی که شما هر مشکلی با دستگاه کولر گازی خود دارید، قابلیت عیب‌یابی هوشمند، به شما در برطرف کردن فوری و مفید مشکلات کمک می‌کند. لوازم خانگی شما می‌تواند با انتشار اطلاعات صوتی با مرکز تماس ال‌جی، از طریق تلفن با مرکز خدمات (smart Diagnosis) و یا از طریق وای-فای با برنامه هوشمند (Smart ThinQ) ارتباط برقرار کند تا تشخیص ایراد انجام گرفته و راهکارهای فوری و آسان جهت رفع ایراد ارائه شود.

نوآوری Smart ThinQ ال‌جی برای شما و خانواده شما کار می‌کند…. مهم نیست کجا هستید!

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)