خانهاخبار
فروش بیشتر از حد انتظار اپل واچ جدید و شروع متوسط iPhone Xs

فروش بیشتر از حد انتظار اپل واچ جدید و شروع متوسط iPhone Xs

براساس گفته‌های مینگ چی کو، اپل واچ سری ۴ با فروشی قوی مواجه شده است، اما مدل ۵.۸ اینچی آیفون جدید چندان مورد استقبال واقع نشده است.
۱۳۹۷/۶/۲۶

روز چهارشنبه بود که اپل به طور رسمی از جدیدترین تلفن‌های هوشمند خود یعنی iPhone Xs Max, iPhone Xs و البته iPhone XR رونمایی کرد. علاوه بر این سه، شاهد رونمایی از اپل واچ سری ۴ نیز بودیم که دچار تغییراتی اساسی نسبت به مدل‌های پیشین خود شده است. به جز آیفون XR، تمامی محصولات ذکر شده برای سفارش موجود شده اند و حالا در همین میان، مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور، گزارشی از آمار فروش محصولات جدید اپل منتشر شده که قصد داریم در ادامه به بررسی آن‌ها بپردازیم. مانند همیشه در ادامه با جی اس ام همراه شوید.

image

ابتدا با اپل واچ شروع می‌کنیم. مینگ چی کو اعلام کرده است که فروش اپل واچ سری ۴ تا این لحظه بسیار بهتر از حدی است که پیش از این انتظار می‌رفت. دلیل این موضوع، تغییرات و نوآوری‌هایی است که اپل در این ساعت هوشمند قرار داده است. اپل واچ سری ۴ از ویژگی‌هایی همچون نمایشگر بزرگتر، طراحی جدید، ویژگی‌های سنجش وضعیت قلب، سنسور ECG و البته سنسورهایی مانند سنسور تشخیص افتادن کاربر برخوردار است. بنابر پیش‌بینی مینگ چی کو، اپل تا پایان سال جاری، ۱۸ میلیون اپل واچ به فروش خواهد رساند که ۵۰ تا ۵۵ درصد از این سفارشات شامل اپل واچ سری ۴ می‌شود. مینگ چی کو باور دارد که با فعال شدن ویژگی ECG حتی کاربران بیشتری نیز به سوی این محصول روی خواهند آورد.

image

iPhone Xs Max ستاره دیگر رویداد اپل بود که هم اکنون با قیمت پایه ۱۰۹۹ دلار به فروش می‌رسد. به گفته مینگ چی کو، آمار فروش iPhone Xs Max با انتظارات قبلی کاملا همخوانی دارد و به نظر می‌رسد که آیفون گران قیمت اپل به محصولی موفق در بازار تبدیل خواهد شد. به گفته  مینگ چی کو، این آیفون به لطف نمایشگر بزرگ، رنگ طلایی و البته پشتیبانی از دو سیم کارت، فروش بسیار خوبی را در چین تجربه می‌کند و با توجه به کاهش مدت زمان رساندن آیفون به دست کاربران، می‌توان حدس زد که اپل برای پوشش نیازها توانسته که منابع تولید این دستگاه‌ را افزایش دهد. درکل مینگ چی کو انتظار دارد که ۲۵ تا ۳۰ درصد از سهام آیفون‌های عرضه شده تا پایان سال جاری متعلق به iPhone Xs Max باشند.

بد نیست بدانید که با وجود این آمار، به نظر می‌رسد که فروش iPhone Xs با نمایشگر ۵.۸ اینچی چندان قوی ظاهر نشده و تنها ۱۰ تا ۱۵ درصد از سهام آیفون‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۸ متعلق به این محصول خواهد بود. به نظر مینگ چی کو، دلیل این درخواست پایین برای iPhone Xs، انتظار کاربران برای عرضه iPhone XR است که از قیمتی کمتر و البته مشخصاتی بسیار خوب بهره‌مند است. به گفته این تحلیلگر، iPhone XR حدود ۵۵ تا ۶۰ درصد از سفارش آیفون‌ در سال ۲۰۱۸ را شکل خواهد داد.  

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)