خانهاخبار
Galaxy Note 9 در کیف یک کاربر آتش گرفت!‌

Galaxy Note 9 در کیف یک کاربر آتش گرفت!‌

براساس گزارش‌های منتشر شده، Galaxy Note 9 یک کاربر دچار آتش سوزی شده است.
۱۳۹۷/۶/۲۶

همه ما به یاد داریم که سال ۹۵ چه فاجعه ‌ای برای سامسونگ رخ داد. درست چند روز پس از عرضه Galaxy Note 7 گذشته بود که اولین گزارش‌ها پیرامون انفجار و آتش گرفتن این محصول به گوش رسید. سامسونگ پس از بررسی این موضوع، تصمیم گرفت که تلفن‌های هوشمند کاربران را پس گرفته و در سیستم باتری دستگاه تغییراتی ایجاد کند، اما متاسفانه این موضوع نیز کمکی به سامسونگ نکرد و این شرکت در نهایت مجبور به حذف Galaxy Note 7 از خط محصولاتش شد. در واقع، خود سامسونگ هم نمی‌خواهد این موضوع را به یاد آورد. حال براساس گزارش منبع رسمی New York Post، کاربری ادعا کرده که Galaxy Note 9 او پس از داغ شدن ناگهانی شروع به آتش گرفتن کرده است. برای جزییات بیشتر دراین باره، در ادامه با ما همراه شوید.

image

Diane Chung، کاربری است که در نیویورک زندگی می‌کند. این کاربر، ادعا می‌کند که او در روز ۳ سپتامبر متوجه مشکلی در Galaxy Note 9 اش شده است. بنابر گزارش‌های منتشر شده، این کاربر درحین کار کردن با تلفن هوشمند خود، متوجه می‌شود که دستگاه بیش از حد داغ شده و به همین جهت تصمیم می‌گیرد که دیگر با آن کار نکند و آن را درون کیف دستی خود می‌گذارد. سپس هنگامی که او در یک آسانسور است، متوجه صداهای عجیب و در نهایت خارج شدن یک گازهای باتری تلفن هوشمندش از درون کیف می‌شود.

به طور فنی، این‌ها دقیقا همان نشانه‌هایی هستند که کاربران در Galaxy Note 7 مشاهده کرده بودند و حال این کاربر، شکایتی علیه سامسونگ در دادگاه مطرح کرده است؛ Diane Chung خواستار خسارت و تعویض Galaxy Note 9 خود است. به گفته وی، زمانی که او سعی در خارج کردن Galaxy Note 9 از کیف خود داشته، انگشتانش دچار سوختگی شده و البته این موضوع در کنار حضورش در یک فضای بسته (آسانسور) موجب ترس او شده است. پس از خارج شدن او از آسانسور، برخی از افراد حاضر در صحنه به کمک او آمدند تا دستگاه معیوب را به کلی از فضا دور کنند.

سامسونگ پس از انتشار این خبر، اعلام کرده که Galaxy Note 9 در چند مرحله مختلف با دقت بررسی شده تا از اتفاق افتادن این موضوع جلوگیری شود. درکل باید صبر کرد و دید که آیا این مشکل فقط برای این کاربر اتفاق افتاده یا Galaxy Note 9 واقعا چنین مشکلی دارد. نظر شما چیست؟ آیا کابوسی دیگر برای سامسونگ در راه است؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

امین

۱۴۰۰/۹/۱۳
شیائومی اشغالههه

علیرضا

۱۳۹۷/۷/۱۶
فدای شما مازیار جان❤

mazileo

۱۳۹۷/۷/۹
آقا علیرضا احسنت?

علیرضا

۱۳۹۷/۷/۷
اره بهترین ماشین های دنیارو هم لیفان تولید میکنه?

mazileo

۱۳۹۷/۷/۴
فردا که با گوشی های هوآوی سرطان مغزی گرفتی سلامت میکنم?