خانهاخبار
بنچمارک آیفون‌های‌ جدید، میزان حافظه رم و سرعت دستگاه را نشان می‌دهد

بنچمارک آیفون‌های‌ جدید، میزان حافظه رم و سرعت دستگاه را نشان می‌دهد

مانند هرسال، بنچمارک‌های محصولات جدید اپل پیش از عرضه نهایی به بازار منتشر شده اند که در آن‌ها می‌توان به اطلاعات جالبی دست پیدا کرد.
۱۳۹۷/۶/۲۵

بر خلاف اکثر شرکت‌های تولید کننده تلفن هوشمند، اپل معمولا هیچ علاقه‌ای به ارائه جزییات کامل سخت افزاری برای کاربران ندارد. در واقع در مراسم روز‌چهارشنبه هفته گذشته، اپل تنها به ۷ نانومتری بودن پردازنده A12 Bionic و سرعت آن نسبت به مدل سال قبل اشاره داشت. حال امروز شاهد منتشر شدن بنچمارک‌های هر سه تلفن هوشمند جدید هستیم که عملکرد بر روی کاغذ و میزان حافظه رم این سه تلفن هوشمند را نشان می‌دهد. برای جزییات بیشتر در این باره، در ادامه با ما همراه شوید. 

همانطور که در تصاویر منتشر شده فوق می‌بینید، بنچمارک‌هایی از عملکرد پردازنده قدرتمند A12 Bionic موجود بر روی سه تلفن هوشمند iPhone Xs Max, iPhone Xs و البته iPhone XR شده است که وضعیت این پردازنده ۷ نانومتری را در آزمایش‌های تک هسته‌ای و چند هسته ای به رخ می‌کشد. همانطور که پیش از این هم انتظار می‌رفت، عملکرد دستگاه در آزمایش چند هسته‌ای تغییر خاصی نداشته که لزوما مورد بدی نیست، چرا که عملکرد پردازنده‌های اپل در عمل و در دراز مدت برای ما ثابت شده است. در آزمایش تک هسته‌ای، شاهد امتیاز ۴۸۱۳ برای مدل Xs Max و امتیاز ۴۷۵۴ برای مدل XR هستیم که در واقع نسبت به پردازنده قبلی اپل، بهبود چشمگیری را تجربه کرده اند. علاوه بر این موضوع، این بنچمارک بالاخره تایید می‌کند که اپل از ۴ گیگابایت حافظه رم در دو تلفن هوشمند iPhone Xs و iPhone Xs Max استفاده کرده است که در واقع یک گیگابایت بیشتر از حافظه رم موجود در آیفون ۱۰ و آیفون ۸ پلاس می‌باشد. همچنین بد نیست بدانید که این میزان حافظه رمی است که در آیپدهای سری پرو اپل دیده ایم. در مورد iPhone XR، اپل ترجیح‌ داده است که تنها ۳ گیگابایت حافظه رم را به این دستگاه اضافه کند که احتمالا جهت کاهش قیمت و از طرفی، برتری سری Xs به این مدل بوده است.

iPhone Xs و iPhone Xs Max هم اکنون در وبسایت اپل قابل پیش خرید هستند. این دو محصول در سه رنگ خاکستری فضایی، نقره‌ای و طلایی با سه مدل حافظه ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت به بازار عرضه می‌شوند. قیمت پایه مدل ۵.۸ اینچی معادل ۹۹۹ دلار و مدل ۶.۵ اینچی معادل ۱۰۹۹ دلار خواهد بود. iPhone XR در اواخر اکتبر سال جاری قابل پیش خرید خواهد بود. این محصول در ۶ رنگ سفید، مشکی، آبی، مرجانی، قرمز و زرد با سه حافظه ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد. قیمت این مدل از ۷۴۹ دلار آغاز خواهد شد. نظر شما چیست؟ شما کدام آیفون را بیشتر می‌پسندید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سهيل

۱۳۹۷/۶/۲۹
ما هيچ ما نگاه

افسر

۱۳۹۷/۶/۲۶
با این وضع کار و شرایط مالی و پول بی ارزشی که داریم ما حتی فکرم بهش نمیکنیم که بخوایم بپسندیمش
فقط نگاه میکنیم

علی

۱۳۹۷/۶/۲۵
چند آیفون ۱۰ با نام های جدید و دیگر هیچ