خانهاخبار
پرچمداران Pixel 3 گوگل در سه ترکیب رنگ معرفی می‌شوند

پرچمداران Pixel 3 گوگل در سه ترکیب رنگ معرفی می‌شوند

تازه‌ترین پوسترهای تبلیغاتی منتسب به پرچمداران Pixel 3 گوگل نشان می‌دهند که تا ماه آینده شاهد رونمایی از این گوشی‌های سطح بالا در سه ترکیب رنگ خواهیم بود.
۱۳۹۷/۶/۲۵

شاید باورتان نشود اما هنوز جزئیاتی درباره پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل وجود دارد که آن‌ها را نمی‌دانیم. گوگل روز گذشته تیزر تبلیغاتی این دو پرچمدار را رسما منتشر کرد و در ماه اکتبر هم قرار است از آن‌ها رونمایی کند. حالا شاهد انتشار تیزرهای تبلیغاتی بیشتری از این مدل‌ها هستیم که رنگ‌های آن‌ها را فاش می‌کند.

کاملا مشخص است که حداقل یکی از دوگانه Pixel 3 امسال به رنگ مشکی، سفید یا حتی خاکستری معرفی می‌شود و همچنین احتمالا شاهد رونمایی از یک نسخه دیگر هم به رنگ سبز آبی با اسم رنگ Aqua خواهیم بود. لازم است یادآوری کنیم که Pixel 2 و Pixel 2 XL سال گذشته در رنگ  Just Black معرفی شدند. البته مدل کوچک‌تر در نسخه‌هایی با رنگ‌های Clearly White و Kinda Blue هم عرضه شد و مدل XL در یک نسخه با بدنه‌ای به اسم Black & White به بازار راه یافت.

حالا انتظار می‌رود که تغییراتی در طراحی Pixel 3 رخ دهد و این مدل به همراه Pixel 3 XL در نسخه‌هایی با رنگ‌های دیگر روانه بازار شود.

باید اشاره کنیم که Aqua و نسخه سفید / خاکستری در برخی جزئیات مانند لوگوی گوگل به رنگ سبز روشن مشابه به نظر می‌رسند اما همچنان انتظار می‌رود امسال هم شاهد رونمایی از نسخه‌های مختلف پرچمداران تازه گوگل با طراحی دو رنگ متفاوت باشیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)