خانهاخبار
بنچمارک Pocophone F1 با اندروید ۹ پای در Geekbench

بنچمارک Pocophone F1 با اندروید ۹ پای در Geekbench

یکی از تلفن‌های هوشمندی که اخیرا برای خود هیاهوی بسیار زیادی ایجاد کرده است، محصول جدید ساب برند شیائومی یعنی Pocophone F1 است.
۱۳۹۷/۶/۲۵

این محصول به لطف داشتن مشخصاتی همچون یک پرچمدار ۲۰۱۸ در کنار قیمت ۳۰۰ دلاری خود به گزینه‌ای فوق العاده برای بسیاری از کاربران در سراسر دنیا تبدیل شده است. درحال حاضر، شیائومی  این محصول خوش قیمت و پرچمدارکش (!)؛را با سیستم علمل اندروید ۸.۱ اوریو روانه بازار می‌کند و حالا، تصویری از سوی Geekbench منتشر شده که نشان می‌دهد چینی‌ها به زودی نسخه جدید اندروید موسوم به اندروید پای را برای این تلفن هوشمند نیز عرضه خواهند داشت. برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید. 

اصولا یک تلفن هوشمند ۳۰۰ دلاری نباید چه در بخش سخت افزار و  نرم افزار عملکرد فوق العاده ای از خود نشان دهد، اما به نظر می‌رسد که شرایط برای Pocophone F1 کمی متفاوت است. این تلفن هوشمند شیائومی از یک پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ در کنار ۴ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند و اگر با این مشخصات آشنا نیستید، بد نیست بدانید که سایر پرچمداران اندرویدی همچون Galaxy Note 9 و حتی Pixel 3 معرفی نشده نیز از همین پردازنده استفاده می‌کنند. در زمینه باتری، شیائومی رز یک باتری بزرگ با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپری استفاده کرده و همچنین درون دستگاه، یک سیستم خنک کننده ویژه وجود دارد. حال که از صحبت‌های سخت افزاری بگذریم، نوبت به نرم افزار می‌رسد.

براساس تصویر منتشر شده از سوی Geekbench، شیائومی درحال آزمایش کردن سیستم عامل اندروید ۹ پای بر روی این تلفن هوشمند است. نکته عجیب اینجاست که در این آزمایش عملکرد دستگاه در بنچمارک‌ها تا ۱۷ درصد کاهش پیدا کرده است، هرچند احتمالا تا نسخه نهایی تفاوت‌هایی ایجاد خواهد شد و همچنین همگی می‌دانیم که بنچمارک‌ها ملاک خوبی برای عملکرد دستگاه نیستند. درکل به نظر می‌رسد که شیائومی برای Pocophone F1 کمی زمان نیاز دارد تا این نسخه را تکمیل کند، اما کاربران این تلفن هوشمند خوشحال باشند، چراکه در آینده نه چندان دور می‌توانند طعم اندروید ۹ را بچشند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)