خانهاخبار
احتمال توسعه سه نمونه جدید از هایپرکار بوگاتی شیرون

احتمال توسعه سه نمونه جدید از هایپرکار بوگاتی شیرون

بوگاتی شیرون جدیدترین هایپرکار شرکت بوگاتی محسوب می‌شود. بر اساس گزارشی جدید، این کمپانی علاوه بر خودروی Divo قصد دارد از سه نسخه جدید دیگر از این هایپرکار رونمایی کند.
۱۳۹۷/۶/۲۵

در حالی که بسیار از افراد بوگاتی دیوو را به عنوان برترین نسخه از هایپرکار شیرون می‌دانند، گزارشی جدید این موضوع را رد می‌کند. بر اساس گزارشی که از سوی Automobile Magazine در فضای مجازی منتشر شده، بوگاتی حداقل در حال توسعه 3 نسخه جدید از هایپرکار شیرون است تا کلکسیونرهای میلیاردر قادر به خرید محصولات جذاب و البته گران‌قیمت باشند. گفته می‌شود یکی از این نمونه‌ها وزن کمتر و آیرودینامیک بهتری در مقایسه با خودروی Divo دارد. 

image

دومین نمونه از بوگاتی شیرون با تمرکز بر روی مسیرهای مسابقه‌ای توسعه پیدا کرده و نام شیرون SS را یدک می‌کشد. در حالی که در گذشته بوگاتی امکان توسعه نسخه بدون سقف هایپرکار شیرون را رد کرده بود، گزارش جدید خبر از توسعه شیرون رودستر می‌دهد. برای بررسی واکنش علاقه‌مندان به این سه نسخه بوگاتی باید منتظر معرفی و عرضه آن‌ها به بازار بمانیم. این هایپرکارها به صورت تولید محدود معرفی می‌شوند. با توجه به موقعیت مناسب محصولات تولیدی پاگانی و کونیگزگ در بازار، طبیعی به نظر می‌رسد شرکت بوگاتی خودروهای جدیدی را توسعه دهد. 

image

در صورتی که بوگاتی نسخه‌های جدیدی از خودروی شیرون را توسعه دهد، تمامی آن‌ها به موتور 8.0 لیتری 16 سیلندر با توربوشارژر چهارگانه مجهز می‌شوند. انتظار می‌رود بوگاتی با انجام بهینه‌سازی، قدرت و گشتاور این موتور را برای هر نسخه جدید از شیرون تغییر دهد. بوگاتی قصد دارد در آینده یک هایپرکار تمام الکتریکی را توسعه دهد. این خودرو می‌تواند با همکاری کمپانی پورشه و همچنین شرکت Rimac توسعه پیدا کند. پورشه چندین ماه پیش 10 درصد از سهام Rimac را خریداری کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)