خانهاخبار
احتمال معرفی پرچمدار Galaxy S10 سامسونگ با 5 دوربین!

احتمال معرفی پرچمدار Galaxy S10 سامسونگ با 5 دوربین!

گزارشی منتشر شده است که ادعا می‌کند یکی از پرچمداران سری Galaxy S10 سامسونگ احتمالا با 5 دوربین معرفی می‌‌شود. خبرگزاری ETNews در این گزارش مدعی شده است که گوشی مذکور به دوربین اصلی سه گانه و دوربین سلفی دوگانه مجهز می‌شود.
۱۳۹۷/۶/۲۵

خبرگزاری کره‌ای ETNews چند روز پیش به نقل از برخی منابع آگاه گزارش کرد که حداقل یکی از پرچمداران Galaxy S10 سامسونگ به 5 دوربین مجهز می‌شود. درواقع اینگونه گفته می‌شود که سطح بالاترین مدل از این سری قرار است به دوربین اصلی با لنزهای سه گانه در پنل پشتی مجهز شود و دوربین سلفی آن در پنل جلو هم از دو لنز بهره ببرد.

همان‌طور که می‌دانید، پرچمدار P20 Pro در ابتدای سال 2018 با دوربین اصلی سه گانه معرفی شد. بدین ترتیب هوآوی در حال حاضر اولین و تنها سازنده‌ای به شمار می‌رود که توانسته است دوربین سه گانه را عملا روانه بازار کند. همچنین شایان ذکر است که غول تکنولوژی مذکور قصد دارد پرچمداران تازه‌تری را از سری Mate 20 در اواسط ماه اکتبر معرفی کند. انتظار می‌رود این پرچمداران هم به دنبال P20 Pro دوباره با دوربین اصلی سه گانه توسعه یابند و این طراحی را به ترندی تازه در دنیای موبایل تبدیل کنند. همچنین کمپانی ال جی قصد دارد از پرچمدار V40 ThinQ خود در ابتدای ماه اکتبر رونمایی کند و گفته می‌شود که این گوشی سطح بالا هم به دوربین سه گانه مجهز خواهد بود. پایگاه بنچمارک DxOMark هم معتقد است که P20 Pro همچنان در میان گوشی‌های هوشمند از نظر کیفیت دوربین در رتبه اول قرار دارد. در گزارش‌های اخیر درباره پرچمداران بعدی سامسونگ اشاره شده است که این غول تکنولوژی کره‌ای قصد دارد در جهت رقابت با اپل در ابتدای سال 2019 از سری Galaxy S10 خود در سه مدل مختلف پرده بردارد. همچنین گفته شده است که دومین پرچمدار این سری به دوربین سه گانه اصلی بعلاوه دوربین سلفی تکی مجهز می‌شود و سطح پایین‌ترین آن‌ها احتمالا از دوربین اصلی دوگانه و همچنان دوربین سلفی تکی بهره می‌برد. پیش بینی می‌شود که این سه گانه پرچمدار در اواخر ماه ژانویه و در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC در بارسلون اسپانیا معرفی شوند.

image

سامسونگ الا انتظار نداشت حداقل در توسعه دوربین‌های تعبیه شده درون گوشی‌های هوشمندش از هوآوی عقب بیفتد و به همین خاطر انتظار می‌رود که این مشکل را در معرفی Galaxy S10 به خوبی مرتفع کند. از طرفی اپل هم سیستم دوربین گوشی‌های آیفون‌های سه گانه خود را امسال بهبود داده است و انتظار می‌رود که گوگل هم دوگانه Pixel 3 و Pixel 3 XL خود را در ماه اکتبر با دوربین بهبود یافته و پیشرفته‌تر از نسل قبلی معرفی کند. علاوه بر احتمال تبدیل دوربین سه گانه به ترندی تازه همچنین ممکن است که شاهد ورود دوربین‌های 4 گانه و 5 گانه هم باشیم. گفته می‌شود که پرچمدار تازه HMD Global قرار است با چنین رویکردی توسعه یابد و از دوربین اصلی 5 گانه در پنل پشتی بهره ببرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

سهند

۱۳۹۷/۶/۲۶
از دست سامسونگ نمیشه که کااری کرد نوکیاا خواس 5دوربین بزنه اینم میخواااد اه

سامان

۱۳۹۷/۶/۲۶
خدایی خیلی مسخرس اینطور پیش بره ۴ ۵ سال دیگه گوشی با ۲۰دوربین اصلی ۱۰تاسلفی خدایی این چه کاریه یه دوربین باشه همونوتغییربدین بهترکنین یکی سلفی یکی اصلی با یه فلش براسلفی اصلی اینکاراچیه دگ فقط براچپاول پول بیشتر

کریم

۱۳۹۷/۶/۲۵
حالا چند سال دیگه دوربین دست مردم میبینم با یه ذره گوشی

mohsenmpk

۱۳۹۷/۶/۲۵
خیلی مسخرست...
گوشی یا دوربین عکاسی!!!

soroosh

۱۳۹۷/۶/۲۵
حله.......