خانهاخبار
احتمال معرفی پرچمداران Mate 20 هوآوی در سه مدل مختلف!

احتمال معرفی پرچمداران Mate 20 هوآوی در سه مدل مختلف!

گزارش تازه‌ای منتشر شده است که نشان می‌دهد هوآوی احتمالا سه مدل پرچمدار از سری Mate 20 معرفی می‌کند. مدل سوم با اسم رمز Everest احتمالا بزرگ‌تر است و به 8 گیگابایت رم مجهز می‌شود.
۱۳۹۷/۶/۲۴

رولاند کوانت، افشاگر مشهور، روز گذشته در گزارشی تازه ادعا کرد که یک نسخه مرموز دیگر از سری پرچمداران Mate 20 هوآوی با اسم رمز Everest در دست توسعه قرار دارد. پرچمداران Mate 20 و Mate 20 Pro هوآوی قرار است 16 اکتبر (24 مهر) رسما معرفی شوند و پیش بینی می‌شود که Everest احتمالا یک نسخه در ابعاد بزرگ‌تر یا حتی مدل Mate 20 Porsche Design باشد. از طرفی Mate 20 و Mate 20 Pro پیش از تأیید نام‌های نهایی به ترتیب با اسامی رمز Hima و Laya شناخته می‌شدند و به همین خاطر ممکن است که Everest درواقع نسخه بزرگ‌تری در این سری سطح بالا باشد. همچنین در ماه ژوئن شایعه‌ای منتشر شد که ادعا می‌کرد هوآوی قصد دارد Mate 20 Pro خود را با پنل 6.9 اینچی که توسط سامسونگ تأمین می‌شود، معرفی کند. پس از آن انتشار خبرهای مختلف باعث شد این شایعه صحت خود را از دست بدهد اما حالا با توجه به ادعای تازه رولاند کوانت ممکن است که گوشی مذکور همان Everest باشد.

image

صرف نظر از آنکه هوآوی سرانجام قصد دارد این گوشی بزرگ را با چه نامی معرفی کند، جنبه‌های دیگری هم درباره شایعه قبلی وجود دارد که باید آن‌ها را دوباره بررسی کنیم. برای مثال، در حال حاضر انتظار می‌رود که هر دو مدل Mate 20 و Mate 20 Pro به پردازنده HiSilicon Kirin 980 مجهز شوند و از 6 گیگابایت رم بهره ببرند. پردازنده مذکور تازه‌ترین پردازنده موبایلی هوآوی به شمار می‌رود که در خلال نمایشگاه بین المللی IFA 2018 معرفی شد و نمی‌توان انتظار داشت هوآوی پرچمداران خود را به پردازنده سطح بالاتری ارتقا دهد. از طرفی گزارش شده که ممکن است مدل Mate 20 در دو نسخه با میزان رم متفاوت معرفی شود و علاوه بر نسخه 6 گیگابایتی همچنین شاهد رونمایی از یک نسخه ارزان‌تر با رم 4 گیگابایتی باشیم. از طرفی مدل Everest ممکن است به 8 گیگابایت رم مجهز شود اما این ارقام در حال حاضر تنها حدس و گمان هستند. علاوه بر میزان رم درباره حافظه داخلی مدل‌های مختلف این سری هم گمانه زنی‌هایی شده است. برای مثال گفته می‌شود که کمترین میزان حافظه داخلی در Mate 20 احتمالا 64 گیگابایت است و این میزان ممکن است حداکثر تا 512 گیگابایت هم افزایش یابد. باتوجه به انتشار نسخه نهایی اندروید 9.0 پای انتظار می‌رود پرچمداران تازه هوآوی علاوه بر این نسخه به تازه‌ترین نسخه از پوسته اختصاصی EMUI 9 هم مجهز شوند.

در حال حاضر در گزارش‌های متعدد درباره مشخصات فنی و حتی اندازه پنل‌های نمایش در پرچمداران تازه هوآوی تناقض‌هایی دیده می‌شود. هوآوی احتمالا تا ماه آینده مشخصات رسمی پرچمداران Mate 20 را تأیید نمی‌کند و تا به حال هم درباره احتمال معرفی مدل سوم از این سری اظهار نظری نکرده است. گوشی میان رده Mate 20 Lite چندی پیش رسما معرفی شد و بدین تریتب نمی‌توانیم آن را در شایعه Everest وارد کنیم. فعلا باید منتظر بمانیم و ببینیم در خلال هفته‌های آینده چه اخباری منتشر می‌شود چراکه معمولا در روزهای باقی مانده تا رونمایی رسمی گزارش‌ها و شایعه‌ها بیش از پیش رنگ واقعیت به خود می‌گیرند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۶/۲۴
شرکت‌ها هِی یه "مولی" دارن?
رولاند کوانت برای هوآوی
ایوان‌‌بلس هم برای سامسونگ?