خانهاخبار
احتمال معرفی Galaxy A تازه با 4 دوربین در 19ام مهر

احتمال معرفی Galaxy A تازه با 4 دوربین در 19ام مهر

سامسونگ تیزر تبلیغاتی تازه‌ای منتشر کرده و از معرفی یک دستگاه تازه در تاریخ 11 اکتبر خبر داده است. پیش بینی می‌شود تازه‌ترین گوشی از سری Galaxy A در این رویداد رونمایی شود.
۱۳۹۷/۶/۲۴

به نظر می‌رسد که در ماه اکتبر قرار است شاهد رونمایی از گوشی‌های هوشمند متعددی باشیم. برندهای سطح بالای مختلفی ازجمله هوآوی و گوگل قصد دارند در این ماه از تازه‌ترین پرچمداران خود پرده بردارند و حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ هم به جمع آن‌ها پیوسته است. ال جی روز گذشته با انتشار تیزری تأیید کرد که پرچمدار V40 ThinQ خود را 4 اکتبر (12 مهر) معرفی می‌کند و پرچمداران Mate 20 هوآوی و همچنین سری Pixel 3 گوگل هم قرار است به ترتیب در تاریخ‌های 16 اکتبر (24 مهر) و 9 اکتبر (17 مهر) رونمایی شوند. به دنبال انتشار تیزرها و دعوتنامه‌های رسمی رویداد معرفی پرچمداران مذکور کمپانی سامسونگ هم با انتشار یک تیزر تبلیغاتی تازه اعلام کرد که قصد دارد رویدادی به نام Galaxy را در ماه اکتبر برگزار کند.

این رویداد قرار است 11 اکتبر (19 مهر) در مکانی نامشخص برگزار شود. درواقع ممکن است رویداد تازه سامسونگ به صورت مجازی و زنده پخش شود.

image

در این تیزر تبلیغاتی به نام محصولی که قرار است معرفی شود اشاره نشده اما کاملا مشخص است که این گوشی مرموز از دوربین توانمندی با 4 لنز مختلف بهره می‌برد. Ice Universe، از افشاگران مشهور، چندی پیش در توییتی مدعی شده بود که سامسونگ قصد دارد به زودی از یک گوشی هوشمند با دوربین 4 گانه رونمایی کند. انتشار تیزر تازه سامسونگ حالا احتمال صحت شایعه قبلی را قوت بخشیده است.

 سامسونگ در تیزر پیش رو بیش از هر چیز روی عدد 4 تأکید کرده و در متن هم دوباره به آن اشاره کرده است. در متنی که همراه این تیزر منتشر شده نوشته شده است که 11 اکتبر در رویداد Galaxy شرکت کنید و خوشحالی را ثبت کنید چراکه سامسونگ قصد دارد یک دستگاه تازه معرفی کند. همچنین درج عبارت A Galaxy در این متن می‌تواند نشان دهنده احتمال معرفی یک گوشی از سری Galaxy A (2018) یا (2019) باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علیمردانی

۱۳۹۷/۶/۲۴
به نظرم این مدل قطعا مدل A-750 یا A7 2019 هست . که به تازگی گواهی بلوتوث را هم دریافت کرده طبق خبر gsmarena
مشخصات احتمالیش با توجه به خبار پیرامون A7 2019 مشخصات احتمالیش همینه
SAMOLED
Exynos 9610
6g Ram
و دوربین 4 گانه که ممکنه
دوربین دوگانه سلفی و دوگانه پشت باشه
یا
ممکنه که چهار لنز دوربین در پشت داشته باشه .