خانهاخبار
صدور مجوز TENAA برای پرچمداران Mate 20 و Mate 20 Pro هوآوی

صدور مجوز TENAA برای پرچمداران Mate 20 و Mate 20 Pro هوآوی

پرچمداران تازه هوآوی که ماه آینده رونمایی می‌شوند، از TENAA مجوز دریافت کردند. این گوشی‌ها Mate 20 و Mate 20 Pro نام دارند و انتظار می‌رود فهرست مشخات فنی‌شان هم به زودی منتشر شود.
۱۳۹۷/۶/۲۴

همان‌طور که احتمالا مطلع هستید، هوآوی قصد دارد تازه‌ترین پرچمداران خود را از سری Mate 20 در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) رسما معرفی کند. این غول تکنولوژی چینی در روزهای اخیر به انتشار برخی تیزرهای تبلیغاتی تازه درباره این گوشی‌ها اقدام کرد و برخی مشخصات آن‌ها را در این تیزرها به نمایش گذاشت. Mate 20 و Mate 20 Pro همچنین چندی پیش از EEC مجوز دریافت کردند و حالا شاهد صدور مجوز TENAA برای آن‌ها هستیم. گوشی‌های مذکور روز گذشته موفق شدند با شناسه‌های HMA-AL00 و HMA-TL00 از آژانس رگولاتوری چینی TENAA مجوز دریافت کنند.

علاوه بر این، دو نسخه دیگر هم با شناسه‌های HMA-L09 و HMA-L29 در حال توسعه هستند. آژانس رگولاتوری TENAA هنوز مشخصات و تصاویر این گوشی‌ها را منتشر نکرده است اما انتظار می‌رود در خلال روزهای آینده شاهد انتشار این اطلاعات تکمیلی باشیم. از طرفی با توجه به شایعه‌ها و گزارش‌های قبلی مرتبط انتظار می‌رود که Mate 20 صفحه نمایش 6.3 اینچی AMOLED با وضوح تصویر 2244 در 1080 داشته باشد و از پردازنده 7 نانومتری Kirin 980 هم قدرت بگیرد. همچنین گفته می‌شود که این مدل احتمالا از 6 گیگابایت رم به همراه 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. اندروید 9.0 پای و پوسته اختصاصی EMUI سازنده هم به صورت پیش فرض روی Mate 20 هوآوی نصب می‌شوند.

image

مشخصات طراحی ظاهری که از این پرچمداران تازه انتظار می‌رود بسیار جالب است؛ چراکه گزارش شده است Mate 20 و Mare 20 Pro به دوربین اصلی با لنزهای سه گانه با طراحی ماژول مربع مجهز می‌شوند و همچنین از فلش LED دوگانه هم بهره می‌برند. همچنین ممکن است هوآوی هر دو پرچمدار تازه خود را به جای حسگر فیزیکی این بار به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز کند. از طرف دیگر شارژر بی سیم CP60 هوآوی چند روز پیش مجوز FCC دریافت کرد و ممکن است سری Mate 20 این سازنده هم از قابلیت مذکور پشتیبانی کند. انتظار می‌رود Mate 20 به باتری بزرگی با ظرفیت 4200 میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژ سریع مجهز شود و همچنین از پورت ارتباطی USB Type-C برای این منظور بهره ببرد. گفته می‌شود هوآوی جک هدفون را از طراجی پرچمداران تازه خود حذف نکرده و درگاه آن را به همراه میکروفون در لبه بالایی بدنه تعبیه کرده است.

پرچمداران تازه هوآوی قرار است ماه آینده رسما معرفی شوند و انتظار می‌رود که در خلال هفته‌های پیش رو شاهد انتشار خبرها، تصاویر و همچنین مشخصات فنی این گوشی‌های باشیم. گفته می‌شود که سازنده مذکور ممکن است 24 مهر از سه مدل گوشی سطح بالای Mate 20، Mate 20 Pro و Mate 20 Porsche Design رونمایی کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۶/۲۵
زنده باد برند برتر و خلاق هوآوی واقعن آدم لذت میبره از دیدن محصولات این برند خصوصن پرچمدارها.... ای کاش پی بیست و پی بیست پرو که شاهکار دنیای موبایلن مجهز به صفحه نمایشگر تمام صفحه و سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش بودن در اینصورت واقعن بینظیر میشد

Ali

۱۳۹۷/۶/۲۴
این گوشی میترکونه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۶/۲۴
سلام. اومدم شاخ بخرم!
این جمله☝️ را هنگام خرید میت‌ِپرو به زبان بیارید.
چراکه شاهکار و شاخِ خلقت است