خانهاخبار
خودروی شاسی بلند جنسیس برای رقابت با بی‌ام‌و X5 در سال 2020 روانه بازار می‌شود

خودروی شاسی بلند جنسیس برای رقابت با بی‌ام‌و X5 در سال 2020 روانه بازار می‌شود

شرکت جنسیس قصد دارد فعالیت خود را در بازار افزایش دهد. بر اساس گزارشی جدید، خودروی شاسی بلند این برند سال 2020 در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
۱۳۹۷/۶/۲۴

شرکت هیوندای در گذشته نه چندان دور تصمیم گرفت خودروهای جنسیس را با برندی مستقل روانه بازار کند. این خودروها از زمان ورود به بازار توانسته‌اند بر روی میزان فروش برندهای دیگر تاثیر داشته باشند. این شرکت کره‌ای اخیرا از خودروی G70 رونمایی کرده که به عنوان اقتصادی‌ترین محصول این برند در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. میزان فروش خودروهای جنسیس دلگرم‌کننده نیست و هیوندای باید به دنبال معرفی محصولات بیشتر و جذاب‌تر باشد.

image

بر اساس آمار Carsalesbase، شرکت جنسیس در سال گذشته میلادی موفق به فروش 20,612 خودرو در ایالات متحده آمریکا شده است. این برند تا ماه آگوست سال جاری میلادی فروشی برابر با 8,490 خودرو را تجربه کرده است. کاهش میزان فروش این برند و در حالت کلی فروش کم آن طبیعی به نظر می‌رسد چرا که این کمپانی کره‌ای در حال جداسازی نمایندگی‌های فروش جنسیس با هیوندای است.

هیوندای قصد دارد برای افزایش فروش محصولات جسنیس در بازارهای جهانی، خودروهای بیشتری را با این برند روانه بازار کند. در همین راستا در سال‌های آینده با چندین خودروی کراس‌اوور با برند جنسیس روبه‌رو خواهیم شد. بر اساس گزارشی که از سوی وب‌سایت Car and Driver در فضای مجازی منتشر شده، اولین خودروی شاسی بلند جنسیس در اوایل سال 2020 روانه بازار می‌شود.

image

اولین خودروی SUV برند جنسیس نمونه تجاری خودروی مفهومی GV80 خواهد بود. جنسیس از این محصول در نمایشگاه بین‌المللی خودروی نیویورک در سال 2017 رونمایی کرد. انتظار می‌رود طراحی نسخه نهایی این خودرو شباهت زیادی با نمونه مفهومی آن داشته باشد. بر اساس این گزارش جدید، خودروی شاسی بلند GV80 در سال 2020 و همزمان با نسل جدید جنسیس G80 روانه بازار می‌شود. این دو محصول بر اساس یک پلتفرم مشترک توسعه پیدا می‌کنند.

image

انتظار می‌رود این دو خودروی جدید شرکت جنسیس دارای موتور یکسانی باشند، در نتیجه خریداران می‌توانند موتور 6 سیلندر با حجم 3.8 لیتر، موتور 6 سیلندر توربوشارژر با حجم 3.3 لیتر و یا موتور 8 سیلندر با حجم 5.0 لیتر را برای خودروی خود سفارش دهند. در حال حاضر شاهد حضور این موتورها در نسل کنونی جنسیس G80 هستیم.

image

جنسیس علاوه بر GV80، از خودروهای کراس‌اوور و SUV دیگری نیز رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود در سال 2021 با خودروی GV70 ملاقات کنیم. این محصول بر اساس خودروی سدان جنسیس G70 توسعه پیدا می‌کند. شرکت جنسیس قصد دارد با تولید این محصول با خودروهای آئودی Q5، بی‌ام‌و X3 و مرسدس بنز GLC به رقابت بپردازد. این خودرو در مقایسه با جنسیس GV80 به موتورهای متفاوتی مجهز می‌شود. به احتمال زیاد جنسیس برای این کراس‌اوور موتورهای کوچک‌تر و کم حجم‌تری در مقایسه با GV80 در نظر می‌گیرد. برای ملاقات و رانندگی با خودروهای SUV جنسیس باید حداقل تا سال 2020 صبر کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)