خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از پرچمدار LG V40 ThinQ

تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از پرچمدار LG V40 ThinQ

کمتر از یک ماه دیگر تا رونمایی رسمی از پرچمدار LG V40 ThinQ باقی مانده است. در حالی که منتظر انتشار مشخصات فنی و تصاویر واقعی این گوشی هستیم، ویدیوی مفهومی تازه‌ای منتسب به این گوشی سطح بالا منتشر شده که براساس برخی شایعه‌های اخیر طراحی شده است.
۱۳۹۷/۶/۲۴

چیزی تا معرفی رسمی تازه‌ترین پرچمدار ال جی به نام V40 ThinQ باقی نمانده اما کانال یوتیوبی Concept Creator تصمیم گرفته است تا تازه‌ترین ویدیوی مفهومی از این گوشی سطح بالا را منتشر کند. پیش از آنکه ویدیو را تماشا کنید، به خاطر داشته باشید که این گوشی مفهومی براساس شایعه‌های اخیر و همچنین با نگاهی به گوشی V30 ThinQ طراحی شده و ممکن است با گوشی نهایی تفاوت داشته باشد. ویدیوی مفهومی منتسب به LG V40 ThinQ حدودا دو دقیقه است و می‌توانید آن را در ادامه این مطلب تماشا کنید.

image

پرچمدار مفهومی LG V40 ThinQ از جنس شیشه و فلز طراحی شده است و از دوربین اصلی سه گانه در پنل پشتی بهره می‌برد. لنزهای این سیستم سه گانه به صورت افقی چینش شده‌اند و همچنین می‌توانید فلش LED را هم در کنار آن‌ها مشاهده کنید. ماژول دوربین سه گانه چندان هم سطح با پنل پشتی تعبیه نشده و کمی برجسته‌تر از آن است. همچنین کناره‌های پنل پشتی خمیده طراحی شده‌اند تا ظاهر مدرن این پرچمدار را بهتر به نمایش بگذارند. به نظر می‌رسد که حتی در طراحی مفهومی هم جایی برای حسگر زیر صفحه نمایش وجود ندارد چراکه حسگر فیزیکی اثرانگشت در پنل پشتی و زیر ماژول دوربین اصلی تعبیه شده است. همچنین لوگوی برند LG در انتهای پنل پشتی دیده می‌شود و لوگوی V40 ThinQ هم کمی بالاتر از آن نقش بسته است. حاشیه‌های صفحه نمایش در V40 ThinQ مفهومی بسیار باریک طراحی شده‌اند اما ناچ در قسمت بالای صفحه نمایش دیده می‌شود. در این ناچ دو حسگر سلفی و بلندگوی مکالمه قرار گرفته‌اند و همچنین بریدگی‌های دیگری در آن دیده می‌شوند که ممکن است به حسگرهایی نظیر حسگر مجاورتی مرتبط باشند. حاشیه پایین صفحه هم بسیار باریک دیده می‌شود و چهار گوشه پنل نمایش مانند اغلب گوشی‌های مدرن خمیده طراحی شده است.

دکمه پاور / قفل صفحه و همچنین درگاه مخصوص سیم کارت در کناره سمت راست طراحی شده است اما دکمه‌های تنظیم صدا در کناره سمت چپ قرار گرفته‌اند. پورت ارتباطی USB Type-C به همراه بلندگوی اصلی در لبه پایین دستگاه تعبیه شده است و جک هدفون 3.5 میلی متری هم در همین موقعیت دیده می‌شود. Concept Creator گوشی LG V40 ThinQ را در 4 رنگ مختلف آبی، قرمز، مشکی و سفید به تصویر کشیده است که می‌توانید همه آن‌ها را در ویدیوی پیش رو تماشا کنید. ال جی اخیرا رسما تأیید کرده است که پرچمدار V40 ThinQ خود را 4 اکتبر (12 مهر) رسما معرفی می‌کند و تا آن زمان احتمالا شاهد انتشار خبرهای تکمیلی درباره مشخصات و ویژگی‌های این گوشی سطح بالا خواهیم بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مشدی

۱۳۹۷/۶/۲۵
معلوم نیست چرا الجی اینقدر پرچمدار معرفی میکنه الان این پنجمین پرچمدارش تو 2018 هست

محمد

۱۳۹۷/۶/۲۴
اینم بوت لوپ میشه و پیکسل میسوزونه و مثل طرفدار کم اطلاعش رضا خالی بند هنگ میکنه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۶/۲۴
وقت و انرژی که ال‌جی برای سری thin,Q می‌ذاره، اگه برای G7 و G8 میذاشت الان کدخدا مَنِشی میکرد