خانهاخبار
احتمال معرفی سه پرچمدار Galaxy S10؛ تلاش سامسونگ برای مقابله با اپل

احتمال معرفی سه پرچمدار Galaxy S10؛ تلاش سامسونگ برای مقابله با اپل

تازه‌ترین گزارش درباره پرچمداران بعدی سامسونگ حاکی از آن است که در ابتدای سال 2019 احتمالا شاهد رونمایی از 3 مدل مختلف Galaxy S10 با پنل‌های 5.8، 6.1 و 6.4 اینچی خواهیم بود. گفته می‌شود که این مدل‌ها همچنان به حسگر فیزیکی اثرانگشت در پنل پشتی مجهز می‌شوند.
۱۳۹۷/۶/۲۳

عملکرد نسل نهم پرچمداران سری Galaxy S سامسونگ در بخش فروش بسیار ضعیف‌تر از انتظار بود اما انتظار می‌رود که این غول تکنولوژی در جهت افزایش فروش و درآمدش و همچنین به خاطر بزرگداشت دهمین سالگرد تولد پرچمداران این سری، سال آینده پرچمدار Galaxy S10 را با ویژگی‌ها و بهبودهای چشمگیر معرفی کند.

پیش از این شایعه شده بود که سامسونگ ممکن است سال آینده به جای دوگانه Galaxy S10 از سه مدل تازه پرده بردارد. حالا اطلاعات مرتبط تازه‌ای منتشر شده است که شایعه قبلی را بیش از پیش تأیید می‌کند. مانند گذشته همچنان دو مدل پرچمدار از این سری معرفی می‌شود که احتمالا Galaxy S10 و Galaxy S10 Plus نامیده می‌شوند و علاوه بر آن‌ها گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد یک مدل تقریبا ارزان‌تر هم روانه بازار کند تا رضایت کاربران و دوستداران گوشی‌های سطح بالا اما نه چندان گران را هم جلب کند. از طرفی انتظار نمی‌رود که این مدل سوم یک گوشی میان رده باشد بلکه حتی تصور می‌شود که ممکن است به عنوان رقیبی تازه برای iPhone Xr اپل معرفی شود.

image

انتظار می‌رود هر سه مدل Galaxy S10 سال آینده به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه 12 و 16 مگا پیکسلی (اصلی و زاویه باز) مجهز شوند تا بتوانند با تازه‌ترین پرچمداران ال جی رقابت کنند. گفته می‌شود که بزرگ‌ترین مدل این سه گانه به نام Galaxy S10 Plus ممکن است از دوربین اصلی سه گانه بهره ببرد و لنز سوم آن 13 مگا پیکسلی از نوع تله فوتو در نظر گرفته شود. همچنین مدل مذکور قرار است از قابلیت لرزشگیر تصویر هم در لنزهای تله فوتو و زاویه باز پشتیبانی کند.

انتظار می‌رود سامسونگ حالا در Galaxy S10 ضخامت حاشیه‌های قسمت بالا و پایین پنل جلو را نسبت به نسل‌های قبلی هم باریک‌تر طراحی کند. علاوه بر این هر کدام از این سه مدل پرچمدار تازه قرار است در ابعاد متفاوتی طراحی شوند. گفته می‌شود Galaxy S10 و Galaxy S10 Plus پنل‌های نمایش به ترتیب 6.1 و 6.4 اینچی دارند و Galaxy S10 ارزان قیمت به پنل نمایش 5.8 اینچی مجهز می‌شود. متاسفانه به نظر می‌رسد در سری Galaxy S10 هم همچنان از تعبیه حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش خبری نباشد. پیش از این گزارش شده بود که سامسونگ در حال آزمایش حسگر این تکنولوژی پیشرفته است و قصد دارد آن را در پرچمداران تازه Galaxy S خود تعبیه کند اما حالا گفته می‌شود که این غول تکنولوژی ظاهرا موفق نشده است به استانداردهای خود در این زمینه دست یابد. بدین ترتیب حسگر فیزیکی اثرانگشت در پنل پشتی هر سه مدل Galaxy S10 تعبیه می‌شود.

به طور کلی گفته می‌شود که سامسونگ در توسعه Galaxy S10 آن هم در سه مدل مختلف در تلاش است با حریف دیرینه خود یعنی اپل رقابت کند. از طرفی نمی‌توان موفقیت‌های برخی برندها را مخصوصا در بازار چین نادیده گرفت. به نظر می‌رسد که سامسونگ با ایده تعبیه دوربین اصلی سه گانه در Galaxy S10 Plus در تلاش است با هوآوی هم به رقابت بپردازد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

طاهر

۱۳۹۷/۶/۲۳
اپل با صفحه نمایش 120 htz 60 flp بازی رو جذاب کرد

علی

۱۳۹۷/۶/۲۳
آخه اپل چی هست که سامسونگ بخواد باهاش مبارزه کنه
با این تیترتون مرغ پخته تو دیگ خندش میگیره

رضا

۱۳۹۷/۶/۲۳
بیخودی رویا پردازی نکن .
قیمت الان S9 برامون شده رویا .... حالا دیگه بعد از تحریم های جدید آبان ماه
دیگه باید خوابشو ببینیم ...

رضا

۱۳۹۷/۶/۲۳
امیدوارم نخسه Lite حداقل ما ایرانیا پولمون برسه بخریمای کاش صفحه نمایش Lite یکم بزرگتر از 5.8 باشه .
رنگ های متنوعی داشته باشه و از همه مهمتر اسنپ دراگون 710 باشه . اینطوری عالیه

آرش خان

۱۳۹۷/۶/۲۳
سامسونگ عزیز شما به غیر از کپی برداری و الهام گرفتن از اپل ، کار دیگه ای هم بلدید !!