خانهاخبار
تاریخ 12 مهر برای معرفی پرچمدار LG V40 ThinQ تأیید شد

تاریخ 12 مهر برای معرفی پرچمدار LG V40 ThinQ تأیید شد

ال جی با انتشار تیزری تبلیغاتی تأیید کرد که پرچمدار V40 ThinQ در تاریخ 4 اکتبر (12 مهر) معرفی می‌شود. گفته می‌شود پرچمدار تازه ال جی از دوربین اصلی سه گانه بهره می‌برد و از پردازنده اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد.
۱۳۹۷/۶/۲۳

به نظر می‌رسد که اکتبر ماه پر سر و صدایی در دنیای موبایل باشد؛ چراکه سه سازنده مهم ازجمله گوگل، ال جی و هوآوی تأیید کرده‌اند قصد دارند در خلال آن از تازه‌ترین گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود رونمایی کنند.

image

گوگل چندی پیش رسما تأیید کرد که پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL را 9 اکتبر (17 مهر) معرفی می‌کند و هوآوی هم اعلام کرده است که در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) از گوشی‌های سطح بالای Mate 20 و Mate 20 Pro خود پرده برمی‌دارد. علاوه بر این برندها و مدل‌ها کمپانی ال جی حالا با انتشار تیزر تبلیغاتی درباره پرچمدار V40 ThinQ خود رسما تأیید کرده است که قصد دارد 4 اکتبر (12 مهر) از این گوشی تازه رونمایی کند.

image

کمپانی ال جی علاوه بر تأیید تاریخ رونمایی همچنین یک ویدیوی کوتاه 10 ثانیه‌ای هم منتشر کرده است که می‌توان در آن اطلاعات جالب توجهی درباره سیستم دوربین سه گانه گوشی V40 ThinQ کسب کرد.

image

پیش از این شایعه شده بود که پرچمدار V40 ThinQ ال جی قرار است به دوربین اصلی با لنزهای سه گانه مجهز شود. در ویدیوی تبلیغاتی که ال جی روز گذشته منتشر کرده به چنین دوربینی اشاره شده است اما این اشاره اجمالی آنقدر واضح نیست که بتوان با استناد به آن ادعا کرد گوشی V40 ThinQ قطعا از دوربین اصلی سه گانه در پنل پشتی بهره می‌برد.

ال جی اطلاعاتی درباره مشخصات این گوشی تازه منتشر نکرده است اما انتظار می‌رود V40 ThinQ مانند اغلب پرچمداران 2018 از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت بگیرد و 6 گیگابایت رم به همراه باتری بزرگ 3300 میلی آمپر ساعتی داشته باشد. همچنین پیش بینی می‌شود که این گوشی سطح بالای تازه به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید 9.0 پای بهره ببرد.

مدت کوتاهی تا رونمایی رسمی از پرچمدار V40 ThinQ ال جی باقی مانده است و انتظار می‌رود در خلال هفته‌های آینده خبرهای بیشتری درباره آن منتشر شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۶/۲۴
بوت لوپ میشه مثل مابقی محصولات بنجولش